Hoofdstuk 35
'Goedemorgen,' met een brede glimlach kwam Mats met een dienblad haar slaapkamer binnen.
'Jij ook goedemorgen,' zei Anna schor.
'Ik heb ontbijt gemaakt, zoals je al gezien hebt misschien.' Mats zette het dienblad op het nachtkastje en ging naast haar in bed liggen.
'Wat lekker,' reageerde ze. 'En heel lief.'
Anna plantte haar lippen op zijn wang.
'Altijd toch voor mijn meisje,' Mats gaf haar een knipoog.
'Ik heb een kopje koffie, een verse jus en een broodje kaas voor je,' vertelde Mats haar.
'Hmm. Lekker.'
Nadat ze klaren waren met ontbijten, wilde Anna opstaan.
'Ik ga het bad vol laten lopen,' meldde ze, maar Mats trok haar terug.
'Dat doe ik wel. Blijf jij maar lekker liggen, An,' hij stond op en liep weg.
'Mag ik ook mee in bad zo meteen?' Mats keek haar grijnzend aan, terwijl hij naast Anna in bed plofte.
'Daar moet ik even over nadenken, hoor,' ze keek haar vriend plagend aan.
'O, ja?' Mats kwam boven haar hangen.
Ze tikte met haar vinger op zijn neus. 'Ja.'
'Heb je al besloten?' Mats' adem kietelde tegen haar huid.
'Je mag mee.' Anna grijnsde, waarna ze hem zoende.
'Ik denk het bad nu wel volgelopen is,' Mats trok Anna overeind en ze liep vervolgens achter hem de badkamer in.
Terwijl ze haar kleding uitdeed, voelde ze Mats zijn ogen over haar lichaam branden.
'Je bent zo mooi, An,' Mats drukte een kus in haar nek en ging daarna het bad in.
'Kom je nog? Of blijf je daar nog twee uur staan?' grinnikte hij.
Ze schoot in de lach.
Toen Anna het bad instapte, verwelkomde het warme water haar lichaam en het had meteen een ontspannend effect.
Genietend sloot ze haar ogen. Dit was voor de eerste keer dat ze na de zoen met Carel weer even kon ontspannen.
'Ik heb je gemist, An,' vertelde Mats haar. 'Ik wil je nooit meer een week hoeven missen. En ik zal er ook voor zorgen dat dat nooit meer hoeft.'
'Ik heb jou ook gemist,' ze keek haar vriend glimlachend aan. Maar tegelijkertijd voelde ze zich ook schuldig. Waarom hield Carel haar zo bezig?
-
Anna zuchtte. Mats was net naar huis gegaan en ze miste hem nu al. Betekende het dat ze hem miste, dat ze dan nu niet verliefd was op Carel?
Ze werd uit haar gedachtes gehaald door het geluid van haar telefoon.
Jasmijn Huisman:
Heb je wat te doen? XMeteen gleden haar vingers over het scherm om een berichtje terug te typen.
Anna Molenaar:
Nee, Mats is net weg en verveel me nu al dood..Jasmijn Huisman:
Dat is top, haha! Ik verveel me ook! Zullen we ergens wat gaan drinken en dat ik jou dan op kom halen?Anna Molenaar:
Helemaal top!Jasmijn Huisman
Dan ga ik nu weg, tot zo, Annie! Xx
JE LEEST
Warming-up
FanfictionHet Amsterdamse hockeytalent Anna Molenaar speelt voor AH&BC. En ze mag dan wel als het grootste talent van Nederland worden gezien, maar ze heeft zich er niet zonder slag of stoot naartoe gewerkt. Voor Anna is het een klap in haar gezicht als ze t...