B31

422 55 5
                                    

Muhafız ve Komutan Dan mağazaya girmişler ve Raiden'e kıyafet seçiyorlardı.
Muhafız
"Efendim neden onun gibi birine yardım ediyoruz ki?"

Dan muhafıza bakmış
"Onun gibi dediğin kişiye baktığında benim gördüğümü görseydin onu oraya koyduğun için kendini öldürürdün."

Muhafız
"Neden öyle söylediniz ki o güçsüz ve kız peşinde koşan bir sapık değil mi?"

Dan
"Benim gördüğümü görmediğin için böyle konuşuyorsun. Onun bir kızı kovalaması imkansız. Ayrıca yakalanması ve hala zindanda durması bile onun kendi isteği."

Muhafız
"Ne demek istiyorsunuz?"

Dan ciddi bir ifade takınarak
"Tam olarak ben de emin değilim ama zindanda güç kısıtlayıcı yok muydu? Kimse kaçmasın diye."

Muhafız
"Evet var ve ayrıca gücünü kısıtlamakla kalmayıp zindan dışını hissetmesini de engelliyor."

Dan
"Doğru peki bir mahkûmun bunca kısıtlamaya rağmen vücudundan yayılan enerji tabakası olsaydı sen ne düşünürdün?"

Muhafız elini çenesine götürmüş
"Bu imkansıza yakın bir sonuç değil mi?"

Dan
"Unutma bu dünyada hiçbir şey imkansız değildir. Ayrıca kendini gizleyen, dilenci gibi görünen çok güçlü insanlar mevcut. O kişiler kendini insan dünyasından soyutlamış kişilerdir. İnsanlarla fazla muhatap olmaz ve onların meselelerine müdahale etmezler. Hatırlarsan tarihe kazınmış bir olay vardı biri zindandan kaçmıştı onunda zindan içindeyken bir parmak kalınlığında enerji tabakası görülmüştü."

Muhafız
"Evet zindan parmaklıklarına saldırarak kaçmış. Bu bütün muhafızlara dikkatli olmaları için anlatılır. Üstelik o günden sonra kısıtlayıcının gücü 3 kat arttırılmış."

Dan
"Şimdi asıl konuya gelelim şu anda zindanda duran kişi senin düşündüğün kadar güçsüz ve dilenci bir sapık değil. Aksine bir kızı anında yakalayacak kadar güçlü olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden bir kızı kovalaması imkansız dedim."

Muhafız
"Peki neden böyle düşünüyorsunuz?"

Dan
"Çünkü üç kat fazla olan kısıtlamaya rağmen bir kişinin enerji tabakası 1 parmak kalınlığında olsaydı sende öyle düşünürdün."

****

Aradan zaman geçmiş ve sonunda kıyafetleri alıp karakola geri dönmüşlerdi.

Dan kıyafetleri Raiden'e uzatmış
"Kıyafetler tamam."

Raiden kıyafetleri almış
"Hmm. Siyah bir ceket, siyah pantolon ve tişört. Bir de ayakkabı ve iç çamaşırı. Her şey tamam." demiş ve kaşla göz arasında üstünü hızla değiştirmişti ve şu anda kırmızı bir eteği katlıyordu.

Raiden bir yandan da cekete bakmış
"Yakalı bit ceket ve biraz uzun gibi dizlerime kadar iniyor. Ama kolları iyi. Benim için seçtiğiniz bu tarzı sevdim."

Dan ve muhafız şok içindeydi. Kısıtlayıcı olmasına rağmen bu denli hızlı hareket edebilmesi ve onun yaptığı hiçbir hareketi takip edememek nasıl bir şeydi?

Raiden zindanın parmaklıklarına doğru gelmiş ve sağ eliyle parmaklığı tutmuş
"Artık burada kalmama gerek yok bir kıyafet edindim." Demiş ve parmaklığı tutarken bir adım ileri atmış ve

Raiden 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin