2.19 Same Old Love

1.2K 77 5
                                    


Pramerkiau akis nuo triukšmo apačioje. Šią naktį pasilikome kartu su Zayn jo namuose.

Pasitryniau akis ir išlipau iš lovos. Įsispyriau į šlepetes bei užsidėjau chalatą. Nusileidau laiptais į apačią. Nuėjau sužinoti kur vyksta triukšmas. Svetainėje nieko nebuvo, tačiau pamatytas vaizdas virtuvėje privertė nuoširdžiai nusijuokti.

-Ką čia darai? - paklausiau vaikino, kuris kažką darė nusisukęs nuo manęs. Apkabinau vaikino liemenį savo šaltomis rankomis.

-Bandau padaryti pusryčius tau į lovą, bet tu jau čia.- jis liūdnai atsidūsta.

-Reikia pagalbos? - paklausiu jo. Jis atsisuka į mane.

-Jei gali įjunk kavos aparatą. - linkteliu ir paspaudžiau mygtukus. Aparatas nuleido vandenį, paspaudus dar kelis mygtukus bei pakišu puodelį.

Po keletos minučių padėjau ant stalo du kavos puodelius.

-Jie turėtų būti tau į lovą, bet tu atsikėliau ir dabar valgysi čia.- jis nusijuokė. Nors ir jo juokas nebuvo nuoširdus.

-Triukšmas mane prikėlė.- įsidedu į burną blynelio kuri iškepė Malik.

-Skanu.- valgydama pasakau vaikinui. Mačiau, kad vaikinas tiesiog žiūrėjo į mane ir savo porcijos tiesiog nelietė.

-Kodėl nevalgai, mažuti? - paklausiu jo. Jo veidą vėl užpildė didelė šypseną.

-Pamaitinsi? - jis kaip mažas vaikas paklausė manęs ir žinoma aš sutikau, neįmanoma jam atsakyti pamačius jo mielas akis.

<....>

Sėdim su draugais sode, taip pat kalbėdami apie planus kitą savaitgalį. Šiandien vienintelė paguoda, kad trečiadieniais mūsų biuras nedirba kaip ir savaitgaliais.

-Galime vykti kur nors į pirtį.- Zayn mintis manau iš ties gera. Senai kur buvau išėjusi su draugais tiesiog pailsėti.

-O gal į kiną ir picų vakarą? - Eleanor paklausė mūsų.

-O aš pritariu Zayn.- pasakė Sophia. Stebėjau juos visus ir klausiau jų pokalbių. Jie nenusprendė, ką veiksime savaitgalį, bet žino, kad jau jie tikrai atsipalaiduos iki galo.

-Man draugę pasakė, kad savaitgalį vyks kažkokios futbolo varžybos.- tyliau pasakiau, bet iš jų reakcijos supratau, kad jie visi girdėjo.

-Mes būtinai ten eisime! - Louis pradėjo linkėti galvą.

-Louisss.- suzyzė Eleanor.

-Mažute, mūsų mažylis jau nuo mažumės turi žinoti, kad tėtis mylį futbolą.- jis pasakė taip prajuokindamas visus draugus.

-Alissa! Kam tu jiems tai pasakei! - Eleanor sucypė lyg mažas vaikas.

-Atsiprašau.- pasakiau bandydama šypsena.

<....>

Vakaras atėjo nelauktai ir mes visi išsiskirstėme. Zayn nuėjo į darbo kambarį ir tvarkė kažkokius dokumentus.

Sutvarkiau svetainę, bei virtuvę ir užlipau laiptais į viršu.

Nuėjusi į Zayn miegamąjį surinkau visas išmėtytas kojines ir kelnes kuriomis šiandien jis buvo.

Sudėjau viską į skalbimo mašiną ir pajungiau skalbtis.

Koriudoriuje švietė tik iš  galinio kambario šviesa darbo kambaryje, nenorėdama jam trukdyti grįžau atgal į vonią. Nusirengiu bei įjungiu vandenį duše. Palaukusi keletą minučių kol vanduo sušils į lipu ir nusimaudau su Zayn šampūnų bei dušo želė. Dabar kvepėsiu Zayn.

Nusišluosčiau kūną dideliu baltu rankšluosčiu užsidedu apatinius bei Zayn baltą maikutę. Plaukus kažkiek pradžiovinusi rankšluosčiu nueinu į miegamąjį ir krentu į lovą. Puse valandos bandžiau užmigti, bet nieko neišėjo. Pakilau iš lovos ir tyliai nutipenau į vyro darbo kambarį.

Zayn sėdėjo prie darbo stalo po apatiniais kojinėmis bei maike. Ant jo nosies galiuko buvo akiniai, kurie darė Zayn dar labiau patrauklesniu.

-Mažuti eime į lovą.- pasakau jam, jis pakėlė akis į mane. Jis pasitrina savo akis ir linkteli. Uždaro kompiuterį ir atėjęs prie manęs pakėlė mane bei nusinešė į miegamąjį.

-Kokia tu sušalusi mažute.- jis apkloja mane ir aš apsikabinu jo kūną bandydama sušilti.

-Man be tavęs buvo šalta. - pasiskundžiau.

-Galėjai anksčiau sakyti, kad tau šalta ir negali užmigti viena.- jis pabučiuoja mano skruostą.

<...>

Ryte pakilau prieš žadintuvą. Zayn apkabinęs mano liemenį dar stipriau taip nenorėdamas manęs paleisti.

-Mažyte mesk tą darbą.- jis subamba.

-Negaliu, iš kur aš gyvensiu? - paklausiu jo.

-Mes galime kartu apsigyventi. Aš tave išlaikysiu. Mes būsime laimingi, nes galėsime kartu leisti rytus ir naktis.- jis kalbėjo man į kaklą.

-Zayn. Mes tik porą aš negaliu tavimi šitaip naudotis. - paglostau jo plaukus.

-Mažyte maldauju .. nenoriu tavęs paleisti šiuo metu.- jis zyzė kaip mažas kūdikis.

-Zayn aš pagalvosiu gerai? Tačiau aš šiuo metu turi eiti.- jis lėtai paleidžia mano liemenį.

-Myliu tave meile.- jis suburbia.

-Myliu. Katinėlį ar galiu tavo automobilį?

-Imk. Ir žinoma grįžk greičiau.- jis pasako ir paleidžia mane galutinai.

MILIJONAI [MALIK] BAIGTAWhere stories live. Discover now