1.6 Bučinys

2.4K 121 0
                                    

Pajaučiau kaip kažkas greit pašoka iš lovos ir nubėga į tualetą. Padaugino kažkas. Prasimerkiu ir pasitrinu akis.

Atsikėlusi nueinu iki vonios ir stebiu atsiklaupusi prie tualeto vaikina.

-Paduoti vandens?- paklausiu ir jam linktelėjus paduodu stikline. Padedu vaikinui pareiti į kambarį ir paguldau jį į lova.

-Manau tu apsinuodijai alkoholiu.- pasakau ir paduodu tablete nuo galvos skausmo ir nuo pykinimo.

Jis jas išgėrė ir atsigula atgal.

-Miegok einu padarysiu visiems valgyti,- paglostau jo skruostą ir nueinu. Nusileidusi į apačia pamatau, prie stalo sėdinti blondiną kuris gėrė vandenį.

-Labas rytas.- šypsausi ir nueinu iki šaldytuvo.

-Rytas.- jis padeda tuščia stikline ir atsirėmė į stalą.

-Nori vaistu?- paklausiu padedama ant stalo maisto produktus sumuštiniams karštiems.

-Būk angelas ir duok. Nebegaliu galva tuoj sprogs.- jis pasitrina smilkinius. Paduodu tablete su vandeniu ir jis greit jas išgėrė.

-Kur Zayn?

-Jis apsinuodijo ir dabar miega.- pasakau tempdama sviestą.

-Nepasisekė, jis daugiausia maiše visko.- jis pasako pagrėbdamas sūrio gabalėlį.

-Pats kaltas.- trukteliu pečiais. Po gero pusvalandžio buvau prikepusi daug sumuštiniu ir į virtuve vis keli nusileisdavo. Harry su Louis atrodė normaliausi. Žinoma jie nuėjo pažadinti Zayn kuris tik vėl apsivėmę.

-Ačiū už pusryčius, tačiau mes kylam,- atsistojo Horan su Gemma. Apsikabinus su abejais ir jie išėjo. Po gero pusvalandžio išėjo ir Styles su Liusi, bei Louis su Klaudia.

Sudėjau indus į indaplove ir nuėjau pažiūrėti mirtino ligonio.

Atidarau duris ir pamatau, ji mieganti ant žemės.

-Numirei?- nusijuokiu. Iš ties dabar man juokinga. Nieks nevertė šitiek gerti iki komines būsenos.

Zayn iki pietų atsigavo. Nuo vaistu, jo oda atgavo rausva atspalvi.

-Važiuojam iki mano namų?- Zayn pakilęs nuo sofos paklausė mane, aš linkteliu ir mudu du išėjome iš namų. Zayn užrakino namų duris ir pametė man automobilio raktus.

-Aš nemoku vairuoti.- rimtai pasakau jam. Jis sustoja ir nusikeikė.

-Pradėsim mokintis.- jis perbraukė ranka per plaukus, ir aš papurtau galva. Zayn perbraukė ranka per veidą ir išsitraukęs telefoną paskambina kažkam.

-Sveikas Steve. Gali atvažiuot?- jis klauso ką jam pasako ir nusišypso į telefoną.

-Vairuotojas atvažiuos ir nuveš.- abu kaip benamei atsisėdome ant namo laipteliu ir laukėme. To metu Zayn metė akmenukus nuo žemės.

-Rinksi tu.- pasakau ir jis tik garsiai nusijuokė.

-Haha ne.- jis atsistoja kai į kiemą įsuka tamsiai mėlynos markės BMW automobilis. Iš jo išlipa gan jaunas vaikinas ir atidaro mums galines dureles.

-Kur jus nuvežti pone Malik?- jis paklausė pažvelgdamas į mus pro automobilio veidrodėli.

-Steve vežk mus į mano tėvų namus.- vaikinas linkteli ir nuvažiuoja.

-Galėjau Taxsi išsikviesti. - pasakau ir jis tik prukšteli.

Zayn namuose mus pasitiko Safaa bei Doniya.

-Kur tėvai?- Zayn paklausė net nepasisveikina. Nemandagus šūdžius.

-Tėtis darbo kambaryje, mama galiniame kieme.- ji pasako parodymą į duris. Aš nuėjau pas jo mamos. Jo mama išties faina, tačiau daug nori iš mūsų.

-Sveiki.- nusišypsau. Moteris pakėlė akis į mane ir nusišypso. Jos kakta ir veidas buvo murzini nuo žemių. Moteris sodino gėles.

-O sveika širdelė.- ji plačiai nusišypso.

-Ką čia darot?- paklausiu smalsiai.

-Oi kažkas išlaužė mano rožes tai dabar bandau jas sutvarkyti, tačiau atrodo joms viskas. Ar kas atsitiko, kad atvažiavote?

-Zayn dėl kažko pas tėti atvažiavo, o aš važiavau, kad nereiktų vienai būti namuose.

-Dėl to sakiau, kad jums laikas turėsi kūdiki.- nutyliu nieko nesakydama.

-Ateis laikas bus ir vaikas, mama.- Zayn balsas pasklido per kiemą. Atsisukusi pamatau jį atsirėmusi į laukines duris.

-Zayn, negalima klausyti svetimu pokalbių.- subarė jo mama ji.

-Tyliu.- vaikinas iškėlė rankas.

-Pasiliksit vakarienės? Žinoma pasiliksit! Kas per durnas klausimas!- jo mama pašoko nuo žemės ir numetusi pirštines nuėjo į kambarį palikdama mus dviese.

-Ateik.- Zayn ištiesė ranka ir aš lėtai prieinu prie jo.

-Ko nori?- paklausiu jo,

-Šito.- Zayn nieko daugiau nesakęs pasilenkė ir savo lūpas prispaudė prie mano.

Po keliu sekundžių atsitraukė ir liežuviu perbraukė per lūpas.

-Kas čia buvo?- sustingstu. Jis tik nusijuokė ir nueina į vidų palikdamas mane viena sode. Po keletos minučių pati įeinu į namus Zayn tėvų.

Nueinu į viršu kur randasi Zayn seses.

-O jau galvojom neužeisi pas mumis.- pavarto akis Wali.

-Oi oi.- sukrizenu.

-Mes norim tau kai ką pasiūlyti. Ir puikiai žinom, kad Zayn tam dalykui nesutiks, bet tu įkalbėsi jį.- greit pasako Doni.

-Na na.- atsisėdu ant lovos. Safaa atsirėmė į mano kojas ir stebi viska. Kokia miela mergaite, nuo pradžių patiko.

-Ryt nuvažiuoti apsipirkti, mūsų visi rūbai jau seni!- ji iškėlė rankas į dangų.

-Žinoma, man pačiai reiktų atsinaujinti garderobą. Tačiau yra vienas, bet.

-Koks?

-Aš nevairuoju.- nusišypsau ir iš jų veidu dingsta šypsenos.

-Tačiau mes vyksime su jūsų bambekliu broliu.- jos stebėjo mane keistai.

-Tu manai, jis vyks?

-Žinoma, jam kitos išeities nebėra.- sukrizenu ir užtylu kaip pareina Zayn į kambarį.

-Mama sake ateiti valgyti,- jis pasako ir mes sukrizenam.

Visi nueina į apačia.

-Sveiki, ko dar nemačiau,- Zayn tėvas plačiai nusišypso ir pasisveikina.

-Sėdam sėdam.- jo mama suploja rankomis. Atsisėdu šalia Zayn, o prie manęs iš dešinės atsisėda Safaa. Prieš mus sėdi Doniya su Waliyha, o už stalo šonu Zayn tėvai.

-Kaip sekasi vedybinis gyvenimas?- Zayn tėvas paklausė, Zayn trukteli pečiais.

-Stengiamės vienas kito nesuvalgyti.- Zayn pasako dėl ko aš jam spiriu į koja.

-Viskas mums gerai, stengiamės pažinti vienas kita. - nusišypsau.

-Tada džiugu, vaikai.- Zayn mama Trisha nusišypso.

MILIJONAI [MALIK] BAIGTAOnde histórias criam vida. Descubra agora