6 kişiyi eğitmeyeceğim diyen Jigme. Alvinle tek taraflı dövüşe girmiş ve Alvin açıkça kendisinden güçsüz olan Jigmeye yenilmişti.
Alvinse 6 kişiyi bu krallıkta eğiteceğine dair Kral Raiden'e söz vermişti ve onları eğitecek Jigme vaz geçmiş ve Alvini Raiden'e karşı zor durumda bırakmıştı.
Jigme ise içerde şok olmuş bir ifadeyle boş duvara bakarken.
"6 canavar, onlar güçlenirse onları yenebilecek kişiler sınırlı olacak. Kesinlikle tesadüfen toplanmış 6 kişi değil. Açıkça bu grubu toplayan kişi İmparatorluklara kafa tutacak. Yada çok büyük savaşlara girecek. Bu 6 kişi zaten şu andaki elementleriyle bile yeterinden fazla yıkıcı güce sahipken birde bunlara gizli yetenekleri eklenince..... Alvin benim gördüklerimi görmüş olsaydın öleceğini bilsen bile gözünü kırpmadan onları öldürürdün. Ne yazık ki beni bekleyen bir eşim var, eğer o olmasaydı..." düşüncelerindeyken dışarıdan gelen sesle irkilmişti"Kimmiş benim seçtiğim 6 kişiyi eğitmeyecek olan." Jigme bu konuşan kişinin erkek olduğunu anlamıştı ama bu krallıkta bu kadar güçlü biri olduğunu düşünmüyordu.
***
Alvin ve 6 kişinin hemen arkasında açılan Kapıya bakmıştı ama Alvin görmeyi beklediği beyaz saçlı kızıl gözlü Kral Raiden yerine siyah saçlı ve siyah gözlü birini görmüştü hemen arkasında da saygıyla General Nadia duruyordu onun saygı duyduğu tek kişi Kral Raidendi bu durumda siyah saçlı olan adam da oydu.
6 kişi hemen eğilmiş
"Hoş geldiniz Kralım."Jigme de içeriden dinliyordu ve Kral Loongun bu kadar güçlü olduğunu düşünmüyordu o zaman o başka bir Kraldı ama 6 kişiyi neden kendi Krallığında değilde başka bir Krallıkta eğitiyordu.
Jigme biraz daha düşünğnce şok içinde
"Önce bu krallığı fethedecek. Kan dökerek değil içeriden anlaşma yoluyla Loong Krallığına boyun eğdirecek bu durumda 6 kişiyi toplayan kişinin amacı üçüncü bir İmparatorluk kurmak."Çok geçmeden dışarıdan yine aynı kişiden ses duyulmuştu.
"Nadia onları al ve kapıyı kapat ben bir süreliğine buradayım. Nadia itiraz istemiyorum." diyerek Nadia'nın karşı çıkma düşüncesini de ortadan kaldırmıştı. 7 kişi Nadia tarafından zorla Kara Gül Krallığına götürülmüş ve kapı kapanmıştı."Az önce duyduğum kadarıyla adın Jigme'ydi değil mi? Pek misafirperver değilsin sanırım bu durumda içeri zorla girmem gerekecek." demiş elini kapıya doğru uzatmış ve elinde topladığı karanlık element topunu kapıya doğru atmıştı ve Jigme'nin binasının kapısı bir darbeyle kırılmış, karanlık top yine Raiden tarafından zorla parçalanmıştı.
"Zamanında durdurdum yoksa kapıyla kalmayıp evi de parçalayacaktı. Neyse Jigme demek ordasın." demiş ve Jigme'nin tam önünde bir geçit kapısı açılmış ve içinden çıkan bir el direk boynundan yakalamış ve havaya kaldırmıştı. Jigme de boyunundan yakalayan eli tutmuş ve açmaya çalışsa da nafileydi sanki dağı yerinden oynatmaya çalışıyormuş gibi üstelik enerji akışı öyle fazlaydı ki hangisini durduracaktı. Denemeliydi bir yerden başlamalıydı parmak uçlarıyla enerji akışlarına vurmaya başladı. Enerji akışları bir bir kesilse de diğer taraftan akmaya devam ediyordu o enerji akışını kesse bu seferde önceki kestiği enerji akışı yenileniyordu. Enerji akışını bir türlü durduramamıştı bu durumda enerji akışını kaynaktan durdurması gerekecekti.Raiden
"Enerji akışlarımı kesiyorsun demek." demiş ve Jigmeyi tutan elini kendisine doğru çekmiş ve Jigmeninde zorla Kapıdan geçmesini sağlamış ve Jigme'nin gözlerine bakmıştı.Jigme de tek bir kelime bile edemiyordu görüş gücünü bir üst seviyeye de çıkarmıştı bunu yalnızca birkaç saniyeliğine kullanabiliyor olsa da karşısındaki canavarımsı insanın enerji akışını görüp kesmeyi ummuştu ama öyle olmamıştı. Az öncekine kıyasla şu anda gördüğü 50 enerji akışının karşısındaki kişinin direk bedenini beslediğini gördü aynı enerji canavarlarındaki gibi veya şeytanlardaki gibi. Ama bu enerji akışları tek bir akışta toplanır ve Ki merkezine yönlenirdi ama karşısındaki kişi direk bedenine çekiyor olsa da 50 enerji akışı tam olarak 5 tane ana enerji akışında toplanıyordu 2 el, 2 ayak ve 1 baş bölgesindeydi. Bu bölgelerden vücuda yayılıyordu. Enerji akışından fayda gelmediyse, bu durumda kan akışına yönlenecek ve ele giden kan damarına bir şekilde vurup ele giden kanı kesip kısa sürede kurtulmayı düşünüyordu ama yine öyle olmamış aksine karşısındaki kişinin kanı tanıdık gelmişti.
"Junketsu ailesiyle bir ilişkin var mı?"