Molly Weasley Fred ve George'dan sonra ikinci bir ikiz dünyaya getireceğini hiç düşünmemişti.
Karşısındaki şifacı ona ikiz beklediğini söyleyene kadar.
Zaten beş oğulları vardı ve şimdi bir oğlu ve bir kızı olacaktı aslında bir kızı olmasına hem kendi hemde Arthur çok sevinmişti.
Molly'yi rahatsız eden kızının ihtiyacını nasıl karsilayacagiydi.
Oğlu abilerinin kıyafetlerini kullanırdı ama bir kız için daha fazlası lâzımdı.
Ama önemli değildi ailesi yanında oldukça her zaman bir yolunu bulurdu.
Arthur ve molly eve döndüklerinde oğullarına iki kardeşleri daha olacağını ve birinin kız olacağını söylediklerinde sıkılmış olan yüzleri neseyle dolmuştu bir kız kardeş fikri hepsini mutlu etmişti.
Şimdi dokuz yaşında olan william ve yedi yaşındaki charles en büyük erkeklerdi ve kız kardeşlerine isim vermek konusunda annelerini ikna etmeye çalışıyorlardı.
William kız kardeşinin adının Layla olmasını istiyordu.
Büyücü dünyasının içinde bulunduğu bu zor dönemi düşünecek olursak bu isim kız kardeşi için mükemmeldi.
Büyücü dünyası kendine Voldemort adını veren bir karanlık büyücünün tehdidi altındaydi ve gucu ele gecirdikce dünyalarını karanlığa cekiyordu ve Layla karanlikta dogan ışık anlamına geliyordu.
William kız kardeşinin bu karanlıkta yolunu bulması için gönderilmiş bir ışık olduğunu düşünüyordu.
Charles ise tamamen farklı bir isim istiyordu adının Celine olmasını istiyordu. Celine adı iki farklı dilde iki farklı anlama geliyordu fransızcada ilahi Türkçede ise gür akan su anlamına geliyordu.
Charles kardesini su kadar berrak ilahi denilecek kadar guzel ve zeki olmasini istiyordu.Iki büyük kardeş isim için birbirlerini altta bırakmaya çalışırken molly araya girdi.
Tamam çocuklar bu kadar yeter kız kardeşiniz daha doğmadı ve siz şimdiden onun ismini vermek istiyorsunuz unutmayın sadece kız kardeşiniz olmayacak bir erkek kardeşiniz daha olacak onada isim bulun Dedi.
William annesine itiraz etti.
Ama anne zaten benden ayrı dört erkek kardeşim var bana ve onlara yaptığın gibi doğacak olan erkek kardesimede bir isim bulabilirsin.
Charles abisini onayladı kesinlikle haklıydı bir kız kardeşleri olacaktı altıncı erkek çocuk hiçte heyecan uyandırmıyordu.
Molly sonunda oğullarının inadını kiramayacagini anlamıştı.
Tamam kız kardeşinin adı Layla Celine olsun tamam mi böylece ikiniz daha fazla tartışmazsınız.
Iki erkek kardeş bu fikri beğenmişti ikisininde istediği olmuştu.
5 Ay sonra
Molly ikinci ikizleri Ronald Billius ve Layla Celine ile eve geldi.William ve Charles kardeşlerini sevinçle
karşıladı özellikle kız kardeşini layla celine
ışık kadar parlak su kadar durgun ve göz
alıcı bir güzellikteydi sanki erkek kardeşler
ona bu ismi verirken bir ağaç oyma ustası
gibi karakterini sekillendirmislerdi.
Yıllar birbirini kovalarken molly ve
arthurun bir kızları daha oldu adını Ginerva
molly koydular.
Layla Celine ve Ronald Billius şimdi beş yaşındaydı ve bahçede oynuyorlardı.
Yıllar içinde layla güzel zeki olgun bir çocuk olmuştu abilerinin sesli kitap okumasını dinler nasıl okuduklarını ve yazdıklarını gözlemlerdi ve beş yaşında olmasına rahmen okuma ve yazma öğrenmişti.
Ron ise tamamen farklıydı fazlasıyla iştahlaydı diğer erkek kardeşleri gibi ve sürekli onların eşyalarını kullanmaktan şikayet ediyordu ve Layla bundan sıkılmıştı kız kardeşi ginnyde onun eşyalarını kullanıyordu ve şikayet etmiyordu aslında ginny dört yaşındaydı ve ailedeki en utangaç kişiydi.
Bir süre sonra ron acıktığını söyledi ve içeri girdi layla dışarıda kaldı sıkılmıştı ve yapacak hiç bir şey yoktu bill,charlie,percy ve ikizler okuldaydı ginny uyuyordu ve ron az önce annesinden yemek istemek için eve girmişti.
Bill on beş yaşındaydı ve hogwarts cadılık ve büyücülük okulunda dördüncü sınıftı charlie ikinci sınıftı percy iki yıl sonra gidecekti ikizler dört yıl sonra ve kendisi ve ikizi için tam altı yıl vardı ginny için ise yedi.
Layla büyücü bir ailede doğduğu için şanslı hissediyordu.
Mugglelar büyüye bile inanmıyordu onun ise kendisi dışında dokuz tane aile üyesi büyücü ve cadıydı.
Layla ormanda biraz dolasmak istedi belki buyulu bir canliyla karşılaşırdı tıpkı bahçesindeki bahçe cinleri gibi.
Bunun için annesinden izin istemek istiyordu ama annesi şimdi kardeşi ronu azarliyordu çünkü kilerdeki bütün kurabiyeleri yemişti ki layla buna şaşırmadı ormana tek başına gitmeye karar verdi bunun için yeterince büyüktü o böyle düşünüyordu.
Ormanın derinliklerine doğru ilerlerken kaybolduğunu farketti geri dönüşü bulamayacağını düşünüyordu çok yorulmuş acıkmış ve hiç büyülü bir canlı görememişti. Bir ağaç köküne oturmaya karar verdi oturur oturmaz bir kaydiraktan aşağıya kaymaya başlamıştı.
Bir süre sonra kendini bir vadide buldu orta büyüklükte dağlar vardı yüzlerceydi sanki vadi dağlar için yapılmıştı layla dağlardan birinin kenarına yaklaştı ve incelemeye başladı bir ağacın içindeki bir vadi büyüyle yapıldığı belliydi ama neden dağın yanında bir oyma olduğunu gördü oymaya dokundu ve daf babasının ona okuduğu muggle masalındaki gibi açıldığını gördü.
Tıpkı o masaldaki gibi altın ve mücevherlerle doluydu bunu ailesine söylese asla inanmazlardı o yüzden biraz altın ve mücevher aldı pantolonunun cebine koydu ve vadiden çıktı.
Vadiye acılan ağacın önüne dallardan ve çevredeki taşlardan kuş yuvasına benzer bir alan oluşturdu içine biraz taş koydu ve evi bulma umuduyla yola koyuldu.
Kovuk
Molly en küçük oğlu bütün kurabiyeleri yediği için kızmıştı.Hogwartsa giden oğulları bu gün paskalya tatili için eve geliyordu onları arthur alacaktı ve sütle birlikte bütün çocuklarına kurabiye ziyafeti çekmek istiyordu ama bu plan suya düşmüştü şimdi tekrar kurabiye yapmak zorundaydı.
Kurabiye yapmaya başlamadan önce en büyük kızını görmek için pencereden baktı ron onun hala bahçede olduğunu söylemişti ama yoktu onu göremedi oğluna tekrar sordu cevap aynıydı panikle dışarı çıktı her yeri aradı adını seslendi ama sonuç alamadı bu sırada okulda olan bütün kardeşler dönmüş ginny annesinin ablasını çağıran sesine uyanmış ve ne olduğunu merak etmişti ablası sorun çıkartan biri değildi.
Bütün aile fertleri mollynin yanına gelmiş ve sorunun ne olduğunu sormuştu büyük kız kardeşlerinin kaybolduğunu öğrendiklerinde korkmuşlardı.
Arthur belki ormana gitmiştir ve kaybolmuştur oraya bakalım dedi ve hep birlikte ormana laylayi aramaya gittiler.
Layla o sırada vadiden çıkmış ve evi arıyordu ailesinin kendisini arayan seslerini duydugunda anne ve babasına seslendi arthur ve molly kızlarının sesini takip etti ve diğer çocukları yanlarından ayirmadilar.
Sonunda bütün aile birleştiğinde molly kızını sağlıklı görsede izinsiz evden ayrıldığı ve herkesi korkuttuğu için azarladı layla annesine büyülü bir hayvan bulmak için evden ayrıldığı ama bulamadığını onun yerine babasının onlara okuduğu muggle masalındaki kırk harami hazinesini bulduğunu söyledi herkes bunu saka sanmış ve mutlulukla karşılamıştı.
Layla cebinden altın ve mücevher çıkartana kadar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)
FanfictionLayla Celine Weasley Ron Weasley'in ikizi Ron'un aksine zeki ve güzel tam bir gryffindor ve biraz da asi. NOT: Bu bir AU çalışmasıdır kitaptan tamamen farklı ve bir aksilik olmazsa alacakaranlık crossover olacak. Sirius fred remus tonks snape Dumble...