1.16 Persileidimas

1.8K 79 13
                                    

Alissos pov.

Vakar vakarą su Zayn praleidome žiūrėdami serialus. Buvo gan įdomu su Zayn žiūrėti kur jis komentavo, ir tai juokino tiek mane tiek save pati.

Šiandien rytas prasidėjo nuo didelio pilvo skausmo.

Iš pradžių galvojau, kad man mėnesines, tačiau jos tik turėtų būti mėnesio gale. Antras variantas buvo, apendicitas tačiau jį išoperavo būnant penkiolikos metu.

Iš lovos negalėjau niekaip pakilti. Zayn namuose nebuvo. Todėl sunkiai susiradusi telefoną paskambinau vaikinui.

-Zayn?- suinkščiau vos vaikinui atsiliepus.

-Alissa, kažkas nutiko?- jo balse pasigirdo sutrikimas.

-Aš nežinau. Man be proto skauda pilvą.- suinkščiau.

-Aš tuoj grįšiu gerai?- aš tik suinkščiau ir padėjau telefoną.

Po keletos minučių išgirdau, kaip atsidaro laukines duris ir greit užsidaro padarydamos dideli triukšmą namuose.

-Angele?- jis pritūpė prie lovos. Aš lėtai pramerkiu akis. Mano pilvas atrodė lyg sproginėja.

-Man skauda Zayn.- verkdama pasakiau. Vaikinas nieko nelaukęs priėjęs prie spintos išėmė mano rūbus ir atnešęs aprengė mane.

<...>

Zayn pov.

Sėdėjau už durų ir laukiau kol kažkas pranešęs naujienas apie Alissa. Tačiau niekas nepasirodė iki šiol. Nesupratau, kas jei pasidarė ji visą laiką verkė laikydamasi už pilvo.

Vaikščiojau koridoriumi laukdamas kol atvyks merginos tėvai.

-Kas mano dukrai?- moteris vos pamačius manęs paklausė.

-Nežinau. Ji man paskambino verkdama, kad jei skauda pilvą.- jos tėvai atsisėdo ant kėdės. Vaikščiojau pirmyn atgal po koridoriu.

Po nepilno pusvalandžio iš merginos palatos išėjo gydytojas. Jo veido mina buvo gan liūdna.

-Panelės Malik giminaičiai?- jis paklausė stebėdamas mus.

-Aš jos vyras.- atsistojau nuo kėdės.

-Eime su manim.- aš linktelėjąs nuėjau paskui jį.

-Prisėskite.- atsisėdau prieš gydytojo stalą. Vyriškis nusiėmė akinius.

-Eisiu iš kart prie reikalo. - jis sudėjo rankas ant stalo.- jūsų žmona laukėsi.- jis pasakė.

Alissa laukėsi? Ar mes tam pasiruošę?

-Tačiau, jūsų žmona ji prarado. Panelės Alissos organizmas buvo per silpnas išnešioti vaisių. - jis pasakė. Giliai įkvėpiau oro kurio šiuo metu man trūko.

Gydytojas pakilęs nuo kėdės įpylė į stikline vandens ir padavė man.

-Tačiau, 99% kad mergina nebegalės turėti vaikų. Apgailestauju.- jis tyliai ištarė. Greit pakilęs nuo kėdės išbėgau iš ligoninės.

Atsisėdęs ant ligonines laiptu iš kišenes išsitraukiau cigaretes.

Įtraukiau dūmų į plaučius. Prie manęs priėjo iš ligonines slaugas.

-Ligonines teritorijoje negalima rūkyti.- jis griežtai pasakė. Aš nekreipiau dėmesio ir toliau rūkiau.

Alissos pov.

Gulėjau ligoninės palatoje. Pilvo skausmo nebebuvo, jaučiausi lengva kaip pūkas.

Galva buvo lengva. Lėtai pasuku galva kai atsidarė palatos durys.

-Zayn?- tyliai sukuždėjau.

-Ali atsiprašau.- jis giliai atsiduso, jo balsas drebėjo. Kas jam yra?

-Apie ką tu?

-Tu..- jis pradėjo verkti. Stebėjau jį nesupratusi.- tu praradai kūdikį.- verkdamas pasakė, vaikinas.

Aš laukiausi? Tačiau jį praradau? Mano akyse susikaupę begalės ašarų, kurios be leidimo pradėjo riedėti mano skruostais.

-Atsiprašau.- jis verkė atsistojąs toliau nuo manęs. Ištiesiau rankas laukdamas, kol vaikinas apkabins mane. Po keliu sekundžių buvau šiltame vaikino glėbyje.

-Atsiprašau, kad neišsaugojau jo.- verkdama pasakau vaikinui. Po keliu sekundžių pro duris įeina mano tėvai su Zayn tėvai.

-Tai gal pasakysite kas čia vyksta?- mama sukryžiavo rankas.

-Išeikit.- pasakiau jiems. Nenoriu, kad jie čia būtų. Jie nėra verti to žinoti.

Jie sutrikę paliko palatą. Žinoma Zayn taip pat bandė išeiti, tačiau aš jam to neleidau.

-Nepalik tu manęs..- nusivaliau ašaras nuo skruostų. Be galo jį myliu. Jis negali manęs dėl to palikti, ar gali?

-Tu manęs... juk nepaliksi?- kūkčiodama paklausiu vaikino.- jis papurtė galva. Po keletos minučių įėjo seselė.

-Suleisiu tau raminamųjų gerai?- nieko nesakiau. Neturėjau noro kalbėti. Nenorėjau kalbėti, neturėjau ką jei pasakyti.

MILIJONAI [MALIK] BAIGTADove le storie prendono vita. Scoprilo ora