29.

1.3K 99 10
                                    

Jungkook

Po odeznění jeho utěšujících slov, zavládlo v této místnosti hluboké ticho.
Jakoby tu snad ani nebyl...

Nepromluvil jsem.
Nic jsem nenamítal na onen pásek, který mi před očima tvoří jen nekonečnou tmu.
Neboť vážně doufám, že ať se v tento moment stane cokoliv, bude se mi to líbit.
Věřím, že ví co dělá.

Jediné, co jsem po delší chvíli ucítil, byly jeho jemné prsty.
Svírající dolní lem mého tmavého trička.
Když látku začal odhrnovat výš, napnul jsem nad hlavou paže abych mu usnadnil práci.

Ve chvíli, kdy mi jej přetáhl přes hlavu, setkalo se na zemi s podlahou.
Možná jsem aktuálně slepý, ale ne hluchý.

Ani jsem se nenadál a Taehyung pokračoval v rozepínání zipsu u mých kalhot.
Drsná pevná látka mi sjela ladně po nohou, rovnou i s bílým spodním prádlem.

Stydlivě se mé nahé tělo zachvělo, přičemž jsem dlaněmi  i hned překryl své vzrušení.
Nevím, proč mám nutkání se před ním skrývat...
Snad proto, že jsme spolu dlouho nic neměli.
A taky z důvodu, že to co se mezi námi za okamžik odehraje...už nebude jenom sex.

„Ale noták králíčku. Nestyď se... předemnou ne, jsi nádherný."
Prořízné nekonečné ticho ten vášnivě hluboký hlas.
Nervózně si zkousnu spodní ret a ruce položím volně podél těla.

Horkost...nedostatek dechu..
..vzrušení...zplašené srdce a motýlci v břiše.
Všechny tyhle emoce a náznaky, se ve mě probudily v jednu jedinou vteřinu.
A to, když se můj penis ocitl v jeho vlhkých ústech.

Na rtech jsem započal uvolněný úsměv a zaklonil hlavu.
„Achm~ bože, Tae..."
Momentálně se ocitám v tak úzkém a teplém prostoru, že mám co dělat abych se nerozpustil slasti.

Poslepu jsem nahmatal jeho hlavičku, zapletl mu prsty do hebkých vlásků a začal si sám určovat tempo.
Tae použil i zoubky a hltavě pojímal mou délku.
Sál a olizoval kolem dokola, jakoby si ho snad spletl s lízátkem.

„A-aahmm~ ry..rychleji daddy."
Sotva jsem popadal dech, ale i přesto si řekl o víc.
Vyhověl mi a zapojil i dlaně.
Kterými můj úd mnul a přidal na intenzitě.
Vzdychy se tvořily hlasitějšími..
Rád bych se krotil, ale to není možný.

Stříbrné vlásky jsem silou drtil v pěstích, přičemž pevně semknul rty.
„Ta-Tae...já už..už.."
S posledním slovem jsem se propnul v zádech a pánví přirazil proti jeho šikovným ústům.
Neúmyslně jsem se mu udělal hlouběji do krku.

Rty se mi chvějí z tak ohromného orgasmu, ani se mi tomu nechce věřit.
Hlasitě jsem vydechoval a snažil se mu rozmotat dlaně z jednotlivých pramínků vlasů.
To bylo...tak krásný...
Nemám slov...

Zaslechl jsem tiché zamlaskání, po kterém následovaly Taehyungovy měkké rty.
Motýlími polibky si utvořil cestičku přes mé bříško, hruď...až ke krku.
U něhož se na chvíli zastavil a celou šířkou jazyka navlhčil celou délku.

Připadalo mi to velmi rozkošné.
Nemohl jsem zabránit úsměvu, jenž se mi na rtech musel ukázat v plné kráse.
„Byl jsi tak lahodný, Jungkookie."
Šeptal mi příjemným hlubokým hlasem u ucha, jako bych spal a on se snažil byt co nejtišší.

Do tváří se mi nahrnula červeň.
Soudím dle horka, kterým mé líce přímo hoří.
„Teď je ale řada na mě, sušenko."
Přilepil se svými rty na mé a utvořil procítěný polibek.
Ani na chvíli jsem neváhal a spojil si ruce na jeho zátylku.
Nevím čím to je...ale cítím v tom tolik citů a vášně...

Blood Lips [ 태 국 ]✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat