2.10 Same Old Love

1.5K 79 3
                                    

Bendravimas su tikrais tėvais yra kitoks.

-Ačiū, kad priėmei mus su Bobby.- nusišypso moteris.

-Nėra už ką.- apkabinau moterį oro uoste.

-Lauksime dabar tavęs su Niall pas mumis Airijoje.- man apsikabinat vyrą jis pasakė.

<...>

Šiandien gavau žinutes iš Zayn su atsiprašymu. Tačiau jį ją neatrašiau. Vėliau kurjeris atnešė didele puokšte gėlių. Jis galvoja mane papirkti, tai jam neišdegs.

Išmečiau gėles į šiukšlių dėžę, nežadu po jo paskutiniųjų žodžiu, jam leisti toliau man žeminti, ką jis puikiai daro.

Nors ir seni jausmai jam nedingo jam to nėra būtina, žinoti. Jis per daug išsiblaškęs, kad tai būtų pastebėjęs.

<...>

Laikrodis rodė puse septynių, kuomet suskambo durų skambutis. Niekur neskubėdama lėtai nueinu jas atidaryti.

Už jų stovi, Malik. Jo išvaizda atrodo nuostabiai, kaip visad. Juodi džinsai, balti marškinėliai, bei juodas švarkas. Jo plaukai tvarkingi sukelti į viršu, kad pridėjo jam patrauklumo.

-Kodėl tu dar nepasiruošusi? - jo balsas skambėjo, sutrikęs. Jo žvilgsnis buvo liūdnas?

-Manau, turėjai suprasti, kad niekur nenoriu su tavim vykti, po tavo pasakytu nuostabių žodžių.- pasakau jam tiesiai šviesiai.

-Aš norėjau tavęs atsiprašyti, kaip pridera. Tačiau tu mane ignoravai. - jis pasakė stovėdamas tarp durų.

-O jei aš nenoriu, tavęs įsileisti į savo namus? Į savo gyvenimo vėl? Aš ką tik radau savo šeimą, mano gyvenimas pasikeitė šimtu procentu, o tu vis galvoji, kad esi šis pasaulio karalius? - atsirėmusi į duris paklausiu vaikino.

-Žinau, Alissa. Aš puikiai suprantu, kad pasielgiau su tavim labai blogai. Aš noriu beproto atsiimti žodžius, kuriuos pasakiau tau. Tačiau buvau beproto piktas.- jis perbraukia dešinės rankos pirštais plaukus.

-Tu ...- jis nutraukė mane.

-Aš puikiai, suprantu, kad tu manęs nekenti. Tačiau prašau nuvyk su manim, aš noriu tavęs atsiprašyti už savo šlykštu elgesį.- jis atsidūsta. Matau Zayn akyse neviltį, bet ar aš galiu vėl juo pasitikėti?

-Gerai, palauk manęs.- palieku praviras namų duris, kad vaikinas įeitų. Nieko nelaukusi nuskubu į savo miegamąjį ir užrakinusi kambario duris, nuskubu pasidaryti makiažą, susitvarkyti plaukus. Laikrodis rodė po septynių, kai iš spintos išėmiau mėlynos spalvos suknelę, kuri tiks šiuo metu prie mano makiažo.

-Atrodai nuostabiai.- vos išėjus iš kambario gaunu komplimentą nuo vaikino. Mano skruostai parausta, bet džiaugiuosi, kad dėl makiažo nesimato mano raudonų skruostų.

Zayn automobilis sustojo prie prabangaus restorano. Automobilio dureles atidarė padavėjas padėdamas man išlipti iš automobilio. Zayn jam pameta savo automobilio raktelius ir jis juos pagavęs nuvaro automobilį į stovėjimo aikštelę.

-Sveiki, ar esate užsirezervavę staliuką? - jaunas padavėjas paklausia mūsų.

-Taip, Zayn Malik pavardę.- jis pasako ir jaunas padavėjas mus nuveda prie staliuko šalia lango.

-Sveiki, esu judu padavėjas, kuris jus šiandien aptarnaus. Ar norėsite kažko pasirinkti iš anksto? - paklausia paduodamas mums meniu.

-Taip, norėsime La Crema butelį raudono vyno.- vaikinas pasakė ir padavėjas nuėjo nuo mūsų staliuko. Zayn atsisegė švarko sagą.

-Taigi, radai tėvus? - Zayn paklausia manęs.

-Tiksliau jie mane rado. - pasakau stebėdama vaikiną.

-Ar jie iš Amerikos?

-Ne jie iš Airijos. - nusišypsau.

-O tai, gal mūsų blondino giminaitė esi? - jis nusijuokdamas pasakė.

-Aš juo sesuo.- pasakau ir Zayn sustoja juoktis.

-Ką? - jis pasimeta.

-Na aš Niall dvynė sesuo esu.- pasakau Zayn stebi mane.

-Jūs iš ties panašūs buvote.- jis pasako. Prie mūsų grįžta padavėjas ir įlipa į taurės vyno. - Ar jau išsirinkote?

-Aš norėčiau jautienos steiko. O tu Alissa ko norėsi? - Zayn paklausė manęs.

-Am, aš gal Cezario salotų.- vaikinukas užsirašė mūsų užsakymus ir apsisukęs dingo iš mūsų akiračio.

MILIJONAI [MALIK] BAIGTAOnde histórias criam vida. Descubra agora