Rytas prasidėjo nuo Zayn kojinių rinkimo. Iš kur jų tiek daug? Aš vis negaliu suprasti.
Lėtai nusileidau laiptais ir prie stalo virtuvėje sėdėjo Malik. Jis buvo su kojinėmis apatiniais ir maikutę balta.
-Stebuklas, kad ne darbe.- pasakiau nueidama įsipilti vandens.
-Ir tau labas rytas, Alissa.- jis pakėlė akis nuo kompiuterio ekrano. Pala jis su akiniais?
-Kam tau tie akiniai?
-Malonu, kad paklausei. Jei dirbčiau be jų jau senai nieko nematyčiau,- jis prukšteli ir toliau kažką skaito kompiuterio ekrane.
-Mhm.- nueinu į vonios kambarį.
Nusipraususi išsišukuoju savo šlapius ilgus plaukus. Apsirengiu atsineštus rūbus ir išeinu iš vonios kambario.
Nusileidžiu laiptais ir išgirstu, kad Zayn kalba telefonu.
-Gerai, pakalbėsiu su Alissa ir jei ką duosiu žinoti.- atsirėmiau į durų stakta ir klausiausi.
-Apie ką kalbėsim?- vos jam padėjus telefoną ant spinteles paklausiu.
-Apie Louis gimtadienį. Jo gimtadienis per Kūčias, tačiau jis nori šventes švęsti su šeima, tad nusprendė, kad vakarėlis bus šiandien. Tikiuosi eisim.- pasakė ir užvertė ekraną kompiuterio.
-Kelinta diena yra?- esu visai pasimetusi tarp dienų.
-Šiandien yra šeštadienis ir 19 diena.- jis ramiai pasakė.
-Kol nebus namuose eglės ir kitų puošmenų niekur neisiu.- atsakau ir vaikinas prukšteli. Aš visai užmiršau, kad šventes jau ant nosies.
-Judinkis mudu vykstame į parduotuvės!- greit pasakau nueidama į antrą aukštą. Atsisėdusi pradedu dažytis tai yra pasiryškinu antakius, pasidažau blakstienas, užsimaskuoju spuogelius ir lūpas patepu blizgiu. Trys du vienas ir aš pabaigiau.
-Ko tu nesirengi? Mes S.K.U.B.A.M.E. - pasakau paraidžiui žodį ir jis suprunkštę nuėjo rengtis.
Prekybos centre
Jau dvi valandas vaikštome čia, Zayn piktai vis zyzė, kad pavargo. O jis tiesiog neša eglutes žaisliukus, kuriuos nupirkau bei lemputes. O kur dar dovanos, visiems.
-Nešk tik subine savo.- prukšteliu į ėjusi elektronikos prekių parduotuvė, juk reikia dovanos Louis.
-Kuom Louis domisi?- paklausiu.
-Aš turiu jam dovana.- rimtai atsako Zayn.
-Kokia?- paklausiu prisimerkusi.
-Prezervatyvų nupirkau.- jis pasako ir aš trenkiau jam su ranka per galva.
-Net negalvok, nes tada aš neisiu.- piktai pasakau.
-Gerai, gerai išrink normalią dovana.- jis pavarde akis. Nekenčiu kaip žmones varto akis, žinoma neneigiu to nes ir pati tai darau. Tačiau tik KARTAIS.
<...>
Paskambinau į duris ir laukiau kol jas ką nors atidarys. Po keletos sekundžių atsidarė duris ir išlindo rudaplaukis, gimtadienio kaltininkas.
-Su gimimo su gimimo su gimimo diena, Louis!- sušaukiau ir apsikabinau vaikina. Vos mums atsitraukus vienas nuo kito jį apsikabino Malik, ir mudu gražiai ir įteikėme vaikinui dovana.
Namas buvo pilnas žmonių, kurių aš nepažinojau. Zayn paėmė mano ranka ir nusivedė mus į virtuve paskui Louis. Virtuvėje buvo visi kuriuos aš pažįstu.
-Sveiki!- garsiai pasisveikinau ir nusišypsojau kaip visi skuba ir vis kažką daro.
-O Alissa!- mane apkabino blondinas.
-Ei baikit grabinėti mano žmona.- Zayn suzyzė, dėl ko aš pavarčiau akis, taip prajuokindama visus.
-Nepavydėk.- nusijuokė Danielle.
Mano kojos buvo pavargusios nuo šokių dėl ko aš atsisėdau ant sofos, kuri buvo tuščia. Laikrodis rodė puse penkių ryto. Louis namai atrodo lyg po karo. Tačiau tai vaikina dar labiau nuteikia linksmintis.
-Katinėlį?- ant mano peties vaikinas pasidėjo savo galva.
-Ką?
-Vykstam namo? Mano akys manęs nebeklauso, o ir tu matau nori miego.- lengvai pasidaviau ir išsikvietę taksi atsisveikinome su draugais, kurie buvo girti kaip tapkės.
Po nepilnu septynių minučių prie Louis namo atvažiavo taksi. Zayn atsisėdo gale šalia manęs ir aš padiktavus namų adresą, stebėjau kelia kol vaikinas tuo metu snaudė.
Sustojus taksi prie namų padaviau jam 20 svarų ir pažadinus Zayn išlipome iš automobilio. Sunkiai, tačiau suradau raktus kišenėje pas vaikina ir atrakinau duris. Niekur nėję iš kart nuėjome į miegamąjį. Zayn vos nusimovė batus ir kelnes. Ir atsigulė per puse lovos. Nusirengusi apsimoviau pižama ir atsiguliau šalia. Sunkiai ištraukiau paklodę ir apsiklojus mus užmigau.
أنت تقرأ
MILIJONAI [MALIK] BAIGTA
خيال (فانتازيا)Tėvų gobšumas buvo per didelis, kad jie galėtų gyventi, taip kaip nori. Zayn su Alissa sujungė savo gyvenimus dėl tėvu. Milijonai verti juk skausmo, ir džiaugsmo kuris laikinas tiesa? PIRMAS SEZONAS - DONE✔️