Zayn vakar liko pas mane miegoti. Nes mudu baigėme žiūrėti filmą tik apie trečią nakties.Šiandien ryte nuskambėjęs žadintuvas leido suprasti, kad man miego trūks kaip niekad.
Parėjusi iš dušo radau Zayn vis dar mieganti ir apsikabinusi mano pagalvę.
Nusišypsojau ir iš spintos pasiėmiau savo kostiumėlį.
Apsirengusi nuėjau iki vonios ir pasidažiau. Tyliai išėjau iš kambario ir užkaičiau virdulį. Pasidariau sau kavos.
Išgėrusi kavą, susitvarkiau plaukus ir parašiau Zayn raštelį ir išskubėjau į darbą.
Darbe buvau po aštuonių kelios minutės. Pasisveikinau su Olivia ir Stella.
Atrakinau savo kabineto duris. Pasidėjau rankine ir pasikabinau švarką.
Pro duris įėjo Maisie. Moteris kuri suteikė darbo vieta man.
-Sveika Alissa. Aš trumpam. Šiandien dirbam iki trijų.- ji nusišypsojo.
-Sveika. Kokia proga čia taip? - paklausiu jos. Nors man tai puikiai tinka!
-Pirmadienį bus ne darbo diena. Ta proga direktorė liepė pasakyti tau.- ji šyptelėjusi išėjo iš mano kabineto.
<...>
Darbo diena greit praėjo ir aš padariau visus darbus, kuriuos turėjau atlikti.
Manęs atvyko Zayn ir aš palikau savo automobilį prie darbo. Vaikinas pažadėjo ryt man jį parvaryti į kiemą.
Su Zayn užsukome į parduotuve nupirkti Zaneyah dovanų, bei priversti Zayn nupirkti gėlių mamai ir seserims bei nupirkome vaišių.
Zayn visa laiką burbėjo, kad manęs negalima leisti į parduotuvę ir aš jam pasakiau jai dar burbės, niekur nevyksiu, tai jis kaip mat užtilo.
Beproto jaudinausi, sėdėdama automobilį.
-Ar tavo tėvai persikraustė? - paklausiu vaikino kai jis sustojo prie didelio namo. Kiek pamenu jų namas buvo kur kas mažesnis, ir kitoje pusėje.
-Prieš metus, jiems pabodo tas pats namas ir jie sumąstė, kad pagaliau gali sau leisti tai. Nors galėjo visa gyvenimą. - Zayn pasakė. Iš automobilio paėmė dovanas, bei gėles ir balionus kurie prie dovanos mažajai Zaneyah.
Mums nereikėjo paskambinti į duris, kaip jas atidarė jo mama. Jos veide buvusi didelė šypsena, dingo vos pamačius mane. Jaučiu kaip ši vakar viskas baigsis blogai.
Mano širdis dreba krūtinėje atrodo šoks lauk.-Sūnau, tu juk nejuokauji? - jos balsas buvo rimtas. Pirmą kart matau Trish tokia rimtą. Jaučiausi beproto nemaloniai.
-Mama. Prašau.- jis pasakė. Jo mama įleido mus į vidų ir Zayn jai padavė gėles, laiptais nulipo jo seserys. Mačiau merginų akyse sumišima.
-Alissa! - sucypė Wali.- apkabinau mergina kaip ir ji mane.
-Wali, - nusišypsau. - Čia šiokia tokia dovana tavo mažajai princesei.- padaviau balionus ir supakuota dovanų popieriumi dėže. Zayn padavė sesėms gėles.
-Dovanomis mūsų nepapirksi.- jo mama pasakė ir jaučiu, kad esu prie ribos ašarų.
-Alissa Zayn.- iš lauko parėjo jo tėtis. - Aš taip ir žinojau, kad jūs vaikai vis tiek susitaikysit.- jis apkabino mane, o vėliau Zayn. Džiugu nors puse jo šeimos mane mėgsta.
Zayn tėtis mus pakvietė prie stalo, kol jo mama ir seserys buvo virtuvėje, Zaneyah buvo su savo tėčiu Aiden lauke.
-Viskas bus gerai, neleisiu mamai tavęs žeminti. - Zayn pabučiavo mano skruostą ir uždėjo savo ranką ant mano kojos.
Vakariene praėjo tragiškai, vis gaudavau kokia šlykščia repliką iš Zayn mamos. Tai skaudino. Vienu metu jau norėjau atsikirsti šiai moteriai, bet negaliu nes bus dar blogiau.
Nusiploviau veidą po šaltu vandeniu ir atsirėmiau į spintelę.
-Mažute ar viskas gerai? - už durų išgirdau vaikino balsą.
-Aš tuoj.- sumirksėjau, kad dingtų ašaros kurios šiuo metu nėra nei kiek reikalingos.
-Atsiprašau dėl jos elgesio. Aš nežinau, dėl ko mano mama taip šlykščiai elgiasi su tavimi. Aš pasikalbėsiu su ja.
-Mažyte neverk.- jis apkabino mane.- aš tave myliu, ir mums nesvarbi mano šeimos ar kitų nuomonė. Jei mama mane myli ji privalės susitaikyti, kad mes vėl kartu. Aš nežadu leisti jai skaudinti tavęs.- jis pabučiavo mane trumpų bei mielu bučiniu.
-Myliu tave, Zayn. - apsikabinau vaikino kaklą.
-Myliu tave, Alissa.- jis pakėlė mane bei pasodino ant spinteles. Mūsų bučiniai reikalavo kur daugiau nei šiuo metu, kad galime leisti Zayn tėvų namų vonioje.
ESTÁS LEYENDO
MILIJONAI [MALIK] BAIGTA
FantasíaTėvų gobšumas buvo per didelis, kad jie galėtų gyventi, taip kaip nori. Zayn su Alissa sujungė savo gyvenimus dėl tėvu. Milijonai verti juk skausmo, ir džiaugsmo kuris laikinas tiesa? PIRMAS SEZONAS - DONE✔️