Ryte atsikėliau su prisiminimais iš vakarykščio vakaro su Ele. Mano veide automatiškai įsijungė šypsena.
Suurzgiu, kai spėju vos užsidėti chalatą ir nuskamba durų skambutis.
Nuėjus jas atidaryti pagrindu, Niall ir dar du žmonės. Kurių nesu mačiusi.
-Labas rytas? - sutrikus pasisveikinu su jais.
-Labas, Alissa. Ar galima pasikalbėti? - brunetas greit paklausia ir aš linktelėjau įleidžiu juos į savo namus.
-Čia mano, mama Maura ir tėtis Bobis.
-Sveiki, aš Alissa.- pasakius nusivedu juos į svetainę. -Norite gal kavos ar arbatos?
-Gal pirmiausiai pasikalbėkime.- Horan mama pasako ir iš rankines išsitraukia dokumentus.
-Alissa, tu juk žinai, kad esi įvaikinta? - prie ko čia šita tema? sutrikus stebiu juos. - Taip žinau.
-Prieš daug metu, kaip gimė Niall jis turėjo dvynė sesę. Tačiau mes jo jo dvynė sese atidavė draugams.- ji nutilo.- Jie pakeitė mergaites vardą, gimimo duomenis, bei gimimo vietą.
-Prie ko aš čia?
-Ta mergaite, buvai tu.- ji pradeda verkti. Ką? Aš Horan sesuo?
-Meluojat? - esu sutrikusi.
-Ne.- Bobby pasako.
-Mes tave atidavė, nes jie negalėjo turėti vaiku, bet po tavo gimimo gimė Hardinas.
Atsisėdau ant sofos gavusi per daug informacijos.
-Tu tai žinojai? - paklausiu Niall. Jis papurto galva.
-Iš kur man žinoti, kad jūs man nemeluojat? - paklausiu jų. Man šiandien per daug naujos informacijos.
-Jus su Niall turit tokias pat apgamas ant kairios puses.- pasako Horan mama.
-Kodėl manęs neieškojot anksčiau?
-Nes manėme, kad tau nereikia mūsų. Bet kai Niall papasakojo, kai turi drauge kuria augino netikri tėvai, ir vos sužinojau, kad jų pavardė mes iš kart supratome, kad tu mūsų dukra.
-Jie mane pardavė.- pasakau tyliau, bet jie girdi.
-Ką jie buvo padare? - Bobby piktas balsas nuskambėjo mano namų svetainėje. - Po velniais jie verkė prieš 26 metus, kai jie negali turėti vaikų, bet tave pardavė! Mes dėl jų paaukojome tiek metu, be tavęs! - jis piktai sušaukė. Mačiau pikta Mauros veidą.
-Aš jau nieko nebesuprantu.- pasakau ir atsiremiu į sofos atlošą, kuomet susvaigta galva.
-Dukra?
-Mhm?
-Tu vardas buvo dokumentuose Liusi. - moteris atsisėda šalia manęs. -Aš taip džiaugiuosi tave radus mano Liusi.- moteris apkabina mane. Pirma kart pajaučiau vos apkabinus šia moterį ryšį. Atrodo net mano siela žino, kad tai mano mama.
-Man niekad nepatiko šis mano vardas.- pasakau kas prajuokina Niall.
-Aš visad galvojau, kad turiu tik brolį, o čia pasirodo mano geriausia drauge yra mano sesuo! - jis nusijuokia ir apsikabina mane, man atsistojus.
-Ar galiu tave apkabinti? - Bobby balsas nuskamba svetainėje. Nieko nelaukus apkabinu šį vyrą, kuris teigia, kad yra mano tėvas. Dabar jaučiuosi visai kitaip nei su savo "tėvais". Jaučiuosi saugiai, bei mylima?
-Mes jau vyksime, nenorim tau trukdyti.- po keletos valandų pasako Horan šeimyna, kuria gal reikia vadinti savo šeima, bet ar aš pasiruošus?
-O kur jūs apsistoję?
-Viešbutyje.- pasako moteris ir nusivalo savo ašaras nuo skruostų.
-Pasilikit pas mane, jei norit. Pas mane vietos daug. - pasakau ir jie nusišypsoję sutinka.
YOU ARE READING
MILIJONAI [MALIK] BAIGTA
FantasyTėvų gobšumas buvo per didelis, kad jie galėtų gyventi, taip kaip nori. Zayn su Alissa sujungė savo gyvenimus dėl tėvu. Milijonai verti juk skausmo, ir džiaugsmo kuris laikinas tiesa? PIRMAS SEZONAS - DONE✔️