Jednak jest wcześniej.
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Jn: MOŻECIE TO ŁASKAWIE ZOSTAWIĆ, BO TO JEST DLA OLI!!
Zostałam obudzona przez krzyczącego Jina. Podniosłam się z łóżka i podeszłam do szafy. Wyciągnęłam z niej to
i poszłam do łazienki. Ogarnęłam się i gotowa zeszłam na dół zastając Jina goniącego za maknae line. Zaśmiałam się z tego widoku co zwróciło uwagę chłopaków na mnie.
Rm: A co to się stało, że nasz uroczy maknae ubrał spódniczkę?
J: A tak jakoś.
Uśmiechnęłam się.
J: A tak swoją drogą to dziękuję ci bardzo Jin, że mnie obudziłeś.
Jn: To nie moja wina.
J: A czyja?
Najstarszy członek bts wskazał na trójkę, którą jeszcze przed chwilą gonił a oni uśmiechnęli się głupkowato.
J: Dobra to wy kończcie to co zaczęliście a ja zabieram te dzieciaki oraz psiaki na spacer.
Poszłam do przedpokoju a za mną wcześniej wspomniana trójka.
J: Będziemy za dwie godziny.
Podałam chłopakom maseczki oraz swoją też założyłam. Zapięłam szelki Milky'iemu oraz Yeontanowi i po zabrani smyczy wyszliśmy z dormu.
J: To co idziemy na bubble tea?
V, Jm, Jk: TAK!
Starsi ucieszyli się jak dzieci. Zaśmiałam się i poszliśmy w stronę miejsca gdzie sprzedają bardzo dobrą bobe. Na miejscu byliśmy po około godzinie. Kupiliśmy sobie po piciu, za które ja zapłaciłam i pijąc zaczęliśmy wracać. W przerwach między łykami śpiewałam sobie piosenkę Queen 'Radio gaga'. Kiedy skończyłam chłopaki zaczęli bić brawo. Ukłoniłam się teatralnie i wybuchnęliśmy śmiechem.
Jk: Będziesz robiła tego cover?
J: Nie wiem.
V: Jak tak to też chcę śpiewać z tobą.
Jm: I ja.
Jk: Mnie też nie może zabraknąć.
J: Oczywiście.
Uśmiechnęłam się do nich i kontynuowaliśmy spacer do dormu. Po godzinie byliśmy na miejscu. Weszliśmy do środka, zdjęliśmy buty i po zdjęciu psom szelek poszliśmy do kuchni gdzie był Jin i coś robił odwrócony tyłem do nas. Razem z chłopakami popatrzeliśmy się na siebie i po cichu podeszliśmy do starszego z zamiarem wystraszenia go, ale w ostatniej chwili odwrócił się.
CZYTASZ
Idolka (ZAKOŃCZONE)
FanfictionZwykła polska uczennica liceum wyjeżdża do Korei Południowej. Co się tam wydarzy? Czy pozna miłość swojego życia? Okładka zrobiona przez @Maruvina Książka jest w trakcie poprawy 11.04.20 - #49 idol 13.04.20 - #43 idol 18.04.20 - #1 idolka 23.04.20...