2.13 Same Old Love

1.4K 86 1
                                    


Zayn pov.

Ar verta dėl jos kovoti, ar tiesiog ją paleisti ir leisti jai gyventi laimingą gyvenimą vienai?

Alissos pov.

Perbraukiau pirštais per plaukus ir laukiau kol atvės kažkiek mano kava. Stebiu savo telefono ekraną ir laukiu kol jis man parašys ar paskambins.

Šiandien ryte mane paėmė graužatis, kad dariau tokias nesąmones su Zayn kavinėje. Esu tragiškas žmogus!

Nuo stalo paėmiau telefoną ir surinkau Zayn numerį. Iš pradžių norėjau jam skambinti, tačiau ant galo persigalvojau. Užteks žinutes.

Kam: Zayn
Nuo: Ali

[Atsiprašau, už vakar. Elgiausi kaip tikra kalė].

Parašius žinute išsiunčiau jam ją. Mačiau, kad Zayn ją pažiūrėjo, bet man neatrašė.

Kam: Zayn
Nuo: Ali

[Aš matau, kad tu pažiūri žinutes. Neignoruok manęs].

Parašau dar viena žinutė, nesulaukus atsakymo

Po susidarymo minčių suvibruoja mano telefonas praneša apie naują pranešimą.

Kam: Ali
Nuo: Zayn

[Po vakar neturiu daugiau ką tau sakyti.]

Jo žinute, privertė mane dar labiau griaužtis.

Kam: Zayn
Nuo: Ali

[Galime viską pradėti nuo pradžių?]

Parašau žinute, po keletos minučių gaunu atsakymą.

Kam: Ali
Nuo: Zayn

[O kam to reikia? Man ir taip gerai.]

Jo žodžiai buvo žemiau visko. Numečiau telefoną ant stalo ir pakilusi nuo kėdes nuėjau į vonią. Įsijungiau vandenį ir laukiu kol vonia prisipildys vandens.

Palaukus pora minučių įmečiau į vonia vandens bombą ir vos nusispalvino vanduo nusirengiau visus rūbus ir įlipau į vonią.

<....>

Išlipus iš vonios laikrodžio kambaryje rodė po 14: 4 PM. Atsidususi iš spintos pasiimu savo pilkas treningines kelnes ir balta maikutę.

Surišau plaukus į netvarkinga kuoduką ir užsidėjau akinius. Į rankas pasiėmiau knyga ir palikau savo miegamąjį.

ZAYN pov

Sėdėjau ant sofos ir žiūrėjau futbolo varžybas gerdamas alų, laikrodis rodė dar tik pietus, tačiau mano nuotaika buvo sušikta, todėl bandžiau šitaip "atsipalaiduoti". Bet ko toliau, kad daugiau viso šio gyvenimo nekenčiu.

Visa laiko galvojau, kad viskas bus gerai, bet paskutiniu metu per daug viskas mane užknisa. Kitaip sakant užkniso viskas kas susija su visais iš praeities.

Suurzgiu kai suskamba durų skambutis.

-Atsikniskit! - suurzgiu garsiai, bet jis nesiliauja skambėti. Pakilęs nuo sofos, nuėjau atidaryti durų už kuriuos stovėjo du debilai. Tiesiogine to žodžio prasme.

-Ko jums čia? - atidarau duris ir pamatęs juos paklausiu.

-Galvojom kojas užvertei.- Louis praėjo pro mane į namus MANO. Jaučiasi kaip namuose pimpis.

-Nesulauksi Tomlinson. - Pavartau akis. Liam taip pat nuėjo į namus nesikuklinęs.

-Tu ką nuo pietų geri? - Payne parodė į alaus butelius tuščius.

-Nu ir ..? - stebiu juos.

-Futbolą žiūrėjau tai ir švenčių už pergalę.- pavartau akis. Per juos liksiu žvairas šimtas procentų.

Louis su Liam atsisėdę ant sofos pasiėmė alaus butelius.

-Ko geriat diena? - paklausiu jų tik jie pradeda juoktis.

-Girdėjai apie Alissa?

-Neįdomu man. -Pavartau akis.

-Jūs lyg du maži vaikai, vienas kita mylit, bet  principai per daug dideli. - Payne pasako.

-Ačiū, koks tu protingas.- pasakau ir atsigeriu vandens iš buteliuko. Nebeturiu noro gerti alaus.

-Sugalvojau.- pasako Louis. -Sugalvojau kaip jus sutaikyti. Mums reiks merginų pagalbos ir žinomų Niall. - Pasako Louis ir aš stebiu jį.

Alissa po

Sėdėjau su merginoms, bet jos staiga jau kažkur išvyko pasakydamos, kad vakare vyksime visos į klubą atšvęsti Eleanor nėštumo. Rimtai klubą?

Sėdėjau ant kėdes ir bandžiau pasidaryti sau makiažą. Tačiau šiandien lyg ne mano diena. Tris kartus bandžiau pasidaryti akių pravedimą, bet niekas nesigavo. Susinervinusi viską numečiau ir piktai žiūrėjau į veidrodį. Garbanojat plaukus nusideginau pirštą, šauni diena!

Perbraukiau ranka per savo juodą sijoną ir baltą maikute. Ant viršaus užsidėjau švarkelį ir spintoje susiradau juodus aukštakulnius.

Laikrodis parode be trijų aštuonias kuomet kai pasibeldė į mano buto duris. Jas atidarius pamačiau už jų stovinti savo brolį.

-Jei nebūtum mano sesuo, tikrai kabinčiau.- pasako Niall ir mudu apsikabinam. Vaikinas palaukia kol aš apsimausiu savo aukštakulnius ir mudu kartu įeinam į jo iškviesta liftą.

-O El nesakė, kad tai tik merginų vakaras? - sutrikus paklausiu jo.

-Aš tik už vairuotoją.- jis nusijuokia.

<...>

Nieko nesupratau, kai Niall mane atvežė prie uosto ir išlaipinęs iš automobilio nuvažiavo palikęs mane viena čia. Stoviu kaip durnė ir nesupratu kas dedasi.

-Gražiai atrodai, Alissa.- prieš mane atsirado Zayn. Jis buvo apsirengęs juodus plėšytus per kelius džinsus, jo kūną dengė baltą maikutę ir juodas švarkas.

-Ačiū? Ką mes čia veikiam? Ir kur merginos?

-Tai buvo mano plano dalis. Jos tik man padėjo atsivilioti tave.- jis pasako ir ištiesia man ranką, į kurią aš įdedu savo ranką.

-Tikiuosi tavęs nepykina plaukiant jachtą.- Zayn pasako, kai jo pagalba įlipu į jachtos vidų ant denio.

-Nepykino ana kartą.- pasakau. Vaikinas mane nusiveda prie staliuko, kuris buvo paruoštas dviem.

-Tikiuosi nesipyksi jei manęs negrįšime namo ši vakarą? - paklausia manęs. Mačiau kaip jis jaudinasi, ir kaip dreba jo rankos.

-Nesupyksiu.

MILIJONAI [MALIK] BAIGTAOù les histoires vivent. Découvrez maintenant