2.23 Same Old Love

1.2K 77 8
                                    


Liepos 20

-Nejudėk jei nori gražaus makiažo! - sucypė Sophia.

-Tavo šukuosena atrodo nuostabiai! - pasakė suplodama rankomis Eleanor. Eleanor prieš daugiau nei nei savaitę pagimdė berniuką, bet ji vis tiek dalyvauja vestuvėse mūsų su Zayn, sakydama, kad nori atsipalaiduoti. Jų šeimą su Tomlinson papildė mažasis berniukas vardu Freddie.

-Nueik pažiūrėk kaip ten vaikinai. Nenoriu, kad Louis kvailystėmis Liam kostiumas ištemptas būtų ar supiltas vandeniu.- Sophia pasakė ir Eleanor greit nužingsniavo. El figūra atrodo nuostabiai! Ji atrodo lyg net nėra gimdžiusi.

-Nejuokinga Alissa.- Sophia pati prukšteli. Prieš mėnesi susirašė Tomlinson šeimyna ir Louis apipylė Liam su vandeniu per šventę.

-Tu atrodai nuostabiai.- draugė pagyrė mane. Mano rankos drebėjo. Džiaugiuosi jog mano pilvuko iki dabar nesimato, nors ir neturi dar matytis mums tik du mėnesiai, ir šiuo metu niekas nežino.

Su Zayn tai saugome ir džiaugiamės dviese.

-Kur mano puokštė? - paklausiu drauges kuri grįžo.

-Ji pas Niall jis tau ją paduos. O kaip atrodo Zayn! Tu nepatikėsi! - ji suplojo rankomis.

<...>

-Ar imate panelę Alissa Violet į savo teisėtą žmoną ir ją prižadate mylėti ir niekada neišduoti, kol mirtis jus išskirs? - kunigas paklausė Zayn.

-Taip. Imk šį žiedą - kaip mano meilės ir ištikimybės ženklą.- vaikinas suspaudė mano ranką ir uždėjo auksini žiedą.

-Ar imate ponaitį Zayn Malik į savo teisėtus vyrus ir prižadate mylėti ir niekada neišduoti kol mirtis jus išskirs? - kunigas paklausė manęs.

-Taip. Imk šį žiedą - kaip mano meilės ir ištikimybės tau ženklą.- uždedu žiedą ant dešinės bevardžio piršto vyrui.

-Galite pabučiuoti nuotaką.- po kunigo žodžiu salėje pasigirdo garsūs plojimai, o Zayn mane prisitraukė ir švelniai sujungė mūsų lūpas kurios judėjo vienu ritmu kaip ir mūsų širdys.

Atvykus į šventę mūsų laukia mūsų šeimos, draugai. Buvo gera matyti besilinksminančius draugus, tėvus. Buvo malonu, kad atvyko ir mano netikri tėvai į mūsų su Zayn šventę, kaip ir mano brolis Hardinas su savo žmona.

Šis vakaras buvo pats geriausias per visą mano gyvenimą. Jei reikėtų viską pakartotinai tai dar šimtą kartą kartočiau. Prie mūsų su Zayn priėjo fotografė.

-Ar galima nufotografuoti jūsų rankas? - ji paklausė mūsų kol mudu stovėjo ir stebėjo kaip šoka mūsų didele šeima.

-Žinoma.- mudu sudėjimo savo rankas ant staliuko ir fotografe jas nufotografo.

-Kviečiame jaunąjį ir jaunąja sušokti pirmąjį šoki! - pasigirdo kvietimas iš šventės vedėjo.

Zayn ištiesė man ranką ir aš ją čiupusi nuėjau kartu į salės vidurį kur šokome savo pirmąjį šoki.

Mums pabaigus šoki draugai mumis apdovanojo plojimais. Šiandien jaučiuosi kaip niekad gerai, žinodama, kad Zayn mano ir niekas jo negaus.

-Norime visiems papasakoti! - rankomis suplojo Niall pasiėmė iš vedėjo mikrofoną.

-Visi puikiai žinome šia istorija, ir jos sėkmė, visi puikiai matėme ką jie perėjo, kad šiandien jie būtų viena šeima. Zayn Alissa, žinau, kad esu tragiškas kalbų sakytojas. - jis nusijuokė ir prie jo prisidėjo žinomas Louis. Kaip šventės be Louis juokelių?

-Mes norime jums pasakyti tik tiek.- prie mūsų priėjo Harry su dešimt balionų. - Ant kiekvieno baliono yra po kelios jūsų svajonės bei tikslai. Mes norime, kad jūs tai paleistumėte į orą.- jis nusijuokė.

Niall iš kažkur pasiėmė gitarą ir jie tai yra Louis Liam Niall ir Harry užlipo ant scenos.

<... You'll never love yourself half as much as I love you
And you'll never treat yourself right darling, but I want you to
If I let you know, I'm here for you
Maybe you'll love yourself like I love you, oh
And I've just let these little things slip out of my mouth
'Cause it's you, oh, it's you
It's you, they add up to
And I'm in love with you
And all these little things...>

Nusivaliau ašaras.

-Mulkiai esat.- nusijuokiau ir apkabinau kiekvieną vaikiną. Zayn taip pat juos broliškai apkabino.

-Mes irgi tave mylim Aliss.- Niall nusijuokė ir pabučiavo mano skruostą.

Vakaras ėjo į pabaigą, bet linksmybes niekur nedingo tik kaip tik didėjo. Vaikinai linksminosi šoko, gėrė, bei dainavo, Zayn taip pat nulėmė, kad laikas jam atsipalaiduoti, na o aš su Ele gėrėme sultis.

MILIJONAI [MALIK] BAIGTAWhere stories live. Discover now