1.3 Draugai

2.6K 105 8
                                    


Sėdėjau ant stalo ir valgiau obuolį. Zayn lyg  buvo išvažiavęs į darbą, bet nesu tikra.

Nušoku nuo spintelės ir susirandu telefoną. Surenku Gemmos telefono numerį. Po kelių sekundžių išgirstu merginos balsą.

Pasikalbėjusi su Gemma nusprendėme, kad ji šiandien vakare užsuks taurei vyno. Nuėjusi į svetainę praveriu langą, įleisdama šviežio oro. Po keletos minučių atsidaro namų durys, ir pro jas įeina Zayn su keturiais vaikinais.

-Netrukdys.- Zayn nusijuokė.

-Ko aš netrukdysiu?- sukryžiuoju rankas. Vaikinas blondiniškais plaukais ant stalo padeda kelias pakuotes alaus ir kelis traškučių pakelius.

-Mes čia žiūrėsime futbolą. - Zayn nueina į miegamąjį. Vaikinai lyg savo namuose susėda ant sofos, ir pasiėmė televizoriaus pultelį įjungia televizorių.

-Kuris kanalas sporto?- garbanius paklausė. Jis ką rimtai?

-Tau reikia tu ir susirask.- nueinu į miegamąjį.

-Tu juokauji?

-Kažkas blogai? - Zayn maunasi maikę.

-Taip! Nes pas mane ateina draugė! O tu čia išgertuves darai.- piktai pasakau. Jis tik pavarto akis.

-Nebūk ožka, ir nedaryk gėdos prieš draugus.- jis pasako jis sukuždėdamas į ausį ir palieka kambarį. Giliai įkvėpiu oro. Nuėjusi į svetainę pamatau stalą, nukrautą maistu, gėrimais, ir pakuočių likučiais. Oi Malik tvarkysi. Išgirdusi durų skambutį nueinu jų atidaryti.

-Sveika.- apsikabinu draugę.

-Kokia tu pasikeitus!- draugė nusijuokė žiūrėdama į mano blondiniškus ir gana trumus plaukus.

-Neišsigąsk, tas asilas, pasikvietė keturis draugus. Dabar spokso į televizorių. - ji tik nusijuokė ir nueina į sveitainę.

-Harry? Niall?-ji sustojus stebi juos.

-O, mažute, labas!- blondinas išsišiepė lyg būtų laimėjęs aukso medalį.  Atsistoju tarpduryje ir stebiu kas vykta toliau.

-Jūs pažįstami?- sutrinku.

-Juk sakiau, kad turiu vaikiną. Bet vis kai norėjau jus supažindinti, tai vienas, tai kitas negalėjote.- ji trūkteli pečiais, ir krenta šalia blondino ant sofos.

-Gerai. - Vakaras prasidėjo gan keistai. Iš norėto pasisėdėjimo su drauge gavosi, futbolo žiūrėjimas su vaikinais. Sudėjau indus į indaplovę, kol Zayn siurbė grindis svetainėje. Draugai Zayn senai išėjo kartu su Gemma. Kuri yra garbaniaus sesuo.

-Viskas, aš baigiau.- jis atėjo į virtuvę. Aš pajungiau indaplovę ir nusišluosčiau rankas.

-Gerai.- pasakau ir nueinu laiptų link. Užlipusi į viršų, pasiimu pižamą ir nueinu į vonią. Nusiprausiu ir nusivalau makiažą, nors jo ten ir taip ne daug buvo. Apsirengusi pižamą ir nueinu į kambarį.

Zayn viską, kas buvo ant lovos, numetė ant žemės. Viską sulankstau ir padedu į spintą. Užtraukiu užuolaidas ir krentu į lovą. Jau snaudžiau, kai pajutau rankas ant  savo liemens. Buvau tiek pavargusi, kad nesipriešinau.

MILIJONAI [MALIK] BAIGTAWhere stories live. Discover now