Ranka ieškau kito kūno lovoje, bet nieko neradusi pramerkiu akis. Kambarys tuščias tik mėtosi vaikino kojinės bei kiti rūbai išversti iš spintos.Išlipusi iš lovos, lėtai atsitupiu ir surenku visas kojines bei rūbus. Kojines nunešu į vonią bei sudedu į skalbimo mašina. Suurzgiu radusi Zayn apatinius vidurį vonios kambario.
-Malik tau šakes! - sušaukiu ir išgirstu jo juoką iš kito kambario.
Šiuo metu, yra penktas nėštumo mėnuo, mano pilvas jau šiuo metu yra milžiniškas. Bijau tiesiogine to žodžio prasme, per daug pajudėti nes nugaroje skausmo tiesiog varo iš proto.
-Mažyte, galėjai nerinkti.- jis pasako vos man įėjus į virtuvę.
-Paduok man vitaminus, ir vandens.- prašau jo. Vyras tik linkteli ir stebi mane.
-Zayn.- suurzgiu. Jis tik sukrizena ir paduoda sušiktus vitaminus, kuriuos negaliu užmiršti išgerti. Mano nėštumas per daug rizikingas, kad galėčiau leisti užmiršti išgerti vaistus.
-Ar nori kažko valgyti? Ar kažko kito? - jis paklausia ir uždeda savo ranką ant mano pilvo. Nežinau kaip jis nuramina mūsų princesę. Tačiau užtenka jo rankos ar ramaus balso ir mūsų Emily nurimsta.
-Noriu jau pagimdyti.
-Emily, negali anksčiau išlįsti.- jis rimtai pasako. Zayn sužinojęs, kad gims dukra buvo beproto laimingas. Kažkada paklausiau, gal jis norėjo sūnaus. Tačiau jis man liepė užtilti, nes dukros ir labiausia norėjo.
-Žinau, tačiau užkniso kaip laužo visus kaulus, ypač klubus. - užverčiau galvą.
-Tačiau vėliau bus tik malonumas, ją laikyti.- jis pabučiuoja mano kaktą.
-Tikiuosi.- sušnabždu. Vaikino rankos darė stebuklą, Emily atrodo užmigo ir bet kokių spardymų neliko.
-Zayn? - papurtau jį. Kambaryje buvo tamsu. O Emily mano pilve nedavė man ramybės. Skausmas buvo per didelis, kad galėčiau jį kentėti šiuo momentu.
-Mhm? - jis sumurmėjo apsikabindamas dar labiau pagalvę.
-Aš .. nežinau.- suinkščiau.- man skaudą.- bandau pakilti nuo lovos, bet iš mano lūpų išeina tik skausmo aimana.
Zayn staigiai pakyla iš lovos.
-Juk tau gimdyti dar žymiai per anksti? - jis pasako ir aš linkteliu.
-Važiuojam į ligonine.- jis greit apsirengė ir aprengė mane savo plačiuoju megztiniu bei kelnėmis.
Gulėjau palatoje ir stebėjau Zayn, kuris vaikščiojo po palatą.
Gydytojai šiuo metu nieko nesakę tik atlieka tyrimus. Mane gąsdina ta mintis, kad aš galiu prarasti Emily.
-Ar dar skauda? - Zayn sustoja paklausią.
-Ji lyg aprimo.- glostau pilvą, kuris šiuo metu buvo labai ramus. Po geros valandos į palatą įeina gydytojui.
-Panele Malik, jūs turėtumėte pasilikti ligoninėje. - gydytoja pasako.
-Ar jai kažkas blogai? - Zayn paklausia.
-Man neramu dėl vaisiaus. Nenoriu daug kalbėti, tačiau manau, kad bus išankstinis gimdymas.- gydytoja pasitaiso akinius ir stebi mane.
-Ar tai reiškia, kad galima jos netekti? - jaučiu akyse ašaras. Zayn paima mano ranka ir suspaudžia ją.
-Pasakysiu tiesiai, nenoriu jums meluoti. Tokia galimybė yra.- gydytoja pasako. Jaučiu ašaras riedančias mano skruostais.
-Mes padarysime viską, kad jūsų vaisių išsaugotume. Tačiau jūs turite nusiraminti.- jis pasako ir aš linkteliu nusivalydama ašaras.
Kitą dieną
Zayn miegojo ant sofos, nors liepiau jam eiti namo. Vaikinas vakar pranešė mano tėvams, kurie norėjo atvykti pas mane į ligoninę.
Glosčiau savo pilvą kuris šiandien keistai ramus.
-Emily, princesę daugiau šitaip negąsdink mūsų. Mes per daug tave mylim.- glostau ir suburbiu tyliai.
-Mažute, kaip tu? - po keletos valandu Zayn atsibudo ir praeidamas prie manęs pasitrynė savo kaklą.
-Maudžia pilvą, bet ji šiuo metu rami.- Zayn prieina ir duodą trumpą bučkį į lūpas bei atsitraukia.
-Tu galėtum nuvykti į namus ir paimti mano bei Emily daiktų jei prireiktų.- paglostau jo ranką.- bei žinomus pamiegotum, bei pavalgyti.- pasakau ir paglostau jo skruostą.
-Ar tikrai? - linkteliu.
-Myliu tave, angele.- pasakau pabučiuodama jo lūpas trumpai.
-Aš tave taip pat princesę.
YOU ARE READING
MILIJONAI [MALIK] BAIGTA
FantasyTėvų gobšumas buvo per didelis, kad jie galėtų gyventi, taip kaip nori. Zayn su Alissa sujungė savo gyvenimus dėl tėvu. Milijonai verti juk skausmo, ir džiaugsmo kuris laikinas tiesa? PIRMAS SEZONAS - DONE✔️