B24

445 51 3
                                    

Raiden herzamanki gibi tahtında oturmuş ve ne yapması gerektigine karar veriyordu. En sonunda dayanamamış ve tahtından kalkıp çalışma odasına doğru yol almıştı.

Masasına oturmuş ve kağıtlara bakıyordu. Çok fazla ters bir durum yoktu halk pek çok şeyden memnundu. Vergi düşük, sokaklar temiz ve yeni bir akademi inşa ediliyordu. Bu daha fazla ticaret demekti. Halk neden şikayetçi olmalıydı ki?

Raiden düşünürken
"Sanırım krallık yeni olduğu için eskiyen pek şey de yok. Zaman geçtikçe bazı yerlerin onarılmasını isteyeceklerdir veya yeni şeyler isteyebilirler. Acaba Jigme ona gönderdiğim 6 kişiyi eğitmeye başlamış mıdır? Bir bakmakta fayda var." demiş ve bir geçit kapısı açmıştı gökyüzüne.

"Savaşçı Damian Muhafız Gerarda saldırıyor ve Gerard saldırıları savunuyor. Emily de Gerard'ı iyileştirmeye çalışıyor. Büyücü Paula hem okçu Riley'in hem de suikastçı Wendy'nin saldırılerından kaçınmaya çalışıyor. Gayet güzel eğitim görüyorlar. Üstelik bu alemde seviye bir bile değiller. Yazık." demiş ve kapıyı kapatmıştı

***

Jigme 6 kişiyi eğitiyorken birinin kendilerini izlediği hissine kapılmadan yapamamıştı.

Jigme 6 kişiye seslenmiş
"Bu kadar ısındığınız yeterli şimdi asıl derse girebiliriz."

6 kişi de ter içindeyken bunun yalnızca ısınma olduğunu düşünmemişlerdi.

Jigme
"Neyse ilk olarak seviyelerden başlayacağım
En güçsüz seviye 1dir. En güçlüsü ise seviye 30dur. Siz ne yazık ki daha seviye 1 bile değilsiniz ama yine de az da olsa enerjiniz var ve bu enerjiyle element kontrolü yapabiliyorsunuz. Bir tık daha bedeninizi ve ruhunuzu geliştirirseniz seviye 1 olmaya hak kazanacaksınız ve asıl eğitimler o zaman başlayacak ancak o zamana kadar bu ısınma turlarıyla devam edicez. Şu anda kendi yaşıtlarınızın 5 seviye gerisindesiniz. Bu gerçekten kötü bir durum. Ama siz benim öğrencilerimsiniz 3 veya 2 yıl içerisinde onlara az da olsa yetişebilirsiniz. Şu anda nerde olduğumuzu merak ediyorsunuzdur.

Biz şu anda 2. Boyuttayız. İlk boyut güçsüzlerin boyutudur ve 1. Boyutun 30 seviyesi ile 2. boyutun 1. seviyesine eşit güçte en azından bilinen o."

6 kişi şok içerisindeydi bu büyük bir dengesizlik değil miydi?

Wendy
"Bu durumda yüksek boyuttaki 1 seviyesindeki biri bile alt boyuta inerse kaos olmaz mı?"

Jigme gülümsemiş
"Bu konu hakkında bir evren yasası mevcut alt boyuta inemezsin diye bir kural yok ve eğer alt boyuta inerse o andaki seviyesi neyse alt boyuttaki seviyesi de o olacak."

Paula
"Yani demek istediğin boyut 2 deki seviye 1, boyut 1in 30uncu seviyesine denk bir gücü var ama eğer alt boyuta inerse seviyesi alt boyuttaki seviye 1e kadar baskılanacak. Öyle mi?"

Jigme
"Hemen hemen öyle üst boyuttaki seviye 10 biri alt boyuta inerse o seviyesi o boyutun seviye 10'nuna denk olur ancak enerjisi baskılanmaz ve o enerji evren tarafından geri verilmeyecek şekilde alınır ve bir üst boyuta geçmek çok zor hale gelir açık olmak gerekirse o kişinin eğitim yaparak seviye 30 olması gerekir ki tekrar bir üst boyuta geçebilsin. Bu durumda da 2. Boyuttaki kişi 3. Buyuta geçiş hakkını elinden kaçırmış oluyor. Eğer 2. Boyuttan 1. Boyuta inmeseydi aynı zaman ve süreyi 3. Boyuta geçmek için kullanabilirdi."

Paula
"Bu ceza biraz fazla değil mi?"

Jigme
"Eğer bu kadar caydırıcı ve böyle ağır bir ceza olmasaydı evren çoktan kaos ortamına dönmüştü. Bir de şu yönden bak boyut 10 daki bir canavar birden boyut 1 e gitse ne olurdu tabi ki canavar için bolca ziyafet. Sonuçta ondan kimse kaçamayacak. Böyle bir şey yaşanmasın diye evren o kişinin enerjisine kalıcı olarak el koyar."

Paula
"Peki kalıcı olarak el koymaması için ne yapmak gerekir çünkü alt boyuttan bir ailemiz var."

Jigme biraz düşünmüş
"Boyut 10nun ölümsüzü olmanız gerekir. Bu şekilde istediğiniz boyuta inebilirsiniz ancak gücünüz geçici olarak elinizden alınır ve ölümsüz olduğu için seviye kavramının dışına çıkmış oluyor ve alt boyuta inerse o boyutun yarı seviyesi veriliyor. Yani alt boyuttaki en yüksek seviye 30 ise ölümsüzün seviyesi 15 oluyor. Kendi boyutuna döndüğünde seviyesi geri verilir. Bu yüzden ölümlüler boyut 10a ulaşmak ve ölümsüz olmak için elinden gelenleri yapıyorlar."

5 kişi de birbirinden habersiz aynı düşüncelerdeydi Peki Raiden nasıl oluyor da alt boyuta inip tekrar 2. boyuta aynı güçle geçebilmişti o ölümsüz olabilir miydi?

***

Olanları izleyen Nadia haber vermeye gitmişti.
Çalışma odasının kapısını bile çalmadan paldır küldür içeri girmiş dizlerinin üzerine çökmüş
"Kral Raiden bana verdiğiniz emirle 6 kişiyi izliyordum ancak Jigme boyutlar arasında rahatlıkla hareket edebilenlerin Onuncu boyut ölümsüzleri olduğunu söyledi."

Raiden şok olmuştu.
"Benim gücümü yanlış değerlendirecekler. Bu bir sorun eğer bu ölümsüzlerin kulağına giderse beni ellerinden kimse kurtaramaz. Alt boyuta inip eşit seviyede olsak bile arada muazzam bir güç farkı olacaktır. Her ne kadar gücün de baskılandığı söylense de bu doğru değil. Seviyeleri eşit olsa da ki güç konusunda üst boyut açık ara önde olacaktır. Ben alt boyuta geçmek için izin kartı kullandım. Bu kart da karanlık imparatordan kalma bir kart kim düşünürdü ki onun onun boyutlar arası geçiş için böyle bir şey kullandığını? Ayrıca ben alt boyuttaki karagül loncasını devreye soktum. Kimse bilmese de 1. boyut neredeyse bana ait. O boyuttaki bütün dükkanları satın altım ve %1 vergi koydum bu az görünse de bütün bir boyut düşünülünce aylık 10bin siyah altın kazanıyorum. Hepsi de aylık seve seve veriyor vergilerini, sonuçta %1 bir dükkan için büyük bir meblağ değil. Bir de buna babamdan kalan birkaç milyon siyah altın da var. Parasal olarak da kişisel olarak da güçlü olsam bile benim de sınırım var bu boyutun ölümsüzüne kafa tutabilmem için çok erken."

Nadia kaşlarını çatmış
"Zamanında bedenen benden güçsüz olsan da bilgi bakımından da benden farkın yoktu. Bu sebeple geçmişte ben sana 1 kez yenildim ve ruhen benden güçlü olacağını tahmin edemedim. Benden güçsüz olduğun için sana kibirlendim ve sana yenilirsem evcil hayvanın olacağımı söyledim ve bu durumdan 10 yıl geçmesine rağmen pişman değilim. Senin sayende siyah ejderha oldum ve gücüm senin ruhun nedeniyle katlanarak arttı. O gün bu gündür ben Ejderhaların Kraliçesiyim yani bütün ejderhalar benim emrimde. Sen bana bunu verdiğin için ben sana hayatımı teslim ettim, sadakatimi teslim ettim. Senin 10 yıl öncekine kıyasla şu andaki gücüne yetişemesem de öleceğimi bilsem bile seni daima koruyacağım."

Raiden biraz boynunu eğmiş
"Teşekkürler Nadia. Bu güne dek yanımda olduğun için. Şu akademi tamamlansın ondan sonra 6 kişiyi bizim akademimize çekeriz. O akademinin daha çok işi var doğru hocaları da bulmak gerekecek. Ama önce bu ölümsüz karmaşasını halletmek gerek. Yoksa ölümsüz olduğumu düşünürlerse ve yanıma geldiklerinde ölümsüz olmadığımı öğrenirlerse yanarız. Çünkü alt boyuta indiğim söylentisini merak edeceklerdir. Nadia en iyisi sen onların ağzından bir laf almaya çalış eğer ölümsüz olma durumuyla bir şey çıkarsa ağızlarından şakaya ver ve biraz yalan söyle. Sonuçta alt boyuta izin kartıyla indiğim bir gerçek."

Raiden 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin