B22

419 53 7
                                    

Raiden havada süzülüyor ve elinde Jigmeyi tutuyorken Jigme'nin kendisini süzdüğünü görmüştü. Kendisi de bu süzmeye izin vermişti. Ama beklemediği bir şey olarak Jigme kendisine Junketsu ailesiyle ilişkisinin olup olmadığını sormuştu.

Raiden hiç umursamadan
"Demek İmparatorun gözlerine sahipsin. Eğer Egemenin gözlerine yakınsan gözlerini zorlayarak kan akışını görebilirsin. Ama sen İmparatorun gözlerini bile uzun süre kullanamıyorken neden gözlerini bu denli zorladın? Kör olsaydın bu yeteneğin de gözlerinle birlikte gidecekti."

Jigme durmuş ve sorduğu soruya hiç beklemediği bir cevap almıştı
"Sen bunu nasıl biliyorsun?"

Raiden gülümsemiş
"Basit değil mi? Ben senden fazlasıyla güçlüyüm. Sana bir soru soracağım. Hayatında hiç öğrencin oldu mu?"

Jigme bu sorunun nedenini anlamamıştı ama karşısındaki kişi kendisini öldürecek olsa buna kesinlikle direnemezdi.
"Oldu ama yalnızca 1 tane değil toplam 4 kişiye yol gösterdim. İlk 3 kişiyle birlikte eğitim gördük ve güçlendik zamanla içimizden birini kaybettik ve toplam 3 kişi kaldık. O 2 kişiye ne yapmaları hangi yolda ilerlemelerini söyledim. Daha sonra gerçekten 1 öğrencim oldu onunla gerçekten gurur duydum. Zamanla Annesi ve Babasını buldu. Bir de eş edindi. Daha sonra başka bir boyuta gittiler. Sonrasında öğrencimin ne kadar çok geliştiğini görmek istedim ve ben de kendimi eğittim ve bu boyuta 20 yıl önce geldim. Bulduğum şeyse tam bir hüsrandı çünkü öğrencimin ve ailesinin adını hiçbir yerde duymadım yada görmedim. Ona ait tek bulabildiğim şeyse boş bir bina oldu." Jigme olanları anlatmasıyla karşısındaki kişinin eli gevşemiş ve yere inmişlerdi.

Raiden tekrar söze girmiş
"Evi bana gösterir misin? Merak etme onu almayacağım. Çünkü bende daha iyisi var. İkinci boyuttan bir ölümsüz malikane." demiş ve göstermişti bir el boyutunda olan binadan yayılan aura muazzamdı ve karşısındaki kişi bu auradan etkilenmediğine göre gerçekten o binanın sahibi olmalıydı. Bu durumda binayı göstermesinde bir sakınca görmemişti Jigme.

Jigme binayı yüzüğünden çıkarmıştı.

Raiden binaya bakmıştı. Sadece bakmıştı belki demişti ama yoktu.
"O gerçekten ölmüş. Bina sahipsiz. İçine bakabilir miyim?" demişti Raiden

Jigme de bunda bir terslik görmemişti sonuçta bina sahipsiz olduğu için içindeki hiçbir eşyaya dokunamayacaktı.

Jigme binayı yere koymuş ve küçük bina 3 katlı bir eve dönmüştü. Raiden direk içeri girmiş ve aşağı kata yönelmişti. Jigme de bu duruma biraz şaşırmıştı
"Aşağıda ne olduğunu biliyor musun?"

Raiden hiç tereddüt etmeden
"Evet bir geçit kapısı var. Bu binaya bağlı ilk geçit kapısı arena."

Jigme
"Güçlü olsan bile bunu bilmen imkansız."

Raiden alt kattaki kapıyı açmış ve duvarla karşılaşmıştı.

Duvarda binayı sahiplenmeden kapıyı kullanamazsın yazılıydı.

Atası Raiden böyle bir şeyle karşılaşmamıştı. Büyük ihtimalle binayı sahiplendikten sonra girdiği içindir düşüncelerindeydi.

Jigme gülümsemişti ne kadar güçlü olsa da hep engeller çıkacaktı karşısına.

Raiden duvardaki eline yoğunlaşmış ve enerji akışlarını görmüştü. Bununla birlikte enerji akışlarını takip etmiş ve nerede son bulduklarını görmüştü.

Raiden 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin