2.17 Same Old Love

1.2K 73 5
                                    


Prasimerkiau nejausdama šalia kito kūno. Pasitryniau akis ir prisiminiau, kad  pas Zayn tėvų namuose.

Susiradau jo spintoje treningines kelnes ir jo marškinėlius, plaukus perbraukiu ranka.

Atsidarius durims pro jas įėjo Zayn. Su gėle rankose, kas mane prajuokino.

-Labas rytas princesė.- jis ištiesė man rožė.

-Labas rytas angele.- nusišypsau ir pabučiuoju į pasisveikusi.

-Tau puikiai tinka mano rūbai.- jis nužiūrėjo mane.

-Taip naujas stilius.- pasakau ir apsisukdama.

-Pasikalbėjau su mama, ji prižadėjo elgtis su tavimi gražiais. Arba aš vėl dingsiu iš šių namų.- pasako man vaikinas. Linkteliu. Nenoriu apie tai vėl galvoti.

-Gerai.- Tyliai pasakau. Zayn pakeles mane išsinešė iš kambario.

-Zayn paleisk, - cypiau, bet jis manęs neklausė, o tik trenkė per užpakalį. Koks jis nuostabus.

Jis mane nuleido vos mums nulipus laiptais.

-Jei nori gali nueiti į svetainę ten Zaneyah yra.- nieko nesakiusi paleidau jo ranka ir nuėjau į svetainę. Ant žemės sėdėjo maža mergaite rudomis akimis, bei tamsiai juodais plaukais. Jei nežinočiau, kad tai Wali dukra sakyčiau , kad tai Zayn dukra.

-Labas princesę.- atsisėdau šalia jos. Ji sėdėjo viena ir pamačius mane pradėjo juoktis.

-Ar tu juokėsi iš manęs? - paklausiu jos taip ją dar labiau prajuokindama. Į svetainę ateina Wali su rankose buteliuku.

-Jai labai patinka šviesiaplaukiai, todėl ji juokiasi.- mergina man paaiškina.

-O, aš galvojau juokingai kalbu.- Waliyha paduoda buteliuką.

-Nekreipk dėmesio į mama. Ji ir Aiden nepriėmė, bet dabar ji visada klauso tik jo nuomonės.- ji uždeda ranka ant mano peties.

-Kodėl jai netiko Aiden?

-Na mes jauni, jam dvidešimt man septyniolika, ir jau vaikas. Žinoma mes tai patys suprantame, nu bet pažiūrėk tu į ją.- ji rodo į savo mergaitę.

-Kaip gera, kad grįžai į mūsų šeimą.- pasako Doni.

-Zayn bandė rasti tokią pačią kaip tu, bet jam šūdinai gaudavosi.- Safaa nusijuokia.

-Nesijuokit iš savo brolio.- pasakau ir i svetaine ateina Zayn.

-Nori vykti namo? - jis paklausia manęs ir aš linkteliu.

Mes atsisveikiname su jo sesėmis, jo tėvu nebuvo namuose kas man patiko ir nereiks klausytis jo mamos.

Grįžę į mano butą mes visą likusį dieną pragulėjom lovoj.

Šiuo metu bandau pakeisti patalynę, kurioje buvo pilnai guminukų bei šokolado.

-Daugiau niekada nevalgysim MANO lovoj! - garsiai pasakiau ir išgirdau tik Malik juoką.

-Juk pati nepatikėjai! - jis man atšaukė iš virtuvės, kurioje garantuotai valgė.

Nunešiau viską į vonia ir sudėjau viską į skalbimo mašiną bei pajungiau ją skalbtis.

-Ar tu pikta? - jis prisiglaudę kaip koks katinas kai aš atsisėdau ant sofos.

-Ne.- pasakau jam ir jis tik sukrizena.

-Juk matau, kad esi ne tos nuotaikos saulele mano miela.

-Dar kart pavadink mane saulele, nusuksiu tau galvą Malik.- pasakiau jam jį dar labiau prajuokindama.

-Oi tu mano ožka.- jis pabučiavo mano skruostą.

<....>

Vakare išsiruošėme nueiti iki picerijos ir nusipirki picos bei nuvažiuoti prie jūros.

-Ar tu greit? - Zayn balsas nuskambėjo. Jau geras dvidešimt minučių stoviu vonioje ir žiūriu į savo išvaizdą.

-Tuoj.- pasakau ir perbraukiu paskutinį kart šukomis plaukus.

-Greičiau! Aš noriu į tualetą! - jis cypę kaip mergaite, vos man atrakinus duris jis greit įlėkė į vonią.

Prukšteliu ir nueinu į kambarį pasiimu kuprine į kuria, įsidedu pinigine su telefonu, taip pat iš spintelės pasiimu sultis ir šokoladąl, kuria prieš kelias dienas pirkau.

-Gražiai atrodai.- vaikinas pagyrė mane taip pakeldamas man nuotaiką.

-Eime? - paklausiu jo. Jam palinksėjus nueinu į koriudoriu pasiimu savo juodus vans sportbačius ir juos apsiaviu. Zayn ir mano aprangos buvo panašios. Kol aš ruošiausi, jis nuvyko į savo namus persirengti.

Mūsų rūbai buvo abiejų juodi plėšyti ties keliais džinsai. Zayn juoda maike, o mano balta. Jis apsiavęs savo nike firmos kedus paėmė mano kuprine į rankas ir man užrakinus duris iškvietė liftą.

Mums nuėjus į paplūdimį prie jūros, žmonių nebuvo daug, daugiau buvo su šunimis ir mažais vaikais.

Zayn ištiesė mano pledą ant smėlio ir mudu atsisėdome kartu ir iš kuprines išsiėmiau viską, ką aš įsidėjau namuose ir ką nusipirkau parduotuvėje į kurią užsukome, kaip vaikinas paliko savo cigaretes pas mane namuose, o be jų jis miršta.

-Tu save žudai.- pasakau jam vos jis pasiėmė cigaretes į rankas. - Tavo gyvenimas trumpesnis bus jei rūkysi.- pasakau jam. Jis nieko nesakęs įsidėjo savo cigaretėmis į kišene odines striukes.

Pergalingai nusišypsojau.

MILIJONAI [MALIK] BAIGTAWhere stories live. Discover now