Atsikėliau kai laikrodis, šalia lovos rodė puse vienuolikos. Kambaryje buvo tamsu, tačiau vaikino irgi jau nebuvo lovoje.
Lėtai apeinu kambarį ir ant staliuko randu raštelį.
~Mes viešbučio kavinėje, ateik. Xxxx ~
Palikau raštelį ir nueinu į dušą, greit nusiprausiu ir apsirengiu laisva suknelė, bei nusileidžiu liftu į pirmąjį aukšta. Susiradusi, kur randasi kavinė nueinu ir jau girdėjau visu draugu balsus, bei svarbiausia blondino nesveika juoką.
-Labas rytas.- atsisėdu į laisva vieta šalia, Zayn.
-O miegalė atsikėlė.- Zayn nusišypsojo.
-Labas rytas Ali.- visi bendrai pasakė. Klausiau draugu, kurie kūrė planus, ką šiandien veiksime. Žinoma, visi jau buvo pavalgė ir lauke, kol aš pavalgysiu.
Kita diena
Šiandien susiruošėme vykti paplaukioti su jachta. Vakar ramiai praleidome diena, prie baseino.
Vaikinai, žinoma visa laiką pramirko vandenyje, o mes su merginomis deginomės.
-Viską susiruošei?- Zayn paklausė, kai aš žiūrėjau į sukrauta kuprinę.
-Lyg taip.- greit pasakiau ir stebėjau.
-Tada einam, nes jie jau laukia mūsų.- paėmė mano kuprine vaikinas, užsimesdamas kuprinę ant savo peties.
Išeidami iš kambario pagrėbiau dar buteliuką vandens, nors puikiai žinau, kad ten visko bus. Nes vaikinai tuo pasirūpino.
-Na pasiruošę padeginti savo pilvukus?- paklausė Louis užsidėjęs akinius nuo saules.
-Žinoma, ir pasitaškyti.- garsus Niall juokas prajuokino ir mane.
-Tau tik ir pasitaškyti.- pavarte akis Gemma.
-Nevartyk akių, žvaira liksi.- Niall prukšteli, o mergina trenkė jam į ranka.
-Prisikalbėsi kaip dievą myliu.- nusijuokė Styles.
Sulipome visi į jachta ir laukėme kol pradėsime plaukti.
Vaikinai iš kart pradėjo nusirenginėti ir suvirto ant gultų, kurie buvo įrengti denyje.
Gemma, Eleanor, Danielle ir aš sėdėjome prie stalo, kuris buvo ir kalbėjome, ką norime dar pamatyti per šia savaitę Ibizoje.
Po keliu valandų buvo jau toli nuo kranto, saulė kaitino be gailesčio. Iš kuprines pasiėmiau kremą nuo saulės ir išsitepiau savo kojas bei rankas.
-Katineliiii?- Zayn pamatęs mane kreipėsi.
-Ką?- išsitryniau rankas.
-Gali patempti mano nugara?- jis suzyzė ir aš nusijuokusi, nuėjau patempti jo nugaros. Žinoma kiti vaikinai irgi to užsimanė ir mane merginos prakeikė, ir likau be savo kremo.
Kremas buvo per daug geras, kad jo liktų.
-Norit alaus?- vaikinai paklausė mūsų ir aš papurčiau galva. Nesu mėgėja tokiu gėrimu.
-Merginos?- Gemma nusijuokė,
-Mes kokteiliu turim, tad savo alų pasilikite sau.- mergina juokėsi Niall pavarte akis.
-Niall nevartyk akių, žvairas liksi.- Gemma pakartojo jo sakinį. Kas mus visus prajuokino.
Grįžome vėlai ir jau buvo tamsu. Lauke nebuvo jau taip šilta, kaip tikėjausi. Kuprinėje susiradau durų raktą ir atrakinau duris, Zayn iš kart nuėjo į lova, o aš į vonia.
Nusiprausiau ir apsirengusi pižama šokau į lova prieš tai atidarydama langą.
Užmigti nebuvo labai sunku, nes buvau gan pavargusi.
YOU ARE READING
MILIJONAI [MALIK] BAIGTA
FantasyTėvų gobšumas buvo per didelis, kad jie galėtų gyventi, taip kaip nori. Zayn su Alissa sujungė savo gyvenimus dėl tėvu. Milijonai verti juk skausmo, ir džiaugsmo kuris laikinas tiesa? PIRMAS SEZONAS - DONE✔️