„Rytas" prasidėjo nuo šuns lojimo ir bėgiojimo per parketą.-Dieve Marli! - sucypiu dėl garso, kuri skleidžia šuns nagai. Tai beproto erzina.
Šuo lyg supratęs dar labiau pradėjo bėgioti ir taip erzinti mane.
Greit pakylu iš lovos ir užsimetusi chalatą ant pečių nulipu laiptais į apačią. Žinoma mano šuo seka mane. Atidariusi terasos duris įleidžiu jį į kiemą. Lauke snigo mažomis snaigėmis.
Šuo pabuvęs kelias minutes įbėgo atgal į namus. Laikrodis rodė puse dešimt.
Zayn namuose nei kvapo tik paliktas raštelis bei puodelis.
"Jei nueisi į svetainę kai ką rasi. Zayn xxx".
Koks jis po velniais, mielas!
Nuėjusi į svetainę ant stalo randu savo mėgstamiausių spurgų, kuriu niekur nerandu pirkti, nes apie jas žino tik Malik, bet žmogus nepasako kur jų rasti.
Popietę praėjo gan ramiai. Apsitvarkiau, pavalgiau, susirašiau su keliais draugais ir pora kart kalbėjau su vaikinu.
Zayn šiandien pasakė grįš vėlai. Dėl kažkokio susirinkimo.
Ta proga sugalvojau su Gemma nuvykti į prekybos centrą.
-Žinai ko tau reikia? - draugė paklausė kaip mudvi vaikščiojome po NEXT parduotuve.
-Nežinau.- trukteliu pečiais.
-Alissa? - Gemma pašaukė mane, kai aš žiūrėjau naujus batus. Žinoma batu man visad maža!
-Kas? - paklausiau ir susiradau savo dydi.
-Ten ne Zayn? - ji paklausė. Palikau batus ir priėjau prie draugės.
-Zayn.- sutrikusi atsakau. Prie Zayn stovėjo kažkokia mergina, kuri buvo vaikina apsikabinusi ir kažką jam reikėjo.
-Pažįsti ja? - ji paklausė mane, bet aš tik tik papurčiau galva.
-Negi jis mane išdavinėja? - paklausiau sutrikusi akyse kaupėsi ašaros. Drauge paėmė mano ranka ir pradėjo temti mane prie Zayn ir jo "draugės".
-Sveiki, balandėliai.- Gemma sarkastiškai pasakė. Ir jie vienas nuo kito atšoko lyg gavę elektros. Zayn akys susitiko su mano.
-Tai toks tavo susirinkimas? - netikras šypsena nusišypsojau vaikinui.
-Aš galiu viska paaiškinti.- jis greit pasakė. Kelios ašaros nusirito mano skruostu, bet aš jas jas ignoravus garsiai nusijuokiau.
-Šita galėsi paaiškinti advokatui, per skyrybas.- greit pasakiusi nuskubėjau link išėjimo.
-Palauk. Pasikalbėkime.- Zayn vijosi mane.
-Pasikalbėkime? Apie ką? Kaip gera dulkintis su kita? Juk čia Malik ko galima tikėtis! - šaukiau nekreipdama dėmesį, kad į mus žiūri puse Sietlo gyventojų.
-Alissa! Po velniais raminkis! - jis sušaukė piktai.
-Aš rami.
-Žinoma, kad rami! Ji mano sesuo! O keli isterijas kaip nežinau kas ji būtų.
-Kas ji? - tyliau paklausiau.
-Sesuo! - jis garsiai pasakė ir seka eiti link išėjimo. UPS.
-Atsiprašau.- pasakiau pasivijusi vaikina. Tačiau jis mane ignoravo. Jis rimtai?
-Zaaaaayn.- suzyziau.
-Nepyk.- įlipau į vaikino mašina.
-Tu ką galvoji aš tave išduodu!? - jis sušaukė, vairuodamas. - Tu manim nepasitiki! - jis vis šaukė ant manęs.
-Aš nežinojau, kad ji tavo sesuo.- garsiai pasakiau. Mano rankų pirštai drebėjo.
-Kaip tu gali nežinoti Doni! - jis sušaukė vairuodamas.
-Aš jos nesu mačiusi.- tyliai pasakiau.
-Tu myli man? - jis paklausė.
-Myliu.- sukuždėjau.
-Neburbėk sau po nosim! - ko jis šaukia.
-Myliu.- garsiau pasakiau.
-Neatrodo.- jis vis šaukė. Dešine ranka nusivaliau ašaras.
-Nebandyk verkti. Jau erzina tos tavo ašaros.- atrodo Zayn pasikeitė per kelias minutes.
-Išleisk mane čia! - sušaukiau garsiai. Jis nekreipė į mano žodžių.
-SUSTOK ARBA AŠ IŠŠOKSIU.- garsiai pasakiau, bet jis mane ignoravo. Nieko nelaukusi atidariau dureles ir šokau, iš automobilio. Mano kūną apglebę skausmas.
Akys užsimerkę ir nieko nejutau tik skausmą kūne.
Zayn pov.
Greit sustojau ir iššokau iš automobilio.
-Alissa! - sušaukiau ir pripuoliau prie merginos. Jos akys buvo užmerktos ir ji atrodo lyg būtų negyva. Kūną persmelkė baime. Greit suradęs telefoną kišenėje surinkau pagalbos numeri.
-Kokia tu durna! - laikiau mergina, kuri į nieką nereagavo.
<...>
Vaikščiojau koridoriumi laukdamas žinių iš gydytojo. Alissa jau operuoja keletą valandų. Merginai lūžia keli šonkauliai, bei ranka.
-Kas jai nutiko? - prie manęs priėjo Niall.
-Iššoko iš automobilio. - garsiai atsidūstu.
-Nu ar ji durna?! - Niall taip pat pradeda isterikoti.
-Tačiau aš esu kaltas.- garsiai atsidūstu.
YOU ARE READING
MILIJONAI [MALIK] BAIGTA
FantasyTėvų gobšumas buvo per didelis, kad jie galėtų gyventi, taip kaip nori. Zayn su Alissa sujungė savo gyvenimus dėl tėvu. Milijonai verti juk skausmo, ir džiaugsmo kuris laikinas tiesa? PIRMAS SEZONAS - DONE✔️