Zayn povLaikrodis rodė puse dešimt, kuomet aš savo šikną iškėliau iš lovos.
Nueinu į dušą ir nusimaudęs apsirengiu švarius rūbus iš spintos. Nusišypsau pamatęs, kad vakar išmėtyti rūbai buvo surinkti ir išskalbti.
Pasiėmęs telefoną parašau žinute merginai.
Kam: Ali
Nuo: Zayn- Jau tavęs pasiilgau.
Nusileidęs laiptais į apačią radau paliktą kavos puodelį bei raštelį. „Tikiuosi dar bus šilta kol atsibusi".
Atsigėriau kavos, bet kava jau buvo ledine. Išpilu ją ir pasitaisau naują. Nesu didelis virtuvės draugas, tačiau šiandien sugalvojau padaryti staigmeną merginai.
Iš stalčiaus išsiėmiau automobilio kito raktelius, šį automobilį laikau kaip atsitinka tokie dalykai kaip šiandien.
Nuėjės į garažą įjungiu šviesą ir atrakinu automobilį.
Sustojąs šalia prekybos centro.
Nieko nelaukęs nueinu į jį ir pasiėmęs vežimą pradedu dėtis prekes, kurioms reikia vakarienei.
Nuėjės į saldumynų skyrių pasiimu rodo plytelių balto ir pieninio šokolado.
Nuėjės į alkoholio skyrių pasiimu butelį raudono vyno.
Nuėjės prie kasų pralaukiau ten geras dvidešimt minučių. Aš nesuprantu, kokių šūdų turi būti 7 takeliai, o dirba tik DVI PARDAVĖJOS.
-Jūsų asmens dokumentas.- mergina parašė manęs. Šūdas aš jo neturiu čia.
-Neturiu? - paklausiu ir ji papurto galvą.
-Aš jums negaliu parduoti jei neturite dokumentų.- sumoku už viską ir papurtau galvą.
- klausau?- atsiliepiu vos suskambus telefonui.
-ką veiki?- mergina paklausią manęs.
-buvau parduotuvėje, tu ką?- sudedu maišus į bagažine.
-pietauju, kodėl piktas?- Ji mane visada perpranta!
-Norėjau vyno ir jie man nepardavė nes aš neturėjau nei asmens dokumento nei teisių.- Burbu.
- Džiaukis ji palaikė tave labai jaunu.- Mergina krizena.
-turiu atsisveikinti mano pietų pertrauką baigėsi.
Mums atsisveikinus grįžtu namo. Sudedu viska į vietas ir apsižvalgau. Paskambinu Sophia.
-man reikia tavo pagalbos.- Užteko šios frazės ir mergina jau po pusvalandžio buvo mano namų virtuvėje.
-Ką gaminam? - ji paklausė.
-Aš manau apie troškinį? - pasakiau pasikasydamas kaklą.
-Tu rimtai? Tai tegul būna bulvių koše arba morkų sriuba.- draugę trenkė su ranka sau per kaktą.
-Tai ką? - paklausiu jos pavartydamas akis.
-Grilyje keptas kepsnys su keptomis bulvėmis orkaitėje, bei salotomis.- jis pasako ir imasi dirbo. -Grilių užkurk ir paruošk stalą.
Užkūręs grilių nueinu į valgomąjį ir surandu spintelėje raudoną staltiesę užstiesiu ja ant stalo ir susirandu žvakes bei sudedu jas ant stalo.
<...>
Laikrodis rodė beveik penkias, kuomet iš mano namų išskubėjo Sophia palinkėdama man sėkmės.
Pažvelgiu savo apranga. Jaučiuosi kaip panelė, kuri staiposi prieš veidrodį.
Išgirdęs, kad įvažiuoja automobilis susileidžiu laiptais į pirmąjį aukštą.
Vos durims atsirakinus mergina, kuri man suteikia jėgų žengti tokius didelius žingsnius.
-Zayn? Ar tu kažkur išvažiuoji? - merginos balsas buvo pasimetęs. Jos akys lakstė nuo manęs iki namų.
-Ne Alissa, kodėl taip manai? - ji nusiavę savo aukštakulnius ir pasidėjo į batų spintą.
-Tu pasipuošęs.- ji pasako.
-Eime, noriu tau kai ką parodyti.- pasakau jai ir paimu merginos ranką. Nusivedu ją į virtuvę, kur buvo paruoštas maistas.
-Zayn? Ar man vaidenasi? - ji stebėjo viską savo dideliu mėlynomis akimis.
-Ne mažyte, tau niekas nesivaidena. Sėskis.- atitraukiu kėdę, ir mergina atsisėdo.
Alissa pov
Stebėjau sutrikusi Zayn. Mačiau, kad jis dėl kažko jaudinasi, kol jis pylė vyną jo rankos drebėjo.
-Sakei tau nepardavė vyno.- nusišypsau prisiminusi tai.
-Radau spintelėje.- jis atsisėda prieš mane.
-Ar aš šiek tiek užmiršau kažką? ar mes švenčiame kažką? - paklausiau jo.
-Ne princesę mes nieko nešvenčiame kol kas.- jis paslaptingai pasakė. Jis vėl atsistojo ir nuo spintelės paėmęs lėkštes padėjo prieš mane.
-Ar tu pats tai darei? - paklausiu jo išsižiojusi.
-Pats, nors ne visai.- vaikinas sukrizeno.
Pavalgę kalbame ir gėrėme vyną. Zayn atsistojo nuo kėdes ir priėjo prie manęs. Jis kažko ieško savo džinsų kišenėje atsiklaupę ant vieno kelio.
-Aš nesu geras kalbų kalbėtojas. Aš mėgstu privirti šūdo. Mėgstu tave erzinti ir pats save taip pralinksminti. Man patinka kaip tu vos supykus surauki savo nosytę, kaip tavo akys stebi mane ir nori tuo momentu man užmušti, bet tuo pačiu ir pabučiuoti. Žinau, kad nesu tobulas vyras, tačiau ir nenoriu tokiu būti. Noriu būti tau pats geriausias koks tik moku, būti noriu būti mūsų vaikų tėčiu, nors puikiai žinau, kad tau nebus galima pastoti, bet aš nepaleidžiu minties, kai mes galime bandyti tai gydytis ar tiesiog įsivaikinti. Noriu, kad tu būtum mano vaikų mama. Noriu, kad Malik pavardė tau priklausytų tikrai, o ne kaip dabar. Mažutė ar tekėsi už manęs? - jis paklausė manęs tuos žodžius, kurie man atjungė balsą. Mano rankos drebėjo, o akyse buvo pilną ašarų.
-Taip! Tai aišku meile! - sucypiau ir nieko nelaukusi šokau jam į glėbį taip ji nuversdama ant žemės. Mūsų bučiniai buvo tokie reiklūs, kad Zayn pakelės mane nunešė į Zayn, o gal jau ir mūsų miegamąjį.
YOU ARE READING
MILIJONAI [MALIK] BAIGTA
FantasyTėvų gobšumas buvo per didelis, kad jie galėtų gyventi, taip kaip nori. Zayn su Alissa sujungė savo gyvenimus dėl tėvu. Milijonai verti juk skausmo, ir džiaugsmo kuris laikinas tiesa? PIRMAS SEZONAS - DONE✔️