2.4 Same Old You

1.6K 94 11
                                    

Niall pov.

Šiandien sužinojau, keista dalyką. Tiesiog aš išgirdau jį netyčia tėvams bekalbant.

-Mama ar žinai, kas ji tokia? - paklausiu mamos, jau nežinau kelinta karta, bet ji tyli.

-Mama! Ar gali kalbėti. Nežinia mane varo iš proto. - kalbėjau vaikščiodamas po namus.

-Ją įsivaikino šeima. Ji gyvena Sietle. Na gal ir dabar gyvena, aš to  nežinau! - ji atsistojo nuo kėdes.

-Kaip ją galiu rasti?

-Turiu kažkur jos netikrų tėvų numeri. - ji pasakius nuėjo į kambarį. Laukiau kol ji pareis. Mama parsinešė krūva dokumentu.

-Čia kažkur turi būti, tas numeris.- ji atsiduso. Tėtis stovėjo sutrikęs.

-Tu man nesakei, kad Niall turi dvynė sesę.- jis kalbėjo.

-Bobby patylėk! - sušaukė mama. Greg sėdėjo ant sofos tylėdamas.

Zayn pov.

JUK TAI BUVO ALISSA.

Žinoma aš jam gerai išmaliau jo "dailųjį" veidą. Taip paaiškindamas, kaip reikia elgtis su moterim. Dabar jis atrodo labai "karštai".

Sėdėjau Styles namuose, ir gėriau alų. Šiandien buvo susirinkę visi. Tik trūko Alissos ir Niall.

-Tai papasakokit kas nutiko kol manęs nebuvo čia.- padėjau alų ant stalo.

-Kad kažkaip viskas tas pats. Nieko įdomaus nebuvo ką pražiopsojai.

-Negi jūs taip ramiai gyvenot?

-Ne? - draugas klausimai atsakė. Iš jų reikia žodžio traukti po vieną. Kaip iš mulkiu dideliu.

-O jei rimčiau. - atsisėdau patogiau ant sofos.

-Ką nori žinoti? - Liam.

-Apie Alissa.- pasakiau paprasčiau, ir Louis sušaukė kai įvarti įspyrė.

-Nu tai ji po metu, susidėjo su tuoj debilu. Nors geriau, čia yra visa istorija. - pasako draugas.

-Kas per istorija?

-Mes kai sužinojome, kad ji pasirašė skyrybų dokumentus, nusprendėme su ja nebendrauti. Tačiau Niall nesutiko. Tad mes nustojome, bendrauti ir su juo. Kiek žinau Niall jai labai padėjo, nes ji buvo puolusi į depresiją.- Liam plepėjo.

-Juokaujat?

-Ne. Louis su Eleanor pakvietė, Niall į vestuves, bet kai jis paklausė ar bus pakviesta Alissa, jie kategoriškai atsisakė. Tuo pačiu metu Niall suplėšė jų pakvietimą ir išmetęs į šiukšlių dėžę nuėjo.- gerai, čia nutiko ko aš nesitikėjau.

-Kodėl, jūs juos atstūmėt? - paklausiau stebėdamas juos.

-Nes tu mūsų draugas? - Louis balse skambėjo sumišimas.

-Bet jūs esat nu totaliai debilai. Pasakytu jums šokti nuo olos ir jūs šoktumėt, net nepagalvoja, kaip visiems žmonėms sunku! Aš sakiau, kad aš ir taip turėjau dingti iš šalies! Ir tai buvo tik į naudą jos parašas, tai ne jūs  esat asilai.- purtydamas galvą pasakiau.

-Mes norėjom kaip geriau. Bet gavosi kaip visad šūdinai.

MILIJONAI [MALIK] BAIGTAWhere stories live. Discover now