Hey allemaal, het laatste hoofdstuk is officieel een feit! Maar ik heb ook goed nieuws: ik heb sinds 1,5e week een nieuw boek dat Revenge heet! Dus als je dat nog niet gezien had, go check it out!
Ik wil jullie als lezers allemaal enorm bedanken voor jullie lieve reacties en enthousiasme! Hopelijk zie ik jullie terug bij Revenge! XHoofdstuk 44
'Carel, kom snel kijken,' riep Anna enthousiast. Buiten was de grond bedekt met een dikke laag sneeuw en als ze ergens van hield, dan was het wel sneeuw.
Het was Eerste Kerstdag en betekende drie dingen voor de familie Molenaar: eten, cadeaus en vooral gezelligheid
Carel kwam naast haar staan en moest ook glimlachen toen hij zag wat Anna bedoelde.
'Dat wordt een sneeuwballengevecht straks,' grijnsde hij breeduit.
'Weet je wel zeker dat je het tegen mij wilt opnemen? Aangezien ik namelijk altijd win, vraag ik me af of jij dat wel durft.' Er vormde een grijns op haar gezicht.
'Zeg jij nou dat ik het niet durf om van jou te gaan winnen?' Carel deed alsof hij verontwaardigd was.
'Eigenlijk wel, ja,' knikte Anna zelfverzekerd. Ze was ervan overtuigd dat ze zou gaan winnen.
Na het gezamenlijke ontbijt met de familie Molenaar kon Anna niet wachten om naar buiten te gaan.
'Ga je mee naar buiten om de strijd aan te gaan?'
'Ja,' antwoordde Carel. 'Oh, en ik heb versterking: Ruben zit bij mij in het team.'
Anna had al verwacht dat haar broer voor zijn beste vriend zou kiezen, en daar had zij zich al op voorbereid, want ze had ervoor gezorgd dat Jesse bij haar in het team zat.
'Is goed. Jesse en ik zijn ook samen een team.'
'Ben je er klaar voor, Annie?' glimlachte Jesse naar haar.
'Helemaal,' zei ze. 'Wij gaan gewoon winnen.'
Nadat iedereen zichzelf dik had aangekleed, kon de strijd beginnen.
'Oké, wie geraakt wordt, is dus af,' herhaalde Ruben de zin die de afgelopen vijf minuten al zo'n tien keer gezegd was. 'Het tweetal dat als eerste allebei geraakt is, heeft dus verloren.'
'Laten we maar gaan beginnen,' glimlachte Jesse.
Waar Anna en Jesse hadden als strategie hadden om niet dichtbij elkaar in de buurt te staan, stonden Carel en Ruben juist naast elkaar.
Ze had zich goed verstopt achter een auto in de hoop dat de mannen haar niet konden zien.
'Nee!' hoorde ze Ruben schreeuwen. Toen Anna heel voorzichtig omhoog keek, zag ze hoe Jesse tevreden toekeek, omdat hij Ruben had afgegooid en vervolgens keihard wegrende om zichzelf te verstoppen.
'Jij dacht toch niet dat ik je niet zou vinden, hè?' hoorde ze plots naast zich. Anna schrok zich helemaal dood en keek daarna naast zich om te zien hoe Carel haar grijnzend aankeek.
Hij gooide een sneeuwbal richting Anna's hoofd, maar die wist ze te ontwijken, waarna Carel het opnieuw probeerde en weer miste doordat Anna hard wegrende.
'Drie keer is scheepsrecht!' riep Carel toen hij achter haar aankwam, maar ze was hem te slim af door haarzelf weer te verstoppen achter een grote boom.
Anna wist dat Carel steeds meer dichterbij kwam en dus had ze zich voorbereid door alvast een sneeuwbal te maken.
Net op het moment dat Carel heel even een andere kant opkeek, sloeg ze toe en gooide de sneeuwbal op haar vriend.
JE LEEST
Warming-up
FanfictionHet Amsterdamse hockeytalent Anna Molenaar speelt voor AH&BC. En ze mag dan wel als het grootste talent van Nederland worden gezien, maar ze heeft zich er niet zonder slag of stoot naartoe gewerkt. Voor Anna is het een klap in haar gezicht als ze t...