-Alissa? Kur padėjai mano švarką?- Zayn pažadino mane. Pramerkiau akis ir pamačiau, vaikina su pilkais džinsais ir baltais marškiniais.
-Pakabintas spintoje.- sušnabždu ir nueina iki spintos. Jis ji pasiima į rankas kaip ir telefoną, bei dokumentus. Pabučiavęs mano kakta palieka patalpas.
ZAYN AKIMIS
Palikęs toliau miegančią Alissa, išskubėjau į susirinkimą. Iki susirinkimo liko 20 minučių, turėčiau spėti jei nebus kamščių.
Atrakinęs savo automobilį įsėdau ir iš kart išvažiavau iš namų. Prieš tai juos užrakindamas. Pastatęs automobilį aikštelėje nuskubu į ofisą. Įlipęs į liftą paspaudžiau aštuntą aukštą ir laukiau kol pakilsiu.
-Pone Malik, jūsų jau visi laukia. - linktelėjau ir įėjau atkreipdamas visų dėmesį.
-Vėluoji, Malik.- pasako Horan su kuriuo sukirtom rankom.
Pasibaigus susirinkimui ir aptarus įmones bėdas bei nuopelnus išsiskirstėme visi.
-Palauk, o kur Alissa?- Horan įeina paskui manęs į kabinetą.
-Namuose, miega tikriausią.- patruktelėjau pečiais.
-Žinai, kad nebegali jau su ta daile sekretore "žaisti"?
-Apie kokius jis žaidimus kalba, Malik?- pro kabineto duris įeina pikta Alissa. Ačiū Horan.
-Jokius.
-Nelaikyk manęs durna. Tu dulkini savo sekretorę.- mergina sukryžiavo rankas ties krūtine.
-Tai buvo senai.- pasakau ir iš kabineto išeina Horan su idiotiška šypsena.
-Atleisk ja tada.- ji piktai pasako.- ir leisk man išrinkti tau sekretore.
-Ji gerai dirba. - pasakau.
-Su burna tikriausia.- stebiu mergina.
-Malik kalba.- pasakau ją įspėdamas. Naglumas tai ne tas žodis.
ALISSOS AKIMIS
Pavartau akis, tai jį suerzindama.
-Kažkas nutiko, kad atvažiavai? - iš rankines išimu lapą iš vairavimo mokyklos bei paduodu jam.
-Patenkintas?- paklausiu sukryžiuodama rankas.
-Žinoma.- jis atsisėda ant kėdes ir paduoda man lapą. Įsidedu ji atgal ir stebiu ji.
-Turi ją atleisti.- pasakau.
-Kodėl?- jis stebi mane savo rudomis akimis.
-Nes bijau, atėjus jus rasti besidulkinančius .- pavartau akis nuo ko vaikinas pradeda isteriškai juoktis.
-To nebus.
- Vis tiek ja reikia atleisti, ji manęs nenorėjo įleisti. Nes aš nesusitarusi.- pavartau VĖL akis.
<...>
Po pietų grįžau namo iš Zayn ofiso, kur ji erzinau kelias valandas, bei neleidau jam dirbti.
Grįžau namo su taksi, Zayn negalėjo parvežti nes jo tėvas turėjo skubių reikalų, ir vaikinas išėjo į susitikimą su akcininkais.
Namuose visa likusi laiką nieko neveikiau. Žiūrėjau televizorių kai atsirakino namų durys. Pro jas įėjo Zayn, kurio veide buvo pyktis.
Nusukau žvilgsnį į televizoriaus ekraną nekreipdama dėmesio į ji.
Vaikinas užlipo laiptais į viršų ir pamačiau numesta švarką bei batus nepadėtus į vieta.
-Malik!- garsiai sušaukiu, tyla.
-Malik, neši savo šikna greit čia!- dar kartelį sušaukiau. Po keletos minučių nusileido piktas Zayn.
-Ko?
-Batus ir švarką į vieta, nes tuoj išmesiu.- piktai pasakau, bet vaikinas tiesiog nuėjo nieko nepasiėmęs. Atidariau namų duris ir išmečiau viska ant laiptų.
Žinos kaip žaisti su manimi savo nesąmones. Niekad nebuvau ir nebūsiu tarnaite. Kažkokiam idiotui. Grįžau atgal ant sofos ir stebėjau filmą.
YOU ARE READING
MILIJONAI [MALIK] BAIGTA
FantasyTėvų gobšumas buvo per didelis, kad jie galėtų gyventi, taip kaip nori. Zayn su Alissa sujungė savo gyvenimus dėl tėvu. Milijonai verti juk skausmo, ir džiaugsmo kuris laikinas tiesa? PIRMAS SEZONAS - DONE✔️