"Za dvacet minut odchod." Zavelí Dominik, když přijde do pokoje. Má na sobě nevkusnou, ba přímo ošklivou bundu, bílé triko, černé roztrhané džíny a divné tenisky."Podle tvého outfitu hádám, že jdeme někam na maškarní." Snažím se nevybuchnout smíchy, což se mi stejně nepovede a bouchnu. Na jeho obličeji se objeví zvláštní úšklebek. Chvíli mám pocit, že mě chce zabít, ale nakonec tomu tak není.
"Au to bolelo, víš kolik tahle bunda stála?" Ptá se uraženě a já se válím smíchy. Nevím, jak se mu tohle oblečení může líbit. Vždyť vypadá, jak něco mezi papouškem a klaunem. Pardon, ale tohle je vážně bunda na maškarní ať už je od Valentina nebo jakékoliv jiné značky tohohle typu.
"Já nevím za kolik tohle můžou prodávat na tržnici." Směju se dál a on si ji ze sebe začne sundavat. Když ji přehodí přes pohovku skočí ke mně do postele a lehne si na mě.
"Tohle si přehnala." Směje se dál. "Za chvíli ale musíme vyjet a nemám čas, takže ti dám co proto až večer." Popisuje mi jeho plán, který už teď podle jeho výrazu bude zlý, aspoň pro mě.
"V tom případě, mě večer bude bolet hlava a nic nebude." Vyhrožuji mu a skousnu si ret, abych nevyprskla smíchy. Jak se do lesa volá, tak se z něj i ozývá, ne?
"To je zlý." Zakňučí a položí si na můj hrudník. Toho využiji a zajedu mu rukama do vlasů. Miluju jeho dlouhé vlasy. Miluju jejich vůni. Stejně tak zbožňuji, když vjede jeho rukama do mých vlasů.
"A kam, že to jedeme?" Zeptám se ho, když ze mě sleze a bere si něco jiného. Prohlížím si jeho tetování, což dělám ostatně vždycky, když má tělo odhalené. "A víš, co? Stejně mi to radši neříkej, protože jak tě znám, tak to bude tajemství." Vyhrknu, než se stihnu vyjádřit. Na to mi zakývá hlavou, čímž jsem si vlastně odpověděla dobře.
"A vezmi si košili, protože jsem tě v ní ještě neviděla." Řeknu všechno, co jsem chtěla. Košile obecně na klucích jsou sexy. Natož bílá košile v kombinaci s černými džíny. Pamatuji si, když jsem byla na svém imatrikulačním plese a byli tam všichni ti kluci v oblecích, kteří byli absolutně neodolatelní.
"Ano mami." Vyndá si z skříně bílou košili a obleče si ji. A jestli jsem říkala, že byl sexy, tak jsem lhala, protože teď teprve je sexy.
...
Dominik mě vzal do restaurace s tím, že se mnou chce strávit nějaký čas bez kluků nebo schovávání před mým domem. Nevím, co má v plánu, ale jeho pozornost se mi líbí. Poprvé za dlouhou dobu mám pocit, že někoho konečně zajímám a nejsem jenom něčí projekt. Jsem za to taky neskutečně vděčná, protože naposledy jsem takhle zajímala mojí babičku.
"Můžeš mi vysvětlit, proč si zase dostala za tři?." Zakřičí na mě máma, když se podívá do moji žákovské knížky. Stejně jako to dělá pokaždé, když dostanu horší známku než jedničku.
"Dala nám přepadový test. Ostatní spolužáci mají za pět. Měla jsem nejlepší známku." Snažím se ji uklidnit. Vím, že trojka není dobrá známka, ale to vytáhnu. Navíc jsem nemohla vědět, že nám dá test z fyziky z teorie, kterou jme brali na začátku roku. Beru trojku jako úspěch ne jako prohru.
"Mně je jedno, že ostatní měli pětku, mě zajímá, proč nejsi schopna se učit. Já jsem na základní škole měla samé jedničky." Vytahuje se a hází žákovskou na stůl. V jejich očích vidím, jak mnou pohrdá. Jak pohrdá svým dítětem kvůli takové prkotině, jako jsou známky.
"Máš domácí vězení na týden. A jestli přineseš ještě něco jiného než jedničku, tak si mě nepřej." Kára mě a do oči se mi nahrnou slzy. Tohle přece nemůže. Tohle dělá naschvál. Moc dobře ví, že mám domluvenou oslavu s kamarádkami a nemůžu to zrušit. Nebo můžu, ale co si o mně budou myslet, když jim to zruším den předtím.
ČTEŠ
Sedm
FanfictionUpřímně mě nikdy nenapadlo, že mi hlídání jednoho dítěte změní život. Že on mi změní život, který jsem měla ráda. Nečekala jsem, že bych to někomu takovému někdy dovolila. Co se to stana z holky, která se chovala podle všech pravidel a najednou pot...