2.5 Same Old Love

1.4K 90 6
                                    

Laikas bėga lyg su kojomis. Kiekviena diena vis sunkiau suprantu, save Niall ir Zayn su kitais žmonėmis.

Atrodo lyg mes visi kažkaip pakeisti. Paskutiniu metu būnu viena su savo mintimis. Kartais pati savęs nesuprantu. Pora kart buvau susitikusi su Zayn ir kitais, tačiau pirmiausia reikia. Lyg bučiau ne tame žmonių rate, atrodo lyg jie manęs nemėgstą ar pyksta. Tačiau nežinau už ką.

Sėdėjau lovoje su nosinėmis ir vaistais. Nosis bėga, gerkle skaudą atrod, lyg peiliai pjauna.

Suurzgiu kaip suskamba telefonas. Kažkieno juokeliai nėra juokingi!

-Klausau? - mano balsas suskambėjo, lyg šnabždesys.

-Gyva? - Niall balsas pasklido kitame ryšio gale.

-Kaip čia pasakius.- nusičiaudėjau. Jaučiuosi kaip ruonis.

-Nenori įsileisti į namus? Šalta man lauke.- padėjau telefono. Lėtai neskubėdama išlipau iš lovos ir apsivyniojau save su pledu. Man taip šalta! Po velniais, kas čia vyksta su manim šiuo metu.

Atrakinau duris, ir nuėjau nuo jų. Nežadu dar labiau save šaldyti. Namuose atrodo lyg būtų šaldytuvas.

-Atvežiau maisto.- brunetas pasakė nusiavęs savo vans firmos batus.

-Galėjai nevežti, man ant tiek skauda gerkle, kad negaliu galvoti apie maistą.- atsisėdau ant sofos ir užmerkiau akis.

Jis priėjęs prie manęs pridėjo savo šalta delną ant mano kaktos.

-Tu degi. Turi termometrą?

-Turiu, kambarį prie lovos ieškok.- išsitiesiu per sofa. Dieve kaip šalta.

-Imk matuokis, o aš padarysiu arbatos. - paimu termometrą ir įsidėjau.

-Lauki kažko? - paklausė, kai nuskambėjo durų skambutis.

-Taip! Princo ant balto žirgo! - sarkastiškai pasakiau ir išsiėmiau termometrą. 38: 5 dalys. Nemirsiu.

-Ji serga.- išgirdau balsą bruneto.

-Labas, Alissa.- vos išgirdus balsą pakėliau galvą nuo pagalves.

-Labas, Zayn.- nusikosėjau.

-kiek turi temperatūros? - Niall.

-Negalvok, kad reiks laidotuvių. 38: 5.

-Tau reikia vaistu. Arba į ligonine.- juodaplaukis pasako.

-Vaistai spintelėje virš mikrobangų krosneles.

-Ar labai šalta? - vaikinas paklausia.

-Beproto.- sukandu dantis ir atsisėdu ant sofos. Pasiimu Horan daryta arbata ir gurkšteliu jos. Mhmm mėtų. Nuostabu.

-Ar tikrai nenori nuvykti pas gydytoją? - rudakis atsisėda šalia manęs ant sofos.

-Viskas man gerai, aš tuoj pasveiksiu. Horan ieškok vaistų! - sušaukiu ir girdžiu Niall nesveika juoką. Jam kaip visad juokinga!

MILIJONAI [MALIK] BAIGTAWhere stories live. Discover now