Vaikinas atsisuko į manę testą ir iš mano lūpų išėjo garsus klyksmas.-NEGALIU PATIKĖTI! - jaučiu akyse ašaras, nors nežinau ar galiu iš ties džiaugtis.
-Mažyte mums pavyko! - Zayn apkabina mane ir pakėlė nuo žemės apsukdamas mane ore. Mano veide buvo švietė didelę šypseną, o skruostai riedėjo ašaros.
-Mums pavyko.- nusišypsau per bučinį, kuri Zayn man padovanojo. Negaliu patikėti. -Zayn, o jei jis meluoja? - mano veide dingo šypsena, o akyse liūdesio ašaros.
-Važiuojam.- jis pagrėbė testą bei paleido mane ant žemės ir paėmęs ranką nieko nepastebėti dingome iš namų. Zayn vairuodamas automobilį savo kaire ranką laike ant mano šlaunies.
Mums atvykus į ligoninę nuėjome prie registratūros. Paprašydamas vizito pas gydytoją Robin. Šiuo metu mano rankos drebėjo, o širdis plakė. Zayn vaikščiojo koridoriuje kuriame laukėme kol mus pakvies į vidų.
Mane neramina vienas dalykas, kad aš nieko nejaučiu. Su pirmu nėštumu viskas buvo kitaip. Manęs nepykina, man nėra nuotaikų kaitos. Nieko man nėra.
-Panelė Malik užeikite.- pro kabineto duris išlindo seselė.
-Labas Alissa.- moteris maloniai nusišypsojo.- Zayn. - ji pažinojo mus labai gerai per šį laiką, visada su manimi kartu ėjo Zayn, jis manęs nepaleido nei per žingsnį niekur vienos.
-Labas diena gydytoja Robin.- Zayn maloniai nusišypsojo.
-Ar kažkas nutiko? Nes kiek leidžia mano atmintis atsiminti mūsų susitikimas tik šio mėnesio gale.- ji pasakė. Gydytojai buvo apie penkiasdešimt metų, tačiau jos mąstymas buvo lygus jaunas žmogaus.
-Šiandien pasidariau nėštumo testą atsakymas teigiamas, tačiau nejaučiu nieko.- paduodu moteriai testą. Ji juos apžiūri ir linkteli.
-Eime pasidaryti kraują bei ekoskopą.- moteris pasakė. Pirmiausia pasidariau kraują, kol bus jo atsakymas nuvedę į kabinetą, kuriame neseniai buvau apžiūrėta, dėl skausmo pilve, ši kart tik džiaugiuosi, kad viskas bus gerai.
-Gulkis ir pakelk savo megztinį iki liemenuko.- ji pasakė ir aš padariau kaip ji sakė kol ji užsidėjo pirštines, Zayn viską stebėjo įdėmiai.
-Gali būti šalta.- ji užpilą tepalą ant mano pilvo. Ji aparatu čiuožinėja per mano pilvą, moteris pirmiausia stebi ekraną.
-Pažiūrėkite į tai.- ji pirštu parodo į mažą tašką mano pilve.
-Ar tai ...? - Zayn balsas lūžinėja. Negaliu patikėti.
-Mergina laukiasi apie tris savaites, sveikinu.- moters veide buvo šypsena ji paduoda mano servetėlių ir mus palieka dviese kol susitvarkysiu.
-Negaliu patikėti.- Zayn pasako kol aš valausi pilvą.
-Aš taip pat. Tiek laukėme, o jis ar ji jau pas mane gyvena apie tris savaites.- mano veide švietė ryški šypsena.
<....>
Grįžę namo radome tuščius namus, bei užrakinus, ačiū Dievui, kad turime raktus. Su Zayn nusprendėme apie tai nesakyti kol nepraeis bent trys keturi mėnesiai. Norime tai pasilikti sau ir tuo džiaugtis dviese.
Gydytoja uždraudė kelti aukštai rankas ir visą sportą, taip pat patarė kuo daugiau poilsio ir vaisių, bei žinoma jokio fizinio krūvio.
Zayn man nebeleido nieko daryti ir kaip nors maža vaiką paguldė į lovą. Vaikinas kažką darė apačioje ir aš girdžiu tik kaip indai barška.
Zayn atidarė duris su koja, jo rankose buvo padėklas ant kurio buvo lėkšte su vaisiais ir kokteliu.
-Čia man? - paklausiau jo.
-Spintai, žinoma, kad tau.- jis nusijuokė.
Su Zayn gulėjome lovoje ir valgėme jo atneštus vaisius bei gėrėme jo darytą kokteilį, kuris daug kart skanesnis už kavinės.
-Dabar visada ji darysi man.- pasakiau jam išgerdama savo kokteilį, bei pasiimdama Zayn stiklinę. Vaikinas nematė ir aš jo nugėriau pusė ir padėjau atgal ant padėklo.
Rytas
Su Zayn šiandien atidavėme šio namo raktus naujiems šeimininkams, taip pat paskutinį kartą praėjau pro namą. Kažkiek gaila tai palikti, juk tai mūsų pirmi buvo bendri namai, tačiau žinant kiek visko čia buvo džiugu juos palikti.
-Pasiruošus kelionei į naujus namus? - vyras paklausė manęs ir aš linktelėjau.
Kelione truko tris valandas. Mums atvykus i kiemą įvažiavo daiktų pervežimo paslaugų automobilis su mūsų daiktais.
Man atrakinus naujų namų duris, Zayn pasakė kur nešti daiktus. Nueinu į kambarį, kuris buvo pats jauniausias, tačiau toliausias nuo mūsų su Zayn miegamojo. Puikiai žinau, kad negalima pirkti daiktų anksčiau nei keturi mėnesiai vaikeliui, tačiau išsirinkti kambarį galiu.
-Ką čia veiki? - Zayn praeidamas pro kambarį paklausė manęs. Džiaugiuosi jog šis namas yra vieno aukščio ir nereikia lipti laiptais ir niekam nereikės nei man, nei mūsų padaužai.
-Kaip manai ar šis kambarys tiks mūsų mažyliui?
-Ne. Ne ne. Jo arba jos kambarys bus šalia mūsų. Negalima jam leisti miegoti toli nuo mūsų. Jis turi jausti savo tėvus šalia savęs. - Zayn pasakęs pabučiavo mano kaktą ir palikęs išėjo iš kambario.
YOU ARE READING
MILIJONAI [MALIK] BAIGTA
FantasyTėvų gobšumas buvo per didelis, kad jie galėtų gyventi, taip kaip nori. Zayn su Alissa sujungė savo gyvenimus dėl tėvu. Milijonai verti juk skausmo, ir džiaugsmo kuris laikinas tiesa? PIRMAS SEZONAS - DONE✔️