1.4 Šuo

2.4K 132 3
                                    

Suniurzgu dėl šilumos ir numetu kažkieno ranka nuo savo liemens. Greit pašoku iš lovos iškrisdama iš jos.

Vaikinas pakelia galvą nuo pagalves ir nusijuokė.

-Kokiu šūdu tu mane buvai apsikabinęs?- paklausiu jo, jis tik trukteli pečiais ir toliau apsisukęs ant kito šono miega.

Greit pakylu nuo žemės ir nueinu į vonia, trenkdama vonios durimis. Užteks miegoti. Užrakinu vonios duris. Nusirengiu ir įjungiu į duše vandenį.

Nusimaudžiusi kūną, apvynioju rankšluosčiu.

-Šūdas.- tyliai nusikeikiu supratusi, kad neatsinešiau rūbų. Atrakinu duris pirmu taikiniu nueinu iki spintos. Pasiimu naujus apatinius ir pirmus pasitaikiusius rūbus.

Nueinu atgal į vonia ir lėtai neskubėdama rengiuosi.

-Po velniu greičiau!- Zayn trankė vonios duris.

-Aš noriu į tualetą, moterie!- jis triukšmavo, kas man asmeniškai kėlė juoką.

Lėtai atrakinu duris ir jis tik puolė į vonios kambarį, uždarau duris ir garsiai nusijuokiu.

Pasiėmusi telefoną pažiūriu, ar nėra žinučių, jų neradus telefoną įsidedu į treniginių  kelnių kišenę ir nusileidžiu laiptais žemyn.

Po keletos minučių ateina apsirengęs juodaplaukis.

-Važiuojam valgyt?- jis paklausė manęs, jis ką juokauja?

-Tu durnas? - paklausiu jo.

-Ką?

-Valgysim namuose, iš pačio ryto užsimanė jis mat valgyti iš kavinių.- pavartau akis.

-Tu gaminsi?

-Jei nori gali tu.- trukteliu pečiais ir nueinu iki šaldytuvo. Atidarau jį ir pažiūrėjo jo turinį.

-Omletas ar vafliai?

-Vafliai.- jis atsisėda ant kėdes.

-Nesėdėk daryk kava.- pasakau pasiimdama reikiamus produktus.

Iškepu vaflius, ir padedu juos ant stalo. Iš šaldytuvo išimu džemą ir nutellą. Zayn sėdėjo prie telefono. Atsisėdu ant kėdes ir įsidedu kelius vaflius sau į lėkšte juos apsipilu nutellą ir pradedu valgyti.

<...>

Laikrodis rodė puse trijų kaip aš gulėjau ant sofos ir žiūrėjau filmus. Buvo nuobodu. Gemma su savo blondinu kažkur, kitos dirba arba dar kažkur, o aš kaip visad viena namuose. Zayn pavalgęs kažkur išėjo nieko nesakęs.

Atsidarius durims atsisuku į jų puse ir pamatau vaikina su rankose šunimi ir maišu maisto.

Vaikinas paleidžia šunį, o maišeli padeda ant spinteles ir nusirengia. Šuo pribėga prie manęs ir šoka ant sofos.

-Kieno jis?- paglostau šunį.

-Keletą dienų pabus čia. Tai mano sesers Safaa, šuo.- jis nueina į virtuve.

Glostau šunį kol jis man neįkanda.

-Aučh.- suinkščiu ir pasitraukiu nuo jo.

-Blogas šuo.- pasakau ir nueinu į virtuve.

-Jam nepatinka glostymai kol jis pats nenori.- pasako vaikinas nusijuokdamas.

-Nejuokinga, kvaily.- parodau ranka kur liko keli dantys ir kraujo lašiukai.

-Pati kalta.- jis purkšteli.

-Asilas esi.- burbtelėju ir nueinu į viršu. Noriu uždaryti duris kaip į kambarį paskui mane įeina šuo.

-Rimtai?

-Zayn paimk ta šunį!- sušaukiu kaip jis pradeda loti ant manęs.

-Jis nieko tau nepadarys!- sušaukė.

-Po velniais jis man jau įkando!- sušaukiu ir užlipu ant lovos. Zayn įeina į kambarį besijuokdamas.

-Tu lyg maža mergaite bijanti mažo šuniuko.

-Lotai einam.- jis pakėlė šunį ir išeina. Vėlai vakare nusileidau laiptais į apačia, Zayn sėdėjo prie televizoriaus ir žiūrėjo futbolą.

-Virtuvėje yra picos jei nori.- linkteliu ir nueinu. Atsisėdu prie stalo ir pradedu valgyti.

MILIJONAI [MALIK] BAIGTATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang