PENKTADIENIS
Zayn pov
Sustojau tėvų kieme. Safaa nieko nelaukusi šoko iš automobilio, kuri tik spėjau užgesinti.
Nors ji jau gan didelė, tačiau nepagalvoja, kad kartais gali būti per jos skubėjimą.
Paėmiau jos kuprinę nuo galines sėdynes ir užrakinęs automobilį nueinu į tėvų namus. Safaa jau pasakojo mamai, ką veikiame per tas dienas.
-Safaa nusinešk į kambarį.- padaviau jos kuprine. Norėjau pasikalbėti su mama.
Safaa linktelėjusi nuėjo palikdama mus du virtuvėje kurioje ji gėrė kava.
-Kur Wali?- paklausiau atsisėdęs ant kėdes.
-Išsiuntėme ją pas močiute.- mama ramiai pasakę. Žinoma iš pradžių buvau ant sesers piktas, tačiau juk jei gyventi! Juk tai jos vaikas ne mūsų, kad turėtume pykti dėl to.
-Ji tau šuo, kad užsigeidusi išmeti iš namų?- paklausiau piktai mamos. Man pikta, kad ji taip elgiasi su savo dukra ir savo būsimu pirmu anūku. Ji juk norėjo anūko!
-Kaip kalbi, Zayn!- ji sušaukė atsistojusi. -Pati buvo kalta, kad sugulė į lovą ne su tuo vaikinu! Reikėjo naudoti prezervatyvus. - ji piktai sukryžiavo rankas.
-Tai kokiu reikalų, tu nori mano ir Ali vaiko?- paklausiau jos. Ji kažką rezga.
-Nes tu vedęs! O ją paliko!- ji piktai sušaukė ant manęs. Piktai trenkęs durimis išėjau iš namų.
Sėdęs į automobilį nuvažiavau senomis Sietlo gatvėmis.
Po geru keliu valandų sustojau, prie didelio ūkio kuriame gyveno mano močiute ir senelis.
Sustojąs kieme išlipu ir įkvepiu gaivaus kaimo kvapo. Kartais ir man pačiam Malik reikia kaimo oro, o ne vien to miesto nuo, kurio skauda galvą.
Pro duris išlindo močiute, kurios veide pasirodė šypsena pamačius mane.
-Zayn! Vaikeli!- ji pridėjusi apsikabino mane. Apkabinau ją taip pat.
-Labas močiute.- pabučiavau jos skruostą. Permečiau ranką per jos pečius ir kartu įėjome į namus.
-Kodėl neatsivežei gražiosios savo žmonos?- ji paklausė su šypsena veide. Visai pamiršau per ta pyktį Alissa!
-Ji nežino, kad aš čia. Ji galvoja, kad aš pas tėvus. - atsidūstu.
-Tu čia dėl Waliyhos?- ji rūpestingai paklausia ir aš linkteliu galva. Kaip gera ją turėti.
-Kur ji?- paklausiu.
-Ji kambaryje, nieko neįsileidžia jau savaite laiko bandau įeiti tačiau nieko.- ji atsidūsta ir aš liūdnai šyptelėjęs pakylu nuo sofos ir užlipu laiptais į antrąjį aukšta.
Prieinu duris, už kurių garantuotai gyvena mano sesuo. Ji visad atvykusi čia imdavo ši kambarį, kad galėtų žiūrėti į arklidės.
Pabarškinau į duris.
-Močiute, juk sakiau nieko nenoriu matyti.- jos balsas drebėjo.
-Tu man nieko nesakei, Wali.- pasakiau ir išgirdau kaip atsirakina durys tačiau jų neatidarė. Atidariau pats duris ir pamačiau nuverktas sesers akis.
-Wali.
-Zayn. - ji apkabino mane nieko daugiau nesakiusi.- atsiprašau, kad nuvyliau tave. - ji verkė apsikabinusi mane. Šiuo momentu man taip gaila jos pasidarė.
-Tu manęs nenuvylei. Tu esi mano sesuo, kuri nesvarbu ką darys visad ją liks. - glosčiau jos pečius.
-Tėvai mane išmetė iš namų ir atvežė čia.- ji toliau verkė.
-Todėl aš čia.- glosčiau. - noriu kad vyktum su manim į mano butą kuriame gyvenau.- stebiu jos reakcija.
-Tikrai Zayn? Nemeluoji? - ji tyliai paklausia ir aš nusišypsau.
-Niekad tau nemeluoju juk. Dėkis daiktus. Mes Vykstam į miestą.- ji linktelėjusi pradėjo dėtis viska į savo lagaminą.
-Žinai, kad mama tavęs nekęs kaip ir manęs?- ji paklausė po ilgos tylos automobilyje.
-Žinau. Ji taip pat pyksta ant manęs nes su Ali "nepadaroma" vaiko. - pavarčiau akis kas prajuokino seserį.
Padėjau sesei įsikurti bute, kuriame prieš tai aš gyvenau. Nupirkęs maisto ir kitų būtinu dalykų nuvežiau jai atgal ir išskubėjau namo.
Puikiai žinojau, kad Alissa bus užpykusi ant manęs, kad nepranešiau jai kur esu.
Įėjau tyliai į namus, nešinas rankose gėles.
-Alissa? - po keletos minučių prie manęs priėjo mergina stebėdama mane piktu žvilgsniu.
-Čia tau.- ištiesiau gėles merginai. Ji nepatikliai paėmė jas.
-Ką prisidirbai?
YOU ARE READING
MILIJONAI [MALIK] BAIGTA
FantasyTėvų gobšumas buvo per didelis, kad jie galėtų gyventi, taip kaip nori. Zayn su Alissa sujungė savo gyvenimus dėl tėvu. Milijonai verti juk skausmo, ir džiaugsmo kuris laikinas tiesa? PIRMAS SEZONAS - DONE✔️