Obudził mnie Milky. Spojrzałam na zegarek w telefonie i była 5:30.
J: Aigoo, Milky, czy ty dasz mi pospać dłużej niż do 5 nad ranem?
Zaśmiałam się, pogłaskałam psiaka i podeszłam do szafy wybierając z niej to.
Zabrałam jeszcze bieliznę i poszłam do łazienki. Zrobiłam poranną rutynę, ubrałam się i po wyprostowaniu włosów wróciłam do pokoju. Spojrzałam na Milky'ego, który gonił swój ogon i zaczęłam się śmiać. Psiak kiedy usłyszał mój śmiech zatrzymał się i spojrzał na mnie z przekrzywioną głową.
J: Chodź, misiek, idziemy coś zjeść i na spacer.
Wyszliśmy z pokoju i zeszliśmy na dół. Nasypałam Milky'emu karmy a sobie zrobiłam kanapki. Kiedy zjedliśmy, poszliśmy do przedpokoju założyłam kurtkę zimową i wyszłam z dormu a za mną psiak. Po godzinie wróciliśmy ze spaceru po lesie. Weszliśmy do środka, zdjęłam wierzchnią odzież i zaczęłam wycierać Milky'ego.
Luke: O której ty wstajesz?
J: Kurwa, czy przestaniesz mnie straszyć?
Luke: Nie.
Chłopak uśmiechnął się pokazując swoje proste, białe zęby.
Luke: To powiesz mi, o której wstajesz?
J: Zazwyczaj około 5 nad ranem, bo mnie ten niedźwiedź budzi.
Podniosłam się z kolan, rozwiesiłam ręcznik na kaloryferze i weszłam w głąb dormu kierując się do kuchni.
J: Co chcesz na śniadanie?
Luke: Przecież mogę sobie sam zrobić.
J: Oj nie marudź, przecież to nic takiego.
Luke: No to poproszę jajecznicę. W ogóle widziałem wczorajszy filmik.
J: I jak?
Luke: Świetnie, ale dodałaś w wielu językach napisy. Angielski, Chiński, Japoński, Hiszpański, Polski, Francuski, Tajlandzki i Wietnamski.
J: Powiedzmy, że przez te prawie dwa lata trochę się nauczyłam języków od chłopaków. Brakuje jeszcze Niemieckiego.
Luke: No to po śniadaniu dodamy.
J: Ołki kołki, a teraz jedz.
Popchnęłam talerz na drugą stronę wyspy kuchennej gdzie stał Luke. Chłopak od razu złapał naczynie. Wziął jeszcze widelec i zaczął jeść.
Luke: Skąd ty tak dobrze umiesz gotować?
J: Lata praktyki. Kiedyś piekłam ciasta to chłopaki zjedli 6 blach w ponad 24 godziny.
CZYTASZ
Idolka (ZAKOŃCZONE)
FanfictionZwykła polska uczennica liceum wyjeżdża do Korei Południowej. Co się tam wydarzy? Czy pozna miłość swojego życia? Okładka zrobiona przez @Maruvina Książka jest w trakcie poprawy 11.04.20 - #49 idol 13.04.20 - #43 idol 18.04.20 - #1 idolka 23.04.20...