2.12 Same Old Love

1.6K 84 10
                                    

Eleanor nėra ji, jei nesugalvotų pabėgti iš namų be Louis žinių. Bandžiau merginai paaiškinti, kad vėliau bus jai blogai nuo Louis, bet ji nenori sėdėti namuose, nes pagal ją ji jau ir taip sėdi juose dvidešimt keturias valandas per parą.

-Vairuosi? - Eleanor parodo raktelius ir aš linkteliu.

Su Eleanor nuvykome į Sietlo didžiausia prekybos centrą. Jau supratau, kad šiandien liksiu be pinigų.

-Pasiruošus?

-O tu? - aš.

-Ne. - ji nusijuokia ir aš prukšteliu ir su ja nueiname į prekybos centrą.

Mūsų pirmoji stotelė buvo "Asos" parduotuvė.

Su Ele prisirinkom pilnas rankas rūbų. Kurie net netilpo mūsų rankose. Žinoma puse ant galo atmetėme, nes netiko ir nepatiko kaip atrodė ant mūsų. Ele rinkosi rūbus kurie paslėptų jos miela pilvuką. Ji dar nenori jo rodyti dėl Louis dainavimo karjeros.

<...>

-Kokie mieli! - sucypiau iškeldama į viršu miela bodžiuką. Kurie buvo, nudes spalvos su drambliukais. Kurie puikiai tiks tiek mergaitei tiek berniukui.

-Duokš noriu šitų.- ji sucypė.

-Oi ne pirksiu aš. Man taip pat reikia jums dovanų.- mergina tik sukrizeno.

Mūsų apsipirkinėjimas netruko ilgai nes skambino mano telefonu. Zayn.

-Klausau?

-Pasakyk, kad tu su Ele. Louis baigia galva nusirauti.- jis pasakė ir girdžiu Louis pikta balsą.

-Taip mes kartu, prekybos centras.- atsidūstu. Zayn kažką pasakė Louis ir jie mums liepė nejudėti iš vietos kol atvyks.

-Dabar tai bus moralų valanda.- ji pavartė akis.

-Jis tavim rūpinasi.- pasakau. Po gerų dvidešimt minučių prie mūsų priėjo uždusęs Louis ir Zayn.

-Tu manęs visai nesupranti.- jis papurtė galva žiūrėdamas į mergina.

-Žmogau atsibodo man namuose sėdėti.- ji suzyzė. Louis pavartė akis.

-Aš noriu valgyti.- pasakė, Zayn ir aš jam pritariau.

-Nandos? Ar blyninė? - Louis.

-Nandos.- Abi su Ele pasakėm ir sumušė žaibais.

-Eime.- vaikinai iš mūsų paėmė mūsų krepšius su prekėmis.

Su Ele ėjom priekyje ir juokėmės iš jų.

-Kur sėdam? - paklausia Zayn. Pirštu parodau į stalą kampe ir ten visi atsisėdame. Palaukę kokias dešimt minučių, o gal mažiau prie mūsų prieina padavėjas.

-Ar jau išsirinkote? - paklausia ir mes pasakome savo užsakymus.

-Jis gražus ir žiūrėjo į tave! - Ele pasako, Zayn pavarte akis, o Louis piktai pažiūrėjo į ją.

-Jis gražus! - Louis pavaizduoja jos balsą.

-Eičiau su juo į pasimatymą.- sukrizenu, taip sunervindama dar labiau Zayn.

Gavę savo maistą, nusijuokiu radus raštelį padėti šalia.

Parodau jį Eleanor. O ji pradeda cypti ant visos kavinės. Zayn nieko nelaukęs pakyla nuo kėdes ir dingsta už kavinės durų.

-UPS.

MILIJONAI [MALIK] BAIGTAWhere stories live. Discover now