Visas savaitgalis buvo ramus. Jokių draugų namuose, jokio Zayn. Tik aš maistas ir filmai.
Pirmadienis atėjo greitai, todėl šiandien teko šokti iš lovos ir laukti kol atvyks mano mažasis draugas.
Laisvu laiku, prižiūriu pusseserės vaiką. Mielas berniukas, tačiau labai išdykęs.
Susitvarkiau miegamąjį ir nieko nelaukus nuėjau persirengti.
-Ateinu! - sušaukiu vos suskambo durų skambutis. Vos atrakinus duris randu Zayn.
-Ko tau čia?
-Ir tau labas rytas! - jis sušaukė ir nieko nelaukęs įėjo į mano namus.
Mano namai kaip prieglauda. Tai Malik tai Horan. Arba abu kartu!
-Šiaip aš laukiu draugo.- pasakau rimtai jam. Tačiau jis nekreipė dėmesio į svetainę.
Nueinu į virtuve ir pasitaisau sau arbatos bei pasitaisau košes. Paskutiniu metu stengiuosi valgyti sveikai, bet nesugauna kaip namuose būna Malik su Horan. Jie lyg benamiai.
Suskambus durų skambučiui nieko nelaukus nuėjau atidaryti durų.
-Labas, David .- pasisveikinau su savo pusseserės vyru.
-Sveika.- jis nusišypso, ir palieka mane su Kevin vos atsisveikinus.
-Kas čia bu ..- Zayn nutraukiau.
-Negąsdink mano vaikino.- rimtai pasakau. Ir nusivedu berniuką.
-Vaikinas? Gal geriau vaikas? - jis prukšteli.
-Jei kas nepatinka. Puikiai žiniai, kur yra durys. Mes su Kevinu einam į virtuvę ir grįžusi noriu, kad tavęs čia nebūtų. - viska jam pasakau. Gana užteks man čia būti gerai. Ir leisti jiems pas mane būti 24/7 dienas.
-Ko pikta? Nieks neišdulkina? - piktai atsisukau į vaikiną ir nieko nelaukus trenkiau per jo skruostą.
-Dink.- suurzgiau piktai. - Nenoriu tavęs daugiau matyti, šlykštyne.- Kevin stebėjo mus, pasodinau berniuką ant sofos.
Malik nieko nelaukęs pasiėmė savo striuke ir išėjo pro duris.
-Debilas.- burbėjau po nosim taisydama berniukui arbata.
Kevinas kažkur vaikšto ir tada dideli garsą išgirstu. Greit palikus puodelį su arbata,nubėgu paziureti Kevin kuris nuvertė mano nuotrauką ir sudužo rėmelis.
-Atsiplesau.- jis greit pasakė.
-Nieko tokio.- surinku rėmelius su šukėmis ir išmetu lauk.
<..>
Diena praėjo ramiai, tik labai sutrikdė Eleanor skambutis ir prašymas susitikti.
-Ačiū, kad pažiūrėjai ji. Rytoj jis vyksta pas mano tėvu. Tai nereiks.- David nusišypsojo ir atsisveikinęs išėjo su Kevin.
Kam: Eleanor [Jei nori gali dabar užsukti, viena esu.]
Po keletos minučių gavau atsakymą
Nuo: Eleanor [Koks tavo adresas?]
Parašiau merginai adresą ir susitvarkiau svetainėje stalą ir sofą.
Suskambus durų skambučiui numečiau telefoną ant sofos ir nuėjau jų atidaryti. Su Eleanor nesu kalbėjusi gerus du metus. Ir nežinau kaip su ja bendrauti.
Atrakinau namų duris ir pamačius garbanė su nuverktomis akimis.
-Eleanor ar viskas gerai? - sutrikus paklausiu jos.
-Atleisk man, kad buvau kalė ir tave įskaudinau atstumdama tave.- mergina verkė.
-Užeik.- praleidau mergina. Kol mergina nusiavę batus, bei pasikabino savo paltą, nuėjau iki virtuvės ir paėmiau servetėlių.
-Paimk.- padaviau jas merginai.
-Atsiprašau, kad tave skaudinau. Atsiprašau už tuos pasakytus žodžius. Tuo metu vaikinai mums liepė su tavim nebendrauti, nes sake tu nenori mūsų matyti, bet kaip Zayn dabar tai papasakojo tiesa.- ji toliau verkė.
-Viskas gerai, aš ant tavęs nepykstu. Na gerai man gal buvo liūdna, kad draugės mane atstūmė, bet dabar viskas gerai.- apkabinau mergina.
-Pasiilgau tavęs Ali.- ji apkabino mane.
-Nori gal vyno? - po keletos valandų plepėjimosi paklausiau merginos. Tačiau ji tik papurtė galva.
-O nagi. Senai nesu gėrusi nieko su laipsniais.- ji tik krizeno, tačiau nesutiko.
-Kad, ir kaip norėčiau, bet negaliu.- ji stebėjo mane. Man į galvą šoktelėjo mintis. JI LAUKIASI.
-TU LAUKIASI? - sušaukiau per svetainę, merginos veide iškilo dar didesne šypsena.
-Taip.- ji uždėjo ranka ant pilvo. - Dar tik 9savaite.- ji šypsojosi.
-Kaip reagavo Louis?
-Am .. jis drąsiai nežino.- mergina pasimuistė.
-Tavo vyras būsimas dar nežino, kad jau vaiką turės? - likau šokę.
-Na mes kalbame apie tai, bet jis aiškina, kad dar yra per jaunus vaikui. Todėl bijau jo reakcijos.
-Pasakyk! Kaip reaguos taip, svarbu žinos. Nes vėliau gali iš vis supykti.- sukrizenau.
Eleanor pora minučių mąstė ir pasiėmė į rankas telefoną.
-Parašiau jam žinute, kad jis bus tėtis. Labai blogai?
-O dieve! - juokiausi.
VOCÊ ESTÁ LENDO
MILIJONAI [MALIK] BAIGTA
FantasiaTėvų gobšumas buvo per didelis, kad jie galėtų gyventi, taip kaip nori. Zayn su Alissa sujungė savo gyvenimus dėl tėvu. Milijonai verti juk skausmo, ir džiaugsmo kuris laikinas tiesa? PIRMAS SEZONAS - DONE✔️