6.

294 14 0
                                    

-Naomi.- jött be anya a nappaliba.
-Igen?- néztem fel a telefonomból, amiben éppen egy újabb interjút egyeztettem a fiúknak az egyik rádióba.
-Nem tudom Noel elmondta-e, de volt egy kis barátnője. Nagyon megbántotta a lány és azóta maga alatt van. Szóval szeretném, ha ma te mennél érte és a szünetben kimehetne kicsit hozzád.
-Nem. Nem mesélte.- szomorodtam el. Rosszul esett, mivel régen nagyon sok mindent elmondott.- és én is akartam kérdezni, hogy nem kaphatná- e tőlem ezt.
-Remek. Fél óra múlva végez.- mosolygott.
-Akkor felöltözök.- indultam meg és elkészültem, majd elmentem az öcsémért.

Egy boldog és viszonylag nyugodt hét után, családostól elindultunk az olasz fővárosba. Noel már be lett avatva, hogy Angliában tölti a hetet és nagyon örült neki.

Éppen a repülőtéren voltunk és vártuk az Olaszországba induló repülőgépet mikor csörögni kezdett a telefonom. A srácokkal végig tartottuk a kapcsolatot, márcsak azért mert tudniuk kellett a programjukat.
-Hali.- kaptam fel Bradnek a telefont.
-Naomi.- hallottam a hangján, hogy ismét ivott.
-Bradley. Kérlek mondd, hogy nem.- néztem magam elé kicsit könnyesen. Bradley végig itta a hetet és minden nap felhívott mikor rájött, hogy nem kellett volna.
-Nem bírtam. Anyáék dolgoznak, Natalie nem is itt lakik. Itt sem jó Nomi.- a név hallatán egy kicsit lesokkolódtam.
-Gyere Olaszországba.- jelentettem ki, de még én is meglepődtem.
-Tessék?- lepődött meg ő is.
-Gyere Olaszországba és itt nem leszel egyedül. Napozunk, nyaralunk, fürdünk. Pihenés és társaság. Vagy gyertek le a srácokkal.- ajánlottam fel, mivel a nagyi háza óriási, Nick pedig ebben a házban él.
-Beszélek velük.- válaszolta és kinyomta a telefont.

-Iant hívtad el?- kérdezte apa.
-Nem. Bradley hívott. Őt hívtam és a srácokat.- válaszoltam, miközben olvastam a csoportbeszélgetést. Brad azt írta jön a következő repülővel, a többiek viszont csak hétvégére jönnek le egy utolsó kis nyaralásra.
-Kiváncsi vagyok már rájuk.- válaszolta anya, apa és Noel pedig helyeseltek.

-Nickolas.- rohantam a bátyámhoz és a nyakába borultam. Nicket már lassan fél éve nem láttam, mivel ő a munkája miatt még annyit nem tud hazajönni mint én.
Hatalmas családi ölelésben kötöttünk ki, majd beszálltunk Nick kocsijába és hazamentünk. A nagyi háza egy hegy oldalban volt, 40 percre Rómától, Fiumicinóban. A kilátás a tengerre nézett, így minden nap csodálatos naplementében volt részünk. Egy régi, fehér vagy krémszínű téglából épült ház volt. 5 hálószobával és az udvar volt a legjobb. Hatalmas területen fű, a terasz után egy medence és a teraszon a tető alatt egy jacuzzi.
A szikla szélén egy hatalmas függőágy amin hárman is simán elférünk. Régen itt voltak a legjobb tesós beszélgetéseink.

Bradley repülője délután 5-kor szállt le, így négykor elindultam a nagyi régi kis, mentazöld Fiatjàval. Imádtam ezt a kocsit. Olaszországban rengeteg embernek volt ilyen, mivel kicsi és hasznos. Igazi városban szaladgálós.

-Jobban vagy?- kérdeztem Bradleyt szorosan magamhoz húzva.
-Mostmár igen. Csak ne mutassatok piát.- nevetett, majd tovább beszélgetve elindultunk vissza a házhoz.
-Nem vinnél először be a városba?- kérdezte, majd a telefonján kezdett babrálni valamit.
-De persze.- indultam el a központ felé.
-Itt balra légyszi.- hallgattam rá, majd miután azt mondta álljak meg megálltam. Kiszállt a kocsiból és elsétált. Lekanyarodott az első sarkon és 10 perc múlva tért vissza.

-Csukd be a szemed.- utasítására tettem amit mondott.-Most fordulj meg és fogd fel a hajad.- a szemöldököm ráncolva tettem amit mond.
Egy hideg érzés ütötte meg a mellkasom. Odakaptam a kezem, majd mikor kinyithattam a szemem a visszapillantó tükörbe pillantottam.
-Ezt miért kapom?- fordultam felé még mindig a medált fogva.
-Mindenhol van egy kulcsember. Nekünk ez te vagy. A te kezedben van a kulcs a jövőnk felé.- válaszolta a szemembe nézve.
-Köszönöm.- öleltem meg.
-Ez a legkevesebb, amennyit segítettél nekem mostanában.

Braddel végigénekeltük az utat, majd mielőtt kiszálltunk volna a kocsiból csináltunk egy gyors szelfit, amit ki is rakott és tudatosította mindenkiben, hogy nem egy pár vagyunk, hanem a banda menedzsere.

-Megjöttünk.- kiáltottam el magam magyarul. Legelőször anyukám jelent meg.
-Szia. Nora De Luca vagyok.- mutatkozott be anya angolul. Szerencsére ezzel nincs probléma, mivel eleinte ők is angolul beszélgettek apával, majd megtanulták a másik nyelvét is.
-Bradley Simpson. Köszönöm, hogy itt lehetek.- anya rögtön adott két puszit,de Bradet ez nem zavarta.
-A híres Bradley Simpson.- lépett be a szobába Nick is.- Nickolas De Luca, Naomi bátyja.
-Örülök a találkozásnak.- ráztak kezet.
-Apaa.- kiabáltam, majd befutott a szobába Noel.
-Szia! Noel De Luca vagyok.- bújt hozzám az öcsém mint mikor 8 éves volt. Noel nagyon visszahúzódó, velem és Nickkel ellentétben.
-Ahh megjöttetek. - Jött be apa a teraszról csurom vizesen, vagyis fürdött.
-Örvendek uram.- nyújtotta a kezét.- Bradley Simpson.
-Jajj kérlek tegezz. Egyébként Nataniel De Luca.- rázta meg ő is a fiú kezét.
-Na gyertek. Most lett kész a vacsora.- tolt minket anya a terasz fele.
Mindenki kiment, de én visszahúztam Bradet.
-Bradley. Ez Olaszország. Ráadásul rengeteg itt a bor. Szeretném ha max 1 pohárnál maradnál.- engedtem el a kezét.
-Igenis főnökasszony.- bólintott, majd elhúzta az ajtót és követte a családomat.
-Milyen szép nyakláncod van.- mutatott anya a nyakamra.- Eddig is rajtad volt?
Talán egy kicsit elpirultam, de próbáltam normálisan válaszolni.
-Bradtől kaptam amiért segítek a bandának.- mosolyogtam anyára, majd a mellettem ülő fiúra. Anya a kedvenc ételemet készítette ami a rákos gnocchi. Egyszerűen imádom.
Miután megvacsoráztunk segítettem anyának elpakolni a fiúk pedig tovább beszélgettek.

-Aranyos fiú ez a Bradley.- mosolygott anya miközben a mosogatóba pakoltunk.
-Igen. Nagyon.- mosolyogtam, miközben kinéztem az ablakon ahol ült.
-Iannel minden rendben?- kérdezte anya rám pillantva. Na igen. Egy dolgot tudni kell a családomról. Ian nem éppen a kedvencük, nincs velük különösebb bajuk, csak Ian nem igazán nyit feléjük. A három év alatt talán háromszor találkoztak, de nem akartam erőltetni.
-Igen. Minden okés.- válaszoltam, bár nem sokat beszéltünk mióta eljöttem.
-Akkor jó.- mosolygott, de láttam, hogy nem őszinte a mosolya. Ismét a kint ülő fiúra pillantottam, majd inkább tovább segítettem anyának.

-Nomi.- jött be egyszerre a bátyám és Brad. A név hallatán kiesett a tányér a kezemből, majd nem válaszolva berohantam a szobába ami az enyém és a konyhához legközelebb van.
-Nickolas.- kiáltott ezzel együtt rá anya. Pár hét alatt hárman is így hívtak, ebből csak Brad nem tudta, hogy nem kéne. De már késő volt. Az ágyamon fekve bőgtem.

Just My Type (Bradley Simpson FF.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang