1.14 Myliu

1.9K 85 3
                                    

-Namai namučiai! - įėjusi į namus, nusispyriau batus. Šios likusios trys dienos buvo didelis košmaras. Vis prieš nosį vaikščiojo Zayn senoji drauge, Lena.

Dar šiandien sužinojom, kad Zayn sesuo Waliyha laukiasi! Žinoma, Zayn supyko ant jos nes visgi jai tik šešiolika. Aš palaikau ja. Jei ta meilė amžina, vaikas nebus kliūtis.

Zayn buvo šiandien piktas, todėl iš kart po skrydžio nuvažiavo į biurą.

Atrodo, aš kalta, kad Wali laukiasi, ir reikia savo pikto išlieti ant manęs. Manau Wali ir taip sunku. O čia dar ponas Malik.

Susidėjau rūbus iš lagaminų į spintas ir nunešusi juos į sandėlį parėjau į virtuvę. Laikrodis rodė puse pirmos dienos.

Užsikaičiau virdulį ir laukiau kol užvirs vanduo.

Vos arbatinukas užvirė užsipyliau karšta vandenį ant kavos. Atsisėdau terasoje ir geriau kava.

Po pietų grįžo Zayn, supratau iš garsaus durų trenksmo.

-Alissa! - sušaukė, vaikinas greit pakilau nuo kėdės ir nuėjau į namus.

-Ko? - piktai paklausiau. Aš irgi pikta galiu būti.

-Pas mumis šiuo metu pabus Safaa.- jis pasakė ir aš linkteliu. Ta panelė man patinka.

<...>

-Labas, princese.- apsikabinau mergaitę kai ji įėjo į namus. Jos tėvas atnešė jos daiktus ir pasisveikinęs su manimi išėjo iš namų pasikalbėti su Zayn.

-Labas, kodėl mane čia atvežė? - ji paklausė.

-O tu nenori, pas mumis pabūti? - paklausiu jos atsisėdus ant laiptų. Ji tik linktelėjo ir nusišypsojo.

Safaa nubėgo į svetainę, o aš užlipau laiptais į Zayn darbo kambarį.

-Galima? - pabarškinusi į duris, įkišau galvą į patalpas.

-Užeik.- jis nusiėmė akinius ir atsitraukė nuo stalo su kėdė. Lėtai priėjau ir atsisėdau ant Zayn keliu.

-Nori pasikalbėti? - tyliai paklausiu atremdama savo galvą į jo peti.

-Nežinau.- jis giliai atsidūsta.

-Kodėl mes vėl nutolome? - tyliai paklausiu jo.

-Nežinau.- jis vėl pakartojo šį žodį.

-Aš manau dėl tavo senos draugės.- greit sumurmėjau ir pajaučiau žvilgsniu į save.

-Aš niekad jos nemylėjau, ir nemylėsiu taip kaip tavęs. Įsikalk tai į galva.- jis sumurmėjo, bet nepaleido iš glėbio.

-Myliu tave.- pirma kart pripažinau jam savo jausmus.

-Myliu ir aš tave, mažute.- jis sumurmėjo man į plaukus ir pabučiavo. Į kambarį į puolė Safaa.

-Va kur jūs pasislėpėt nuo manęs.- ji pasakiusi pirmiausia apžiūrinėti kambarį. Mergaite nuėjusi prie lango atitraukė užuolaidas dėl ko aš pradėjau juoktis.

-Čia buvo tamsu. Nieko neįmanoma pamatyti.- ji pareiškė ir stebėjo mus.

-Jautiesi kaip namuose.- Zayn prukšteli ir mergaite linkteli.

-Manau, kažka nuveiksime įdomaus tiesa? - ji atsisėda ant sofos.

-Jei Alissa norės, gal nuvažiuosim į zoologijos sodą ar kitur.- jis glostė mano koja. Taip gera jausti jo šiluma.

-Alissa! - sucypė ji. -Juk važiuosim? - ji padare pūkio akytes kurioms negalima pasakyti žodžio "ne".

-Jai valgysi, gal kažkur ir važiuosime.- pasakiau ir ji suplojo rankomis.

<...>

-Ateikit valgyti! - sušaukiau ištraukdama iš orkaites makaronu apkepą su mocarelos sūriu.

Girdėjau kaip jie pradeda bėgti laiptais ir juoktis vienas už kitą garsiau.

-Rankų plauti.- parodžiau pirštu į vonios duris, kurios buvo pirmame aukšte. Jie linktelėja nuėjo, o aš dėjau į lėkštes maistą. Padėjau ant stalo ir paėmiau iš šaldytuvo sultis ir įpyliau į tris stiklines ir padėjau ant stalo.

-Ačiū, Alissa buvo labai skanu.- mergaitė nunešė lėkšte į kriaukle ir pati nuėjo į svetainę. Zayn vis dar valgė, kol aš ploviau indus.

-Ačiū, mažute.- jis padėjo į kriaukle indus ir pabučiavo mano skruostą. Jis stebėjo mane.

-Paimk rankšluostį ir iššluostyk indus.- nusišypsojau, kaip iš jo veido dingo šypsena.

-Greit greit.

-Tačiau mes vakare nuveiksime ką nors gero tiesa? - jis nusišypsojo dėl ko aš nusijuokiau.

MILIJONAI [MALIK] BAIGTAWhere stories live. Discover now