Sm: Ola wstawaj. Nie wiem, o której wczoraj wróciłaś, ale musisz wstać, bo musimy jechać na trening.
Kiedy to powiedział od razu przypomniał mi się SMS Banga i podniosłam się tak szybko, że chłopak prawie, że dostał ode mnie z główki.
Sm: Czemu tak gwałtownie?
J: Kazałeś mi wstać to wstałam więc nie marudź, bo spałam dzisiaj.
Spojrzałam na zegarek, który wskazywał 6:30.
J: Spałam około 40 minut.
Chłopak wyszedł z mojego pokoju a ja podeszłam do szafy i wzięłam z niej luźne jeansy, białą koszulkę i czarną bluzę a do torby sportowej spakowałam telefon oraz to.Naszykowana wyszłam z pokoju i zastałam czekających przy drzwiach chłopaków więc szybko tam poszłam i od razu założyłam buty oraz kurtkę i mogliśmy już wychodzić. Wsiedliśmy do wana i pojechaliśmy do wytwórni. Będąc na miejscu poszliśmy do sali i zaczęliśmy trening. W połowie musiałam iść.
J: Unnie muszę coś załatwić więc mnie nie będzie do końca treningu, ale za jakiś czas do ciebie zadzwonię.
SA: Dobrze uważaj na siebie.
Dziewczyna przytuliła mnie wzięłam torbę i wyszłam z sali. Poszłam do biura wujka. Po zapukaniu kiedy usłyszałam 'proszę', weszłam do środka.
J: Tak jak mnie prosiłeś jestem.
Sh: Dobrze tu masz klucze i jak byś coś potrzebowała to dzwoń.
J: Dobrze.
Pożegnałam się z wujkiem i wyszłam z jego biura a później z wytwórni kierując się w stronę galerii, bo muszę iść do trzech sklepów. Do pierwszego, żeby kupić male tabliczki, na których będą napisane imiona chłopaków, do sportowego, żeby kupić im i mi łyżwy, bo w sobotę rano ich zabieram a do trzeciego po opaski na oczy.Do: Unnie:
Wyślij mi rozmiary butów chłopaków.Do: Sejin:
Wysłał byś mi rozmiary stóp chłopaków?Do: Homin:
Wysłał byś mi rozmiary stóp chłopaków?Od każdego dostałam wiadomości kiedy byłam przy kasie i płaciła za białe tabliczki oraz markery. Będąc w sportowym wzięłam dla każdego łyżwy i poszłam zapłacić. Musiało to komiczne wyglądać jak jechałam z 19-stoma pudełkami autobusem.
Od: Słodki maknae:
Dobierzcie się w dwie pary i cztery trójki.Od: Mama Jin:
Ale po co?Od: Słodki maknae:
Po prostu to zróbcie.Od: Golden maknae:
To jak chcę być z @Krem BB i @Evil maknae.Od: Krem BB:
Mi i Yugowi pasuje.Od: Lider destrukcja:
Ja chcę być z @Konkurent Oli i @Min Swag, który już się zgodził.
CZYTASZ
Idolka (ZAKOŃCZONE)
FanfictionZwykła polska uczennica liceum wyjeżdża do Korei Południowej. Co się tam wydarzy? Czy pozna miłość swojego życia? Okładka zrobiona przez @Maruvina Książka jest w trakcie poprawy 11.04.20 - #49 idol 13.04.20 - #43 idol 18.04.20 - #1 idolka 23.04.20...