-Alissa, nejuokinga. Sakyk kas tave smaugė.- Zayn piktai ėjo paskui mane.
-Iš kur tu ištraukei !? Tu ką tik grįžai, dabar gali čia šokinėti?
-Tu man rūpi višta! - jis šaukė.
-Tu nerūpi man . Aišku? Mažiau kiškis. Iš vis važiuok į ta savo Malta! - sušaukiau viska ir trenkus durimis išėjau iš namų. Susiradau kišenėje telefoną ir paskambinau Niall. Žinau, kad jis miega. Tačiau aš nežinau ką daryti.
Namo nenoriu, ten Tim bus garantuotai piktas ant manęs.
-Klausau? - jis kalbėdamas žiovauja.
-Gali atvažiuoti mane paimti? - greit paklausiau melsdamasi, kai jis tik atvykta.
-Jo žinoma, tuoj būsiu. - jis greit padėjo telefoną. Užsitraukiau striuke nes nebuvo jau taip šilta. Radau telefone kelias Tim žinutes, bet neskaičiau jų ir ištryniau jas.
Po penkiolikos minučių prie manęs sustojo juodas „Land Rover".
-Kas čia buvo? - pirmi Niall žodžiai man įlipus į automobilį.
-Jis grįžo. Jis namuose. - greit pasakau. Niall sustoja atsisuko į mane.
-Malik Sietle? - jo veide buvo nuostaba.
-Aš galvojau tu žinai.- stebiu ji. Jis papurto galva.
-Važiuojam pas mane. Noriu miego tau, irgi reikia miego.- jis vairuoja.
-Atleisk, kad tave visur kišu. Kad per mane su tavim nebendrauja niekas iš vaikinu ir merginų. - atsirėmiau į langą.
-Tai aš su jais nebendrauju. Vakar skambino Louis pranešdamas, kad tuokiasi su Eleanor. Kvietė į vestuves.
-Eisi?
-Ne. Pakvietė tik iš mandagumo. O taip net su gimtadieniu nepasveikina.- vaikinas užgesina automobilį.
-Jaučiuosi, kalta kad tu su jais nebendrauji.- giliai atsidūstu.
-Alissa, mes apie tai jau daug kalbėjome. Tu nesi kalta. Tu esi mano sesuo. Aš visad būsiu tavo pusėje.- jis išlipęs atėjo prie manęs ir apkabino.
-Einam, aš noriu miego.- jis nusižiovauja.
<...>
Kita diena
-Ali, tu gyva? - išgirdau šaukiantį Niall.
-Taip! - atšaukiau. Galėčiau apsigyventi pas tėvus, bet sužinojau, kad nesu jų tikra dukra. Aš esu kažkieno pamestas vaikas. Gyvenantis be savo šeimos.
Hardinas mane laiko sesę, kaip ir aš jį broliu.
Iš pradžių bandžiau aiškintis kas mano tikra šeima, tačiau praradau viltį. Kaip sužinojau, kad mano šeima ne iš JAV.-Ateik pietauti! - jis vėl šaukė. Niall yra man daugiau už draugą, bet ne daugiau už brolį. Pasiėmiau savo treningus ir apsirengiau juos.
-Labas, - nusišypsojau kai brunetas kažką gamino.
-Tu ilgai miegi.- jis nusijuokė ir padėjo prieš nosį ant stalo lėkšte su blynais.
-Galėjau pati pasigaminti, beje turiu vykti namo.- valgydama pasakiau.
-Kas tavo kaklui ?!
-Nieko?
-Nemeluok! Jis mėlynas! Tim tiesa? Aš ji užmušiu.- brunetas numesdamas ant stalo rankšluostį išėjo iš virtuvės ir trenkė laukinėmis durimis. Po sekundes išgirdau kaip užsirakino duris. Jis užrakino DURIS. Jis durnas!
Sėdėjau Niall namuose geras, dvi valandas. Vaikščiojau iš kampo į kampą. Ieškojau atsarginių raktu, bet jų neradau. Kas jis per žmogų!
Žiūrėjau jo knygų lentyna, ir varčiau knygas kol už akių neužkliuvo nuotrauka.
Nuotraukoje trys žmonės. Mergyte, Niall ir jo brolis Gregas.
Šia nuotrauka kažkur esu mačiusi. Tik nepamenu kur!
Išgirdusi, kad atsirakina duris padėjau atgal viska ir nuėjau į koridorių.
-Asile pagaliau grįžai! - vaikinas pakėlė galva ir nusijuokė. Jo rankos buvo kruvinos, kaip ir praskelta lūpa.
-Niall?
-Gavo kaip reikalas į savo supuvusia makaule.- jis nuėjo į vonia, žinoma aš paskui jį.
-Ar kam taip darei? - sukryžiavau rankas.
-Kad žinotų, kad nereikia kelti rankos prieš merginas. Beje jis šiandien išsikraustė iš ten.- stebėjau jį sutrikusi.
-Tu dar ji išmetei? - išsižiojau.
-Ne žinok! Išsiunčiau atostogų.- suinkštė nusivalydamas lūpa.
-Padėti? - jis tik papurtė galva ir aš ji palikau viena vonioje.
-Tai dabar galiu grįžti namo?
-Tu ta butą parduosi. Nes jis visad gali grįžti.- jis pasakė ir sukrito ant sofos.
-Ačiū tau.- apsikabinau jį.
-Ilgai jis tave mušė?
-Sakyti tiesa? - nenoriai paklausiau ši tema nėra mano mėgstamiausia.
-Taip.
-Nuo tada kaip apsigyvenome kartu.
-Juokauji?
YOU ARE READING
MILIJONAI [MALIK] BAIGTA
FantasyTėvų gobšumas buvo per didelis, kad jie galėtų gyventi, taip kaip nori. Zayn su Alissa sujungė savo gyvenimus dėl tėvu. Milijonai verti juk skausmo, ir džiaugsmo kuris laikinas tiesa? PIRMAS SEZONAS - DONE✔️