EPILOG

1K 84 9
                                    

5 years latter



Taehyung

Kdybych měl tu šanci přetočit čas nazpět a vrátit se do minulosti, opravil bych opravdu hodně chyb které jsem napáchal.
Ale bohužel, nevládnu žádnými kouzly abych vše tehdy změnil.

Minulost už nelze změnit, ale lze se zní poučit.
Poučil jsem se a lituji svých chyb.
Avšak nebýt některých těch chyb, nestaly by se ani ty krásné chvíle na které doteď s úsměvem na rtech vzpomínám.

Například, kdybych tehdy Jungkookieho neshodil do té mramorové kašny ve Květinovém Parku, neběžel by za mnou a nespadl by na mě.
Tento okamžik si do teď přesně pamatuji.
Usmíval se na mě tím jeho roztomilým úsměvem, zatímco mi z tváře sundával popadané lístky.

Nenávidět, je hodně zlá vlastnost.
Tehdy jsem si myslel, že s nenávistí ke všem lidem budu v bezpečí, neohrožený.
Nechtěl jsem aby kdokoliv odhalil skutečnou stránku mého já.

Říká se že z nenávistí se stane láska...ne.
V mém případě, byla nenávist láskou. Avšak nechtěl jsem si to dlouhou dobu za žádnou cenu přiznat.

Mám takové štěstí, že miluju.
Ne každého ta pravá láska v životě potká.
Ale mě potkala. Okouzlila, zmátla, udusila polibky a zasáhla do srdce.

Všechny dny v mém životě mají svůj význam.
Z těch špatných dnů hledám poučení, a z těch krásných hezké vzpomínky.

Prosím vás, nebuďte tak zbabělí a uzavření jako mé já dříve.
Netvořte si nepřátelé ale přátelé.
Neskrývejte své city v sobě a povězte vše co máte na srdci.
Pokud však někoho milujete, povězte to nahlas.
Nikdy totiš nevíte, kdy o tu osobu můžete vaším mlčením, přijít.

.....

„Taehyungie...nad čím tak usilovně přemýšlíš?"
Natáhnu před sebe ruku, abych dlaní zabránil vstupu slunečním paprskům do mých očí.

Chlapec s kaštanovými vlasy mi usedl opatrně do klína, s nohami danými kolem mého pasu.
Na tváři mi září široký úsměv.
Pro větší pohodlí se zády opřu o kmen stromu, zatímco se s mou láskou držíme pevně za ruce.
„Přemýšlím nad tím, jak moc tě miluji, Jungkookie."







🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹















Děkuji vám nespočetkrát za podporu, krásné ohlasy a hlavně za vaší trpělivost.♡︎
Neboť co se týče této knihy, víte sami jakou "rychlostí" se některé kapitoly vydávaly. Avšak pevně věřím, že jste si příběh vychutnali plnými doušky. ♡︎

Blood Lips [ 태 국 ]✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat