Alissa pov
Sėdėjau lovoje ir žiūrėjau į langą. Oras buvo lauke, visiškai atitinkantis mano nuotaika. Gemma išvykusi į Londoną su darbais, nežino kada grįš.
-Brangute! Pas tave atvyko! - mamos balsas nuskambėjo kambaryje. Reiškia ji kaip visad tingėjo lipti laiptais ir tiesiog šaukė.
Apsimovusi chalatą išeinu iš savo kambario.
-Niall ką čia veiki? - paklausiu vaikino, kuris čia atvyksta kiekviena miela diena. Ir taip jau savaite laiko.
-Kodėl tu dar nepasiruošusi? Juk Vykstam pas vaikinų.- jis susiraukęs pasako.
-Aš pamiršau! - pasakau vaikinui.
-Eik ruoštis. Aš laukiu tavęs.- pasakė Niall ir aš užlipau laiptais į kambarį.
-Nors jie yra juodaplaukio draugai, bet manau jie yra mano draugai ir aš galiu nuvykti pas juos taip?
-Ali greičiau!- Niall sušaukė kaip mergaite iš pirmo aukšto. Spintoje susiradau juoda megztinį ir pilkus džinsus. Susirišau plaukus į kasą ir išėjau iš kambario uždarymo duris po savęs.
-Aš jau.- pasakau nulipusi laiptais. Niall su mano mama stovėjo virtuvėje ir blondinas VĖL kažką valgė. Jis visad pas mano mama valgo. Lyg jo šaldytuvas būtų tuščias.
-Ačiū, už sausainius! Labai skanus, bet dabar mes skubam.- Horan atsisveikino su mano mama.
-Pas ko šiandien pasisėdėjimas? - paklausiu kai važiavome greitkelyje.
-Pas mane namuose. Jaučiu mano namai atrodo šiuo metu lyg po karo. Ir tik dėl to, kad tu kuiteisi valandą! - jis suinkštė.
Nieko daugiau nesakiau. Visa kelione iki blondino namų sėdėjau ramiai, lyg nusikaltęs vaikas.
Šiuo metu esu lyg nesava, atrodo lygiai viskas tik blogas sapnas ir aš pabudusi iš jo būsiu juodaplaukio glėbyje, tačiau tai didelis melas.
Kiekvieną naktį pabundu išpilta prakaito, dėl baisaus košmaro. Kelis kart atsikėliau klykdama ir prižadinau tėvus.
Buvau sugalvojus nuvykti į Zayn namus ir susirinkti savo dokumentus, bei visa kita ko nepasiėmiau tą dieną.
Kiekviena vakarą noriu, atsidurti vaikino glėbyje ir žinoti, kad jis su manim ir manęs niekada nepaliks vienos. Kad jo žodžiai tiesiog košmaras.
Vakar buvo atvykęs Zayn advokatas, kuris atnešė man skyrybų dokumentus su vaikino parašu. Praverkiau puse nakties, ir vis tiek su skaudančia širdimi pasirašiau juos.
Jei Zayn to nori, aš negaliu jo laikyti šalia savęs.
Kai mes liekame dviese man ramu
Aš bandau mus apsaugoti nuo kitų
Kai pasaulis bando griauti
Tai kas lemta nuo pradžių
Man baisu man baisu.Viską ką tik galėjau tau daviau
Atiduočiau tą patį, - dar daugiau
Tegu juokiasi iš mūsų
Gali mus vadint kvailiais
Man tas pats man tas pats.Viskas taip kaip mes norėjom
Mes mylėjom ir tikėjom
Mums viskas bus gerai
Mes žinojom kaip nelengva
Kai pasaulis nesupranta
Mums viskas bus gerai.Galim ginčytis ištisas dienas
Mes negalime vienas be kito ne nes
Nesupratom ką pradėjome
Bet žinojom vardan ko
Dėl tavęs dėl tavęs.Gal mes leidom daug daugiau nei negalima
leisti sau
Viskas baigta tik tada kai
to norėsim mes.Viskas bus gerai ...
Juk pasakose viskas būna gerai tiesa?
YOU ARE READING
MILIJONAI [MALIK] BAIGTA
FantasyTėvų gobšumas buvo per didelis, kad jie galėtų gyventi, taip kaip nori. Zayn su Alissa sujungė savo gyvenimus dėl tėvu. Milijonai verti juk skausmo, ir džiaugsmo kuris laikinas tiesa? PIRMAS SEZONAS - DONE✔️