2.18 Same Old Love

1.1K 76 5
                                    


Baigėsi mano kelios dienos laisvos ir vėl laikas grįžti į darbą ir į visą rutiną.

Zayn šiąnakt liepiau miegoti namuose, nes mes visad kartu, jis visai ne būna su savo draugais, jau man tai nepatinka. Nenoriu, kad mes būtume visada pririšti vienas prie kito. Tuo labiau, kai mes tik pora.

Užsidėjau švarkelį ant pečių ir išskubėjau į darbą. Mano automobilis buvo paliktas prie darbo, todėl šiandien vykstu ten su taksi. Zayn pamelavo, kad parvarys.

Pamatau Zayn automobilį.

-Ką tu čia veiki? - paklausiu jo. Jam išlipus iš automobilio.

-Mažute, ir tau labas rytas. Manai leisiu važiuoti taksi? - jis paklausė manęs.

-Tau buvo pasakyta išsimiegoti ir su draugais susitikti.- pasakau jam. Jis tik pavarto akis.

-Vykstam ar nori vėluoti? - paklausė ir abu įsėdame į jo automobilį.

-Beje kur mano bučkis? - jis paklausė atsisukęs į mane. Pabučiuoju ji švelniu trumpiu bučinuku.

-Važiuojam nes jei pavėluosiu tu būsi kaltas.

Zayn pov

Nuvežęs Alissa į darbą nuvažiuoju pas Horan. Senai su jais visais mačiausi, šiandien nusprendėme, kad pasidarysim dieną be bobų.

Sustojąs bruneto kieme išlipu ir užrakinu savo mažutę, nes puikiai žinau kaip ją norėjo nušvilpti nuo kiemo.

Atidarau namų duris, net ne skambinęs į duris ir išgirstų vaikinu juoką. Nors laikrodis rodė dar tik puse dešimt ryto vaikinai jau sėdėjo svetainėje.

-O jėzau Malik koks kaklas tavo gražus.- sumurkė kaip katė Payne.

-O dieve mažutį kaip pasiilgau tavęs.- pavartau akis. Prajuokindamas draugus.

-Siūlau šiandien nuvaryti pažaisti futbolą ir vakare rodo futbolą žaidžia Liverpolis prieš Real Madridą.

-Vis tiek Liverpolis laimės.-Tomlinson pasako.

-Čia ir taip aišku.- pasakau.

-Varom? Ar tiesiog žiūrit kaip žaidžiu „Xbox"? - Styles.

-Varom tik. Tik varom persirengti. Nes nežaisiu su džinsais.- pasakau ir Styles kaip koks arklys pradėjo juoktis. Tik dabar pamačiau, kai jie visi su treningais, o aš su džinsais. Durnelis.

-Paskolinčiau, bet tau trumpos bus.- pasakė Horan.

-Šortus duok bent jau. Nes jei grįšiu namo nežinau ar grįšiu. Lova gali mane pasiglemžti atgal.- pasakau jiems. Jie pradėjo juoktis.

Horan duoda man juodus šortus bei pilka maikę.

Apsirengęs grįžtu į apačią pas visus.

-Rarrrr kaip tau tinka mano rūbai.- pasako Horan. Parodau jam vidurinį pirštą. Ir jie visi nusijuokia.

Alissa pov

Su Olivia ir Stella sėdint kavinėje ir pietavome. Nors ir šiandien buvo pilną darbų.

Suskambus mano telefonui palieku merginas toliau kalbėtis, o pati nueinu į tualetą ir atsiliepiu.

- Klausau, meile?

- Kaip aš tavęs pasiilgau. Ar greit baigsi darbo? Vaikinai mane baigia nužudyti. -Jis suzyzia lyg mažas vaikas.

-Iki penkių tikrai būsiu laisva.- pasakau jam.

-Ar aš tau trukdau?. -Jis paklausė manęs.

-Ne angele, man dabar pietų pertrauką.- pasakau jam. Jis kelias minutes patyli.

-Aš tikiuosi tu nesi su kokiu vaikinu kuri man reiktų užmušti ir paslėpti lavoną ar ne?- jo klausiamas mane išmušė iš ribų.

-Ne Zayn aš su Olivia ir Stella kavinėje pietaujame.- Pasakau.

-Atvažiuosiu tavęs po darbo, o tavo automobilį parvarys Niall. Ir jokių, bet saule. - jis pabaigė pokalbi.

Likau šokę. Papurčiusi galva grįžtu atgal.

-Ar princas ant balto žirgo skambino jau? - Olivia nusijuokia.

-O taip, tik dėję ne ant žirgo, o su juodu BMW klasės automobiliu. - mergina išsižiojo.

-Gali pasakyti jo vardą?

-Zayn. Zayn Malik.- Olivia šypsena dingo iš veido.- ar tu ji pažįsti? - paklausiu merginos ir ji papurto galvą.

-Jo draugą Harry Styles pažįstu.- padavėjai atnešus sąskaita padedu pinigus už mus visa tris.

-O, Styles. Neblogas žmogus. Tačiau didelis mergišius.- pasakau jai.

-Tai gal dar yra kokiu laisvu vaikinu pas tave drauguose? - Stella paklausė mums išėjus iš kavines.

-Žinoma yra Niall, Dolan ir Styles.- pasakau.

-Koks Niall?

-Jis mano brolis. Toks pats gražus kaip ir aš.- perbraukiu kortelę, kuri atrakina ofiso duris. Merginos tik nusijuokia ir mes visos išsiskirstėme į savo aukštus.

MILIJONAI [MALIK] BAIGTADonde viven las historias. Descúbrelo ahora