Penktadienis
Praėjo trys dienos po ligonines. Galvos skausmas niekur nedingo, bet pagal gydytoją, šiuo metu normalu.
Zayn šiandien dirbo, o Hardinas buvo išvykęs dėl kariuomenės reikalų.
Zayn vakar nelabai norėjo mane palikti viena. Lyg aš esu penkių metu vaikas. Šiaip man jau bus dvidešimt trys sekmadienį!
Vakar vakare sulaukiau netikėto skambučio iš tėvų. Kas iš ties buvo kvaila ar juokinga?
„Jiems net neįdomi mano sveikata" buvo tik paklausa, apie skyrybas.
Šia tema su jais neturėjau ką kalbėti nes pati nežinau. Aš ji myliu, bet ar jis mane tikrai myli ar tik dėl susitarimo taip kalba?
Jis aiškino man, kad tokiais žodžiais nesimėto į kaire į dešinę, tačiau aš vis tiek buvau. Gal esu vietoj tų kitų jų susijungęs, kuris šiuo metu negali jo patenkinti?
Zayn pov.
Sėdėjau darbo kabinete ir žiūrėjau į kompiuterio ekraną. Vėl prarasti milijonai dolerių.
-Kas čia per velniava.- užtrenkiu loptopą bandymas nusiraminti. Šiuo metu man nereikia priepuoliu. Nenoriu išgąsdinti Alissa "os.
Viska numetęs nuo stalo, atsirėmiau rankomis į jį. Stovėjau nugara nusukęs į langą.
-Zayn? Viskas gerai? - išgirdęs balsą greit apsisuku.
-Taip, viskas gerai mama.- atsidūstu.
-Kas neduoda ramybės mano sūnui? - ji paklausė manęs.
-Vėl praradau kelis milijonus dolerių. Tai trečias kartas per šią savaitę. Jei taip toliau bankrotą reiks skelbti.- atsidūstu.- mama apkabina priėjusi mane.
-Tu juk Malik. O Malik viską įveikia tiesa? - lėtai linkteliu. Nebežinau ar išgelbėsiu dar šią įmonę, nebėra jėgų kovoti.
-Norėjau pasiūlyti šiandien nuvykti jums su Alissa pas seneliu.- mama pasako.
-Kažkokia šventė?
-Ne. Jie tavęs beproto pasiilgo. Vakar kalbėjau sakydama, kada mažasis Zayn atvyks.- po mamos žodžiu tingiai nusišypsau.
-Heh jei Ali, norės vykti kartu mes abu nuvažiuosime.
-Zayn, o tu myli tą mergina? Ar esi su ja tik dėl susitarimo?
Alissos pov
Zayn grįžo apie pietus namo, kai aš kepiau apkepą makaronu bei obuolių pyragą.
-Mažute? Vykstam pas mano seneliu? - Zayn atsisėdęs ant kėdes kreipėsi.
-Šiandien?
-Taip, jie nori su tavim susipažinti. Sakė pasiilgo savo mielojo anūko.- Zayn pavarto akis, o aš prukšteliu.
-Pavalgysim, iškeps pyragas ir tada galime.- pasakiau. - o tu marš persirengti, nes su kostiumu nevalgysi ir rankų plauti.- greit pasakau. Ir jis linktelėjęs nuėjo.
Ar minėjau, kad jis atrodė lyg ne savas?
Įdėjau maisto į lėkštes ir padėjau ant stalo. Įpyliau sulčių ir paėmiau šakutes.
Su Zayn pavalgę nusprendėme vis dėl to vykti pas Zayn senelius. Aš greit persirengiau ir įsidėjau pyragą į dėžutę, kurie žadu vežtis.
-Tu jau greit? - sušaukiau Zayn, kuris viršuje kuitėsi.
-Ateinu !!!! - sušaukė.
<...>
Kelionė tęsėsi ilgai, dėl ko buvau pavargusi, bet pamačiusi Zayn seneliu šypsena nuovargis išgaravo.
-Sveiki! - nusišypsojau kai Zayn mus pažindino.
-Labas, mergaite! Tu dar gražesne nei sakė Safaa.- moteris nusišypsojo apkabindama mane.
-Nesiglėbesčiuok duok ir man! - Zayn senelis nutempė savo žmoną nuo manęs ir apkabino mane. Kokie jie mieli!
-Aš esu Robin, o čia mano žmona Rose.- vyras nusišypsojo.
-O manęs jau nebereikia? - Zayn suzyzė kai jo močiute mane nusitempė į namus, žinoma iš automobilio pasiėmiau savo kepta pyragą.
-Čia jums. Mano keptas obuolių pyragas. - padėjau pyragą ant spinteles.
-Zayn anūkėlį mūsų! - Robin nusivaipė ir apkabino ji.- tau kaip visad maža akivaizdu. Beje pasakyk is kur tokia mergaite gavai? Aš irgi ten ieškosiu.- jis sukrizeno.
-Duosiu aš tau ieškosi! - Rose subarė savo vyrą.
-Baigiu, einam Zayn nuo tu bobų.- jis nusivaipė ir nuėjo jie palikdami mus.
-Nekreipk pastebėjus į šita seni, jis kalba nesąmones. - po močiutes Zayn žodžiu tiesiog garsiai nusijuokiau.
YOU ARE READING
MILIJONAI [MALIK] BAIGTA
FantasyTėvų gobšumas buvo per didelis, kad jie galėtų gyventi, taip kaip nori. Zayn su Alissa sujungė savo gyvenimus dėl tėvu. Milijonai verti juk skausmo, ir džiaugsmo kuris laikinas tiesa? PIRMAS SEZONAS - DONE✔️