1.5 Pavydas

2.4K 110 13
                                    

Po keletos savaičių

-Alissa po velniais ar girdi mane?- mama piktai dėbtelėjo į mane.

-Jo girdžiu.- burbtelėju nors nė velnio nieko negirdėjau.

-Mes norim anūku jau!- ji sukryžiuoja rankas po krūtine.

-Aš sakiau, man dar vaiku nereikia.- ramiai pasakau atsigerdama kavos.

-Bet mums reikia!- ji pykteli.

-Aš noriu keliauti, o ne sauskelnes keisti.- pavartau akis.

-Kokios dar keliones!- ji vėl piktai burba. Pažvelgiu pro langą pamatydama įvažiuojant Malik automobilį. Galės ir jis klausyti jos rėkimu.

-Zayn grįžo.- pasakau ir ji pasitvarko savo plaukus. Po keletos minučių į namus įeina Zayn su dokumentu krūva.

-Laba diena, Karen.- jis nusišypso ir nueina į viršu. Jis mane nuvarys į kapus!

-Jums reikia vaiko! Tai sustiprins jūsų santykius!

-Santykius kurie yra dėl milijonų?- sukryžiuoju rankas. Mama po ilgo ginčo išeina, nes laikas pas kirpėja. Laukiau to daugiau nei dvi valandas!

Pikta nueinu į viršu ir atidarau vaikino darbo kabineto duris.

-Tu esi asilas.- sumurmu nueidama iki jo.

-Ką vėl padariau?- jis pakėlė galva nuo kompiuterio ir dokumentu. Vaikinas buvo su treningais ir tai darė jį karštu. Alissa baik nusišnekėti.

-Kodėl negalėjai pabūti su manim kaip mano mama kalę man į galva dėl vaiko?- burbtelėju ir atsisėdu ant stalo.

-Aš pagalvojau, kodėl ji ne?- jis perbraukiu ranka per plaukus.

-Zayn tu gal karščiuoji?

-Kad ne.- jis stebi mane sutrikęs.

<...>

Šiandien  pas mus vyks Zayn draugų susibūrimas, todėl nuo ankstaus ryto tvarkau namus. Zayn bandė sukonstruoti kepsnine.

-Baigei?- nueinu į lauko terasa, jis linkteli ir atsisėda ant žemės.

-Vykstam maisto.- jis linkteli ir atsistojąs nueina į viršu.

Namai blizgėjo, kas man be galo patiko. Mėgstu tvarka. Esu tvarkos maniakė.
Zayn nusileidžia po keliu minučių apsirengęs juodus džinsu ir mėlynus polo stiliaus marškinėlius. Akis dengė juodi Calvin Klein akiniai. Jo plaukai buvo sukelti į viršu.

-Dar ilgai nužiūrėsi mane? Man nejauku.- jo balsas prikėlė mane, jaučiu kaip dega mano skruostai.

-Važiuojam.- pagrėbiu telefoną su pinigine ir išeinu iš namų. Zayn užrakina namų duris ir nueinam abu iki jo juodo BWM markės automobilio.

-Į kuria parduotuvė važiuojam?- išsukdamas iš kiemo paklausia vaikinas.

-Tesco.- pasakau ir stebiu vaizdą pro langą automobilio. Kelione truko neilgai, Zayn visa kelia dainavo dainas kurios grojo per grotuvą.

Zayn paėmė dideli prekių vežimą.

-Pirmiausia į daržovių skyrių.- pasakau ir nueiname ten. Įdedu kelis agurkus, pomidorus bei paprikas. Eidama dar pagrėbiu kelis svogūnus raudonus, bei pora.

-Ar jau viskas?- vaikinas paklausė kaip mūsų vežimėlis būna pilnas ir aš nešu rankose kelis pakelius traškučių.

-Taip, galim eit prie kasų.- žinoma šiandien šeštadienis ir dauguma žmonių eina apsipirkti, eiles prie kasu buvo ilgos.

Pralaukė daugiau nei 15 minučių prieiname ir sudedame prekes ant prekystalio, pardavėja nužiūrinėja Zayn, žinoma, o jam tai labai patinka. Tačiau mane tai be proto suerzina.

Pagrėbiu savo guminukus ir sultis ir palieku ji ten viena. Jis sutrikęs pažiūri į mane.

-Alissa? kas ten buvo?- paklausė kai parėjo iki automobilio.

-Paklausk tos mergos kuri tave nužiūrinėjo. - papūčiau lūpas ir laukiu kol jis atrakins automobilį, vos tai jam padarius įlipu ir prisisegu.

-Kodėl tu pavydi?- po keletos minučių įlipa Zayn.

-Nematau, pavydumo. Tu mano vyras. - atsigeriu sulčių.

-Ali.- jai bando mane prakalbinti. Grįžus namo nueinu iš kart į virtuve, o Zayn kurti kepsnines.

Laikrodis rodė po šešių, ką reiškia, kad turiu nepilna valanda. Greit nusiploviau rankas ir kibau į darbą. Paruošiu mėsa, kepti mėsainiams bei supjausčiau daržoves, greit nuploviau vaisius ir sudėjau juos į lėkšte.

-Nereikia pagalbos?- Zayn įkišo galva pro duris. Mūsų bendravimas iš ties per tas kelias savaites pasikeitė. Žinoma jis dabar yra įsikandęs minties, kad mums reikia vaiko. Tačiau šiuo atveju aš nesutinku su juo. Vaikas yra meilės vaisius, o ne milijonu.

-Gali nuvalyti stalą ir paruošti lėkštes.- pasakau, jis linktelėjąs išėjo, vos jam išėjus suskambės durų skambutis. Greit nusivaliau rankas į rankšluostį ir nueinu atidaryti jų.

Už durų stovėjo visa Zayn draugai su antromis pusėmis. Gerai. Gemma priėjo prie manęs ir mes apsikabinom.

-Užeikit laukėm jūsų.- nusišypsau ir praleidžiu juos į vidų. Jie nueina į terasa. Tačiau merginos pasilieka su manim virtuvėje.

Per keletą kart sunešam visa maistą ir atsisėdam prie stalo.

-Gražu čia pas jus.- nusišypso mergina, kurios vardas lyg Liusi.

-Ačiū, stengiamės palaikyti tvarka, kad ir kaip nemėgsta.- . Merginos pasiima kelis butelius šampano, o vaikinai kaip visad su alumi.

Prie manęs atsisėda Zayn ir aš atsiremiu ji į nugara.

-Kada bus valgyti?- Niall atsistoja.

-Mėsa kepa, - pasako brunetas.

Visa vakarą ramiai sėdėjome ir kalbėjome apie viska. Vaikinai nusprendė, kad turi dažniau būti tokie pasisėdėjimai, tad žinoma mes merginos pritarėm tam.

Gemma su Horan, Liusi su Harry bei Louis su Klaudia liko pas mumis, o Liam su Danielle išvyko, nes merginai ryt anksti fotosesija.

Žinoma vaikinai buvo gerokai padauginę alaus ir viskio. Dėl ko mes juos palydėjome į lovas, o pačios likome sutvarkyti terasos.

Laikrodis rodė po dviejų kaip susiruošiau eiti į vonia, merginos jau senai buvo savo kambariuose kol aš tvarkiau Zayn išmėtytus rūbus.

Nuėjusi į dušą nusimaudau nusišluostau kūną, apsirengiu pižama ir nuėjusi užtraukiu užuolaidas. Grįžusi į lova, apsikloju ir greit užmiegu.

MILIJONAI [MALIK] BAIGTAWhere stories live. Discover now