2.6 Same Old Love

1.5K 91 3
                                    

Niall išvykus dėl gauto skambučio iš darbo, mano namuose liko Zayn. Dėl to, kad nebuvau labai laiminga.

Kalbant nuoširdžiai nelabai noriu likti su juo dviese. Ko daugiau būnu su juo tuo, labiau pasiilgstu senu laiku. Kurie kažkurio momentu buvo geriausi.

-Ar suradai savo tikrus tėvus? - juodaplaukis atsisėdęs ant sofos paklausė manęs.

-Ne. Jei tiesa sakyti. Nelabai jų ir ieškau.

-Ką kodėl? Neįdomu kas jie tokie? - vyras nusiėmė savo megztinį ir liko tik su maikute, per kuria švietė jo išmargintas kūnas juodu rašalu.

-Įdomu, tačiau jie mane paliko, ne aš juos.- atsidūstu.

-O  žinios iš kur jie? - paklausia vėl.

-Kiek pasakojau mano "tėvai". - parodžiau kabutes.- tai jie iš Airijos.

-Taigi mūsų blondinas iš ten. Gal jo tėvai ką žino.- Zayn pasakė.

-Airija yra didelė, gal mano tėvai jau mirė ar kažkur kitur gyvena.- atsigeriu arbatos.

-Bendrauji dar su Hardinu?

-Žinoma, jis mano brolis. Negaliu dėl kažkokiu žmonių kurie nėra mano tėvai, nebendrauti su broliu. Mes kartu augome. - geriu arbata.

-Oi.

-Kaip Waliyha, Doniya ir Saffa gyvena? - padedu puodelį.

-Wali turi dukra, kaip žinai. Saffa mokosi koledže, o Doni turi saloną atsidarius.- jis trukteli pečiais.

-Nuvažiuoji pas jas?

-Po Zaneyah gimimo, pradėjau važiuoti.

-Zaneyah? Kodėl tau čia tokia garbė? - paklausiau.

-Nes ji tokio pat grožio kaip ir aš.- jis prukšteli ir pasiėmęs telefoną parodo nuotrauka mažos mergaites. Nuotraukoje Zayn laike mergaite kuri stebėjo ji savo rudomis akimis.

-Kokia graži.- sukuždu.

-Mūsų dabar būtų trijų metu.- Zayn atsidūsta.

-Kas butu jei butu.- atsistoju ir nunešu į virtuve puodelį. Ši tema man iki šiol yra per daug skaudi.

-Atleisk nenorėjau.- jis atsiprašo manęs.

-Nieko tokio.- išplaunu puodelį.

-Atrodai daug geriau, nei prieš pora valandų.- Zayn komplimentas verčia mane garsiai nusijuokti.

-Ačiū už komplimentą, kaip visad jie tiesiai į dešimtuką.- prukšteliu.

-Užsisakom gal kažko valgyti?

-Pica?

-Taip.- Zayn dingo iš virtuves. Ir girdėjau kaip jis kalba telefonu.

-Užsakiau Havajų ir Piperoni. Tinka?

-Taip. Ačiū, kad nepalikai manęs vienos.

-Tam ir yra draugai.- jo žodžiai mane paveikė. Draugai. O kažkada buvome sutuoktiniai.

<...>

Laikas prabėgo greitai. Atrodo kaip kelios sekundes. Zayn išvyko namo, nes laikrodis rodė puse dvylikos. O jam rytoj į darba.

Bandžiau visą naktį užmigti, bet niekaip nepasisekė. Ypač dėl pokalbio dėl mano biologinių tėvų.

Ryte buvau pikta, nes naktį neužmigau, tačiau ir balsas atsigavo kažkiek. Tačiau vienas geras dalykas, nes temperatūros nebeturėjau.

Gulėjau lovoje, ir žiūrėjau per netflix filmus.

Apsiverčiau ant kito šono ir  supratusi, kad man reikia nueiti iki prekybos centro, o dar labiau iki vaistines. Šiandien gavau pranešimą, kad artėja mano periodas. Nuostabu!

Išlipu iš lovos ir nueinu iki dušo. Pasijungiu vandenį ir laukiu kol pradės bėgti šiltas.

Nusirengusi įlipu į dušo kabina ir nusiprausiu po karštu vandeniu.

Išjungiu vandenį ir nusišluostau savo kūną. Apsirengiu švarius rūbus.

Pilkos treigines kelnes ir pilkas nike džemperis. Atrodau klaikiai, bet šiuo metu man giliai dzin mano išvaizda.

Susiradau telefoną, bei pinigine.

Nieko nelaukus užsidėjau striuke ir apsiaviau savo kedus nike. Nieko nelaukus užrakinau duris ir išėjau iš namų.

Nusileidau laiptais į apačią ir nupėdinau link prekybos centro. Iki jo man dešimt minučių kelio. Tačiau lauke buvo ne koks oras, o aš nelabai norėjau važiuoti su taksi ar automobiliu.

Suurzgiau kaip suskambo telefonas.

-Po velniais kur tu esi?

MILIJONAI [MALIK] BAIGTAWhere stories live. Discover now