-Ar tikrai nori išeiti iš darbo? - Maise paklausė paduodama dokumentus.-Taip, su Zayn nusprendėme kraustytis į kitą miestą.- pasirašau dokumentus. Bei pastumiu juos merginai.
<...>
-Na? - vos man įsėdus į automobilį Zayn paklausią.
-Nuo šiandien aš bedarbė.- pasakau jam. Jo veidą atsirado didelę šypseną.
-Radau porą namų Bostone. - jis užkurdamas automobilį pasako.
-Šaunu tai visai netoli. Parodysi kaip atrodo? - paklausiu.
-Taip, dabar iki ten važiuojam.- jis nusišypso.
-Zayn ar tu juokauji? - paklausiu jo. Jis tik papurto galvą ir sustoja degalinėje. Zayn nueina užsipilti degalų, o aš nueinu nusipirkti kavos bei kažko užkąsti.
-Ar nori kavos? - paklausiu jo vos jam atėjus į degalinę.
-Ne aš energetinio noriu.- jis pasako ir aš linkteliu.
Zayn privertė mane išeiti iš darbo, ir šiuo metu lankomės pas gydytoją. Kurie mums žada 70%, kad galiu pastoti.
Žinoma bijome džiaugtis dėl to, bet jau tyliai pagalvojame apie tai, kaip būtų nerealų turėti mažą vaiką namuose.
Su Zayn prieš porų dienų sumąstėme, kad norime šį gyvenimo etapą, kurti naujame puslapį.
Susimokėję už viską grįžtame į automobilį. Zayn atsidaro savo energetinį, bei atsigėrė.
-Pasiruošus? - jis paklausė manęs ir aš linkteliu.
-Taip. - atsidarau savo guminukų pakelį.
<...>
-Ar tu jau galvoji kažką apie vestuves? - Zayn paklausė manęs pravažiuodamas ženklą, kad jau įvažiavome į Bostona.
-Kažkiek.- atsisuku į jį.
-Ką manai apie Liepos vidurį?
-Liepą? Juk tik du mėnesiai.- stebiu jį. Šiuo metu yra gegužės, laukę oras prilygsta vasarai.
-Taip, ar mes nespėsime? - jis įsuko į gatvę.
-Na spėtume, jei tikrai liepą.- padedu tuščia kavos puodelį ant žemės šalia kojų.
-Tada šaunu, galiu pradėti ieškoti kostiumo.- jis pasako ir sustoja namo kieme. Namas buvo visai kitoks nei kai manęs gyvenimo Sietle. Namas buvo vieno aukšto. Aptvertas juodą metalinę tvorą. Mums išlipus prie mūsų priėjo mergina, kuri tikriausiai buvo namų pardavimo agentė.
-Sveiki, esu Donel Amein pardavimų agentė.- mergina ištiesė ranką, kuria paspaudę Zayn bei aš.
-Sveiki. - Zayn pasakė.
-Eime į vidų, o tada galėsime apžiūrėti aplinką.- mergina maloniai nusišypsojo mums.
-Šiame name yra dvi vonios, virtuvę, svetainę, keturi miegamieji, terasa, garažas bei galinis kiemas. - ji mums einant pasako.
-Galite priminti šio namo kainą? - vaikinas paklausė.
-437 tūkstančiai, bei mokesčiai.- ji kalba apie tai kai saldainius!
-Mažute ar tau patinka šis namas? - jis atsisuka į mane. Šis namas iš ties gražus, ypač sukurtas auginti vaikams.
-Patinka.- pasakau.
-Gerai, mes pirksime.- jis pasako. Mergina linkteli ir paduoda Zayn dokumentus, kuriuos jis parašė ir duoda jai savo vizitinę kortelę.
-Sveika atvykus į naujus namus.- Zayn pasako ir paduoda man namų raktus.
-Negaliu patikėti, kad mus užteko ji matyti ir nereikėjo daugiau niekur važiuoti žiūrėti.- pasakau jam.
-Aš ant tiek džiaugiuosi, kad tau patinka čia.- jis mane apkabina iš nugaros.
<...>
Pirmąja naktį praleidome naujame name, šiandien žinome, kad turėtum grįžti atgal į Sietla parduoti senąjį namą ir susidėti daiktus, kuriuos vežime į naujus namus.
Zayn šiuo metu deda daiktus iš savo darbo kambario, kuomet aš kraunu iš vonios ir mūsų miegamojo.
Sudėjus daiktus iš stalčių vonios kambaryje kibau į spinteles ant dėžių bandžiau kuo didesnėmis raidėmis rašyti kur kokia dėže, kad nekiltų dar daugiau problemų. Eleanor su Sophia dėjo viską iš svetainės nes kitaip mes iki naujų metų neišsikraustytume. Už mano akių užstrigo nėštumo testas. Šiuo metu jų pas mane milijonas, didžioji dalis šiuo metu jau yra guli šiukšlių kibire su neigimu atsakymų.
-Ar noriu vėl pamatyti neigiamą atsakymą? - tyliai savęs pati paklausius ir pati atsakius atlikau jį. Užverčiau ir padėjau ant vonios krašto.
-Ar jau eini į pabaigą? - pradėjus nė pilnai dešimt minučių į vonią įžengia Zayn. Jis šiandien atrodo lyg kitas žmogus, šortai balti marškinėliai bei suvelti plaukai.
-Taip liko tik spintelė.- sudedu į dėžę savo kosmetikos priemones.
-Galiu išmesti? - jis pasirodo į nėštumo testą kurį neseniai atlikau.
-Ne, aš jį ką tik atlikau.- atsidūstu.
-Gal mums reikia pertraukos? - jis paklausė manęs apkabindamas per liemenį.
-Aš jau nežinau ko mums reikia.- pasakau. Zayn pakelia nėštumo testą.
-Oi....
YOU ARE READING
MILIJONAI [MALIK] BAIGTA
FantasyTėvų gobšumas buvo per didelis, kad jie galėtų gyventi, taip kaip nori. Zayn su Alissa sujungė savo gyvenimus dėl tėvu. Milijonai verti juk skausmo, ir džiaugsmo kuris laikinas tiesa? PIRMAS SEZONAS - DONE✔️