Zostałam obudzona przez kogoś kto zaczął mnie szturchać. Odepchnęłam tę denerwującą rękę i chciałam pójść spać.
- Wstawaj, bo musimy iść na śniadanie i jedziemy na wywiad - usłyszałam głos Taehyuna nad sobą.
- To smacznego, przyjdźcie po mnie jak zjecie - wymruczałam w poduszkę okręcając się na drugi bok i nakrywając się szczelniej kołdrą.
- Bo zaraz Jungkook hyung przyjdzie i wyniesie cię w piżamie - stwierdził, ale kiedy zobaczył, że mnie to nie ruszyło wyszedł z pokoju a ja zaczynałam ponownie zasypiać. W pewnym momencie poczułam, że jestem podnoszona więc otworzyłam oczy a nad sobą ujrzałam usmiechnieta twarz Kooka czyli szliśmy na śniadanie a ja byłam w piżamie czyli staniku sportowym i spodenkach. Kiedy zostałam postawiona przed wejściem do hotelowej, spojrzałam się na wszystkich.
- Nie mogliście iść sami? - zapytałam przecierając oczy.
- Nie - odpowiedział uśmiechnięty So.
- Mówiłem, że Jungkook hyung cię wyniesie - przypomniał Taehyun a ja poprawiłam mój strój.
- A nie mogliście mi dać czasu aby się chociaż przebrać? - zapytałam patrząc na wszystkich, którzy byli w normalnych ubraniach a nie w piżamie.
- Nie przesadzaj, nie masz się czego wstydzić - stwierdził James wchodząc do restauracji. Westchnęłam i poszłam za chłopakami. Wzięliśmy talerze i po nałożeniu na nie jedzenia zajęliśmy jeden ze stolików. Posiłek spędziliśmy w miłej atmosferze i po nim mieliśmy 20 minut aby się naszykować. W sumie to ja miałam tyle czasu, bo chłopaki już byli gotowi. Wbiegłam do pokoju, zabrałam koszulkę oraz spodenki i weszłam do łazienki. Wzięłam szybki prysznic, wytarłam się ręcznikiem i po założeniu ubrań wyszłam z pomieszczenia zabierając telefon. Wybiegłam z pokoju i po schodach zbiegłam do recepcji gdize czekali już na mnie wszyscy. Kied mnie zobaczyli wstali z kanap i skierowaliśmy się co samochodu. Całą drogę grałam z Daikim w cham cham cham. Kiedy dojechaliśmy w dobrych humorach weszliśmy do budynku a później szatni. Będąc w pomieszczeniu dostaliśmy nasze stroje, w które się przebraliśmy. Mój wyglądał tak.
Przebrani oraz umalowani czekaliśmy na rozpoczęcie wywiadu.
- Masz załóż jeszcze to - powiedziała jedna ze stylistek podając mi pudełeczko z soczewkami. Podniosłam się z kanapy i podszedłszy do lustra zaczęłam zakładać soczewki. Po założeniu ich moje oczy wyglądały tak.
CZYTASZ
Idolka (ZAKOŃCZONE)
FanficZwykła polska uczennica liceum wyjeżdża do Korei Południowej. Co się tam wydarzy? Czy pozna miłość swojego życia? Okładka zrobiona przez @Maruvina Książka jest w trakcie poprawy 11.04.20 - #49 idol 13.04.20 - #43 idol 18.04.20 - #1 idolka 23.04.20...