Mūsų vakaras vakarykštis praėjo gan gerai. Vaikinai žinoma, dėl laimėtų varžybų padaugino alaus ir ant galo Zayn išsitraukė butelį brendžio.
Šiandien ryte Zayn pakilo iš lovos bėgdamas į tualetą. Žinoma supykina, juk vakar visko primaišę.
-Atnešti tablete? - paklausiau kai išsivaliau dantis.
-Jei gali.- jis dribo atgal į lova. Šiandien nusimato lovos diena pas Zayn planuose.
Nulipusi laiptais nuėjau iš kart į virtuvę surasdama vaistus joje. Nieko nelaukusi pagrėbiau iš šaldytuvo vandens buteliuką ir užlipau laiptais į viršu.
-Prašau.- padaviau vaikinui buteliu ir įdėjau į jo ranka tablete nuo galvos skausmo.
-Ačiū.- jis sudejavo ir išgėręs tablete užmerkė akis. Apklojau vaikina ir atidariusi langą palikau jį ramiai miegoti.
Nusileidusi laiptais išsigandau pamačiusi svetaine. Svetainę buvo apversta aukštyn kojomis. Surinkau visas šiukšles, bei nunešiau indus į indaplove. Išsiurbiau grindis ir nuvalius dulkes, atidariau langus, kad galėtų išsivėdinti namai.
Visą dieną praėjo ramiai. Skaičiau knyga, bei gaminau pietus. Zayn miegojo ir tik išgirsdavau kaip bėgdavo į tualetą.
Laikrodis rodė puse septynių vakaro, Zayn vis dar miegojo. Ką jis naktį veiks?
Lėtai atidarau kambario duris. Vaikinas miegojo per visą lova. Patalynė buvo visa išmesta ant žemės. Zayn galva paslėpta po pagalve.
Kambaryje trūko oro. Atrodo lyg gyventume dykumoje, kurioje vien sausas oras. Nieko nelaukusi atidariau langą.
-Zayn? - papurčiau jį.- kelkis ką tu naktį veiksi? - jis lėtai pramerkia savo sulipusias akis.
-Nežinau, bet miegas toks geras.- jis nusižiovauja.
-Nereikia vaistu? - paklausiu. Jis atrodo lyg didelis meškinas. Vaikino juodi plaukai pasišiaušė, veidas užtinęs nuo miego, o kūnas išmargintas rašalu.
-Gražu? - jis paklausė, ir tik tada suprantu, kad jį nužiūrėjau. UPS.
-Ne.- užsimečiau chalatą. Ant pečių.
-Važiuojam iki McDonald? - jis paklausė kai aš žiūrėjau Instagram draugių įkeltus video iš kelionių.
-Dabar?
-Bijai figūra sugadinti? - jis paklausia kas mane prajuokina.
-Ne. Važiuojam. Nors šiaip dariau pietus. - pasakiau ir nusimetė chalatą. Apsimaunu Zayn džemperi.
-Rytojui liks. Noriu kažko nesveiko. Kodėl visos panos nešioja vaikinu rūbus? - jis paklausia kai pasiima iš spintos maikę ir trenigines kelias.
-Patogu. Šilta. Ir gražu.- trukteliu pečiais bei pasiimu telefoną ir piniginę. Zayn taip pat išeina paskui mane. Pasiimu šunį vos apsimovusi striuke ir pasikeitusi avalynė į kerzus.
-Marlis irgi kartu? - jis sutrikęs paklausia kai aš paimu šuns pavadėlį.
-Žinoma, kad taip! Jam reikia į lauką bei nenoriu jo vieno palikti.- Zayn užrakina namų duris ir atrakina savo automobilį. Nieko nelaukusi įlipu ir pasidedu šunį ant keliu bei užsisegu saugos diržą.
Zayn sustojo prie McDonald drive prie kurio buvo dar kelios mašinos.
-Žinai ko nori? - jis paklausia. Atsisukdamas į mane.
-Heh.- glostau šunį. Po kelių minučių Zayn atidaro automobilio langą.
-Sveiki. Ko norėsite? - pro langą išlenda jaunas išvaizdus vaikinukas.
-Sveiki. Norėsiu dviguba mėsaini su sūriu, bei kola, o tu? - Zayn atsisuko į mane.
-Norėsiu happy meal su kola.- pasakau ir plačiai nusišypsau.
-Kokį žaisliuką? - vaikinukas sutrikęs paklausia manęs.
-Nesvarbu.- pasakau.
-Bus 10 svarų.- Zayn ištraukia iš pinigines savo kortele ir prilietęs prie aparato nuskaičiuoja reikiama suma.
Zayn pavažiuoja ir paima nuo kito langelio mūsų užsakymo.
-Tu kaip mažas vaikas.- Zayn purkšteli kai mudu valgėme parke stebėdami kaip laksto Marlis. Nepamirškime dabar vasario vidurys ir Sietle nėra taip šilta.
-O tik nereikia. Čia yra žaisliukas! - parodau vaikinui gauta figūrėlė.
-Tai dabar visad tu imsi tik Happy meal dėl žaisliuko? - jis prukšteli ir susikiša paskutinį kąsni į burna.
-Nebenoriu.- paduodu jam bulvytes ir atsigeriu kolos nuo ko pasidaro dar šalčiau. Žiema nervina.
-Marli.- pašaukiau šunį, kuris po kelių minučių buvo prie mūsų namo.
Paimu ji į ranką ir Zayn išmetęs šiukšles į dėžę užkuria automobilį.
Grįžome gan vėlai nes kelyje buvo avarija. Dėl to užtvėrė visa eismą prie mūsų namų. Laikrodis rodė puse vienuolikos vakaro. Zayn niurzgėjo visa kelia nes jam rytoj į darbo.
Smagus pirmadienis bus vienos namuose!
YOU ARE READING
MILIJONAI [MALIK] BAIGTA
FantasyTėvų gobšumas buvo per didelis, kad jie galėtų gyventi, taip kaip nori. Zayn su Alissa sujungė savo gyvenimus dėl tėvu. Milijonai verti juk skausmo, ir džiaugsmo kuris laikinas tiesa? PIRMAS SEZONAS - DONE✔️