I will not have sex with you.

4.7K 144 8
                                    


"Každý, kdo nebude chtít odpovědět se napije týhle nechutný vodky." Přinese vodku Radek a položí ji na zem. Tentokrát už to není vinšová vodka, ale pouze obyčejná. Beztak to nemění fakt, že je to hnusný pití.

"Kde je vůbec Dominik?" Ptám se kluků a doufám, že mě třeba zachrání. Jenže vzhledem k tomu, že tu není celý večer, přestávám mít naději.

"Odjel za bráchou, protože od něj něco potřeboval." Odpoví mi Radek nezaujatě a slyšíme někoho odemykat zámek. My o vlku a vlk za dveřmi.

"Domčoooo." Zakřičím na něj a zakloním hlavu, čímž ho vidím vzhůru nohama, což mi z nějakého důvodu přijde vtipný. Nejenom, že ho vidím vzhůru nohama, ale taky ho vidím asi čtyřikrát v různých velikostech.

"Vy jste mi ji zase zřídili." Povzdychne si po chvíli, co si sundá boty, když mu dojde, že jsem opilá. Dá mi pusu, která se změní v líbání, než si někdo z party odkašle.

"Jdeme hrát flašku, přidáš se?" Pokládám mu otázku a sleduji, jak si vedle mě sedá do tureckého sedu.

"Když budeš líbat jenom mě." Řekne vážným hlasem, což mě donutí k zakývání a slíbení, že jediné rty, kterých se dneska dotknu budou ty jeho. Jiných rtů se ani dotknout nechci.

"Výborně, takže já točím první." Vrhne se do toho po hlavě Hanka a flaška padne na Dominika. Ten se při jejím výrazu vyděšeně zasměje.

"Řekni mi, jestli jste už spolu s Nat spali." Odvážně mu přikáže a já ji plácnu přes rameno. Nevím proč se ho na to ptá, když už jsem ji na to dvakrát odpověděla.

"No co, neříkala si to moc přesvědčivě." Zasměje se společně s ostatními a já ji plácnu znovu, ale jsem ráda že se trefím, protože se mi svět začíná točit o něco víc.

"Hej dobře, hlavně se mi to neporvěte. S Nat jsem ještě nespal, stačí?" Přizná a kluci se na něj nechápavě podívají.

"Hej si v pohodě?" Vybuchne smíchy Kuba společně s ostatními kluky. Nevím, co je na tom tak vtipného, ale začnu se smát taky. Moc dobře vím, že nebýt toho ve stanu, už bych s nim spala, protože to byla jediná věc, která mě dokázala zastavit.

"Víte co, my jdem spát." Zvedá se Dominik naštvaně ze země a mě se snaží zvednout. Jenže já nechci. Je tu sranda a nechci jít spát, tprotože se stydí za to, že se mnou ještě neměl sex.

"Ne nikam nejdu." Začnu kroutit hlavou a tak trochu bojovat.

"Nech nám ji tu, my se ti o ní postaráme." Řekne Kuba tónem hlasu, který Dominika vytočí ještě víc.

"No právě, to zvládnu sám." Pustí moji ruku Dominik.

"Zatím to tak nevypadá." Bouchne Radek smíchy po druhé a Dominikuv vztek se dostane na další úroveň.

"Tak pak přijď." Odsekne naštvaně a odejde. Tímhle bych si v deníčku mohla odškrtnout první partnerskou hádku. Haha, ovšem jestli to je partnerství.

"Tak teď točíš ty." Řekne Radek, jakoby se nechumelilo. Místo toho jenom zakroutím hlavou a snažím se zvednout. Evidentně už jsou zvyklí na Dominikovu výbušnost, ale já ještě ne.

"Já půjdu za ním, nechci aby byl naštvaný." Vysvětluji a pracně se zvedám. Moje hlava má takové otáčky, že by mohla vyrábět elektřinu. Hanka mi pomůže se zvednout a já se odmotám do pokoje. Není to zas tak hrozné, ale v pohodě taky nejsem.

Dominik leží na posteli a je na telefonu. Když si všimne, že jsem to já, usměje se a sedne si. Já se dokolíbám k posteli a plácnu sebou k němu. Dám mu pusu a ráda se k němu zavrtám.

SedmKde žijí příběhy. Začni objevovat