four

2.8K 514 230
                                    

🗣 Hey Violet
🎵 Queen of the Night

تو زخمامو میبندی و من روی تتوهات رو میبوسم
وقتی تیشرتت رو میپوشم پادشاه شبها میشم
من همه ی عواقب این رابطه رو میدونم
اما یه چیزی راجب این وجود داره که منو به زندگی برمیگردونه
اگه همه ی اینا یه رویاست!
هیچوت بیدارم نکن♡

.
.
.
.
.

پنجره ی نیمه باز باعث میشه صدای بارون واضح تر به گوش برسه و عطر خاک بارون خورده فضای نیمه تاریک اتاقو پر کنه.

تقریبا ساعت 12 نیمه شبه و لیام سعی داره با خوندن کتاب مورد علاقش نهایت استفادرو از سکوت و آرامش به وجود اومده ببره.البته اگه صدای بلند رعد و برق که هر چند دقیقه یک بار به گوش میرسه این اجازرو بهش بده.

چند دقیقه بعد با صدای تقه ای که به در میخوره سرشو بلند میکنه.

لی_بیا تو

بلافاصله در باز میشه و ویل با چشمای خواب آلود و ترسیده از لای در نیمه باز به پدرش نگاه میکنه.

لیام عینک مطالعشو از روی چشماش برمیداره و منتظر بهش نگاه میکنه که ویل بیشتر پشت در قایم میشه و عروسک دراگون بزرگ و آبی رنگشو توی بغلش جابه جا میکنه.

وی_ددی میشه پیش تو بخوابم؟

با مظلومانه ترین لحن ممکن میگه تا دل پدرشو نرم کنه که اجازه بده امشب پیشش بخوابه.

لیام کتابو میبنده و با اینکه تاکید داره ویل باید شبا تنها خوابیدنو یاد بگیره و حق نداره پیش خودش یا زین بخوابه سرشو تکون میده. یه شب که عیبی نداره. حتما از صدای رعد و برق ترسیده. با خودش میگه و عینک مطالعشو روی میز میذاره.

لی_بیا اینجا بیبی

ویل با لبخند ذوق زده ای از پشت در بیرون میاد و در حالی که یکی از چشماشو با مشت کوچولوش میماله آروم سمت تخت حرکت میکنه اما با صدای بلند و ناگهانی رعد و برق جیغ کوتاهی میکشه و با سرعت سمت لیام میاد و خودشو توی بغلش میندازه.

لیام کوتاه میخنده و دستاشو دور بدن کوچولوش حلقه میکنه.

لی_چیزی نیست لاو فقط رعد و برقه

وی_ددی من میترسم
با بغض میگه و سرشو تو سینه ی پدرش قایم میکنه.

_نترس عزیز دلم من پیشتم
روی موهاشو میبوسه و محکمتر به خودش فشارش میده.

اون بچه فقط 5سالشه و خوده لیامم میدونه که گاهی اوقات زیادی بهش سخت میگیره مثل همین موضوع شبا تنها خوابیدن در صورتی که میدونه ویل از تاریکی و تنها موندن میترسه اما سخت گیریاشو لازم میدونه.

متاسفانه تو تربیت بچه ها همیشه تنها بوده و همین باعث شده که یکم وسواس به دلش راه پیدا کنه که نکنه داره اشتباه انجامش میده.

Violet♡[Ziam] Season 1 CompletedOnde histórias criam vida. Descubra agora