-Kaip šita? - parodžiau vaikinui raudona suknelę, tačiau jis papurtė galva.
-Gražiiii! - sušaukė Gemma iš kitų parduotuvės pusės. Šiandien ryte atsikėlė ir po pusryčių sumąstėm nueiti į parduotuvę. Žinoma vaikinai buvo prieš tai, nes juk čia kančia!
-Zayn neturi skonio.- pavarte akis Eleanor.
-Turiu aš skonį! Pažiūrėk kokio trumpumo ji! - Zayn iškėlė rankas sėdėdamas ant fotelio. Vaikinai atrodė, lyg po pirmojo karo. Nes vaikščiojo mums iš paskos, iš vienos į kitą parduotuvę .Truputėlį pakankinome juos.
-Kaip šita? - Zayn atrodo į suknelę iki žemės ir tokia senovinė.
-Ar aš sena, kad tokia suknelę siūlai? - pažiūrėjau į jį susiraukusi. Vaikinai laikė susiėmė už pilvu, kad nepradėta juoktis.
-Žiūrėkit nepaduskit.- pavartau akis.
-Bet pasimatuok.- jis suzyzė ir aš paėmusi iš jo ta suknele ir padėjau atgal.
Pagrėbiau vaikino ranka ir nusitempiau, kur buvo vyriški rūbai.
-Kaip šitie? - parodžiau jam rožinius šviesius marškinėlius. Jis iš kart purtyti galvą pradėjo, taip prajuokindamas mane.
-Šitie? - parodžiau į šviesiai mėlynus.
-Gal šitie, ir tinka.- jis linktelėjo. Padaviau jam jo dydį ir liepiau eiti matuotis.
Laukiau prie kabinų kol išeis vaikinas, pasirodyti kaip jam marškiniai.
-Wow.- pirmi žodžiai, kurie išėjo iš mano lūpų pamačius vaikina su marškiniais, kurie jam nuostabiai tiko.
-Kaip atrodau?
-Kaip bobą! - nusijuokė garsiai Niall ir sutrenkė kumščiais su Louis. Abu tokie patys.
Po mūsų rytinio apsipirkimo praėjo kelios valandos, per tą laiką spėjome pavalgyti pietus ir išsimaudyti jūroje. Vaikinai pažaidė tinklinį, o mes pasideginome. Vakare sugalvojom nueiti į čia vykstantį vakarėli. Kiek girdėjom čia vyksta gan įdomūs dalykai.
-Rytoj eisim į pirtis ir masažus! - iškėlė rankas Liam.
-Sutinku drąsiai! - Atsigėrė savo kokteilio ir metė korta. Vaikinai žaidžia mūsų su Zayn kambaryje kortomis, o mes ruošiamės. Gemma dažosi, Eleanor tvarko Danielle "ei plaukus, o Danielle bandė susitvarkyti nagą, kuris nulūžo. Vėliau merginos sutvarkė mano plaukus, kuriuos sugarbanavo ir padarė neryškių makiažu.
Vaikinai jau buvo nuėję taip po gi tvarkytis šiam vakarui. Zayn maudėsi, kol aš apsimoviau šiandien pirkta suknelė.
Vėliau
Zayn su vaikinais gėrė viski, o mes su merginomis šokome.
-Prie vaikinų priėjo, kažkokios mergos.- pasako Gemma stebėdama juos. Apsisuku į juos ir pagrindą, kaip ji lenda prie MANO vyro. Šaunu.
Prieinu prie jų ir atsisėdu ant Zayn keliu.
-Mažuti.- pabučiuoju jį apsikabindama per kaklą.
-Ouuu.- Zayn pasako atsitraukęs, vaikinas buvo jau gan gerai išgėręs, jam užteko tiek mažas, tiek būtų girtas.
-Kas ji tokia? - ta mergše parode pirštu į mane. Kas čia dabar?
-Aš tai jo žmona, o kas tu per vieną? - paklausiu jos ir stebiu ji susiraukusi ją.
-Aš jo draugė! - ji sucypė ir pirmiausia burzgėti.
-Dink iš čia, aš matau kaip tu jį nori išdulkinti.- pasakau garsiai taip prajuokindama draugus.
-Zayn.- suzyzė ji.
-Lena, mano žmona pasakė, tau dingti iš čia.- pasakė jis ir aš prisiglaudžiau arčiau jo.
-Pavydi? - Louis nusijuokė.
-Ne žinok, skraidau iš laimės.- pavarčiau akis, ir stebėjau drauges kuriuos stebėjo mane. Jos priėjusios prie manęs sutrenkėme "žaibais".
YOU ARE READING
MILIJONAI [MALIK] BAIGTA
FantasyTėvų gobšumas buvo per didelis, kad jie galėtų gyventi, taip kaip nori. Zayn su Alissa sujungė savo gyvenimus dėl tėvu. Milijonai verti juk skausmo, ir džiaugsmo kuris laikinas tiesa? PIRMAS SEZONAS - DONE✔️